יובל .מ.
-
הודעות
353 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
27
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.
-
@Pika007מה זה החלשת האופוזיציה? לאתגר עם הצעות חוק אפשר? להפריע בדיונים אפשר? לעבוד קשה בועדות הכנסת אפשר? הכל שאלה אם באים לחמם את הכיסא או לא. שרי הליכוד לא יודעים מה זה עבודה פרלמנטרית זאת הסיבה היחידה שייקח להם זמן להתחיל לבצע את העבודה שלהם. ביבי זוכר.
-
שטויות. התנהגות של חברי אופוזיציה מאז ומתמיד, רק שהפעם הפרשנים עשו "נו נו נו". כשחברי הרשימה המשותפת הפריעו לפאקינג מייק פנס שנאם בכנסת הם לא דיברו. או כשהשמאל עשה פיליבסטר על כל הצעת חוק של ה"ימין". אני רק מקווה שהימין יפסיק להיות כלבלבים ויפריעו לממשלה כמו אופוזיציה אמיתית, ככה אולי נרוויח משהו מכל המצב המסריח במדינה הזאת.
-
דודה שלי נפטרה מקורונה אחרי חיסון שני, כנראה נדבקה במהלך החיסון השני או באחד הפעמים שהגיעה לבדיקות בבית חולים בתקופת הביניים. @sperialאוקי, בידוד דרקוני. לכמה זמן? חצי שנה? שנה? 10 שנים? מעכשיו אין יציאה לישראלים יותר לחו"ל? אולי אחרי שיגמר נמשיך עם הבידודים כי יכול להיות שיהיה זן חדש של שפעת? או אבולה? או אבעבועות שחורות? למה לעצור שם? תנעל את כולם בבתים. חייבים לשחרר ולהתקדם הלאה ולהתייחס לזה כמו כל המחלות, צוותים רפואיים מחויבים בחיסון וכל שאר האזרחים חיסון לפי דעתם. ואני הייתי הכי בעד תו ירוק והגבלות על לא מחוסנים בסוף 2020.
-
אז מה אתה רוצה לעשות לא הבנתי? להמשיך לנעול אנשים? למנוע מאנשים לחיות ולטוס? בלי ים בלי בריכה בלי חתונות? מה הציפייה שלך, אפס תמותה במדינת ישראל חוץ ממי שהגיע לגיל 90 ומת בשינה? צא כבר מההיסטריה, אם תסתובב בחוץ אתה תראה שגם ככה אף אחד לא עם מסיכות, לא באירועים ולא בשום מקום. אם איכשהו תהיה בעולם מוטציה יארגנו חיסון משודרג ניקח אותו ונמשיך עם החיים שלנו. מי שמפחד שיתחסן וזהו.
-
אז אל תסע בכבישים. אל תסתובב ברחובות, אל תטוס, אל תחיה. תשב בבית ותגן על עצמך ב-100 אחוז. אפילו את הקניות אתה יכול לעשות באינטרנט. יש מיליון ואחד דרכים למות ולהיפגע, מה הקטע של לרצות לחיות בזהירות מקסימלית? אנשים נפצעים מנפילה ברחוב, בוא נגיד מעכשיו כל האנשים חייבים ללכת עם זכוכית מגדלת ולסרוק כל מטר שהם הולכים למנוע. מה זה כבר קצת אי נוחות לעומת הסיכוי להימנע ממכה בברך?
-
אבל הלקוחות בסיכון אמורים להיות מחוסנים לא? אם הם מחוסנים ויש להם חשש זאת כבר בעיה שלהם. למה לא לחשוש מכל בן אדם שני שידביק אותך באלף ואחת מחלות? אתה מצפה שנשאר כל החיים עם מסכות?
-
התחלתי לקרוא עצרתי אחרי איזה 10 כשקלטתי כמה זה ארוך.. כל מה שנכתב לפני 2 עמודים כבר לא רלוונטי ואין מה לענות...
-
1. זה הזמן להסביר לעולם שחמאס משתמש בילדים כמגן אנושי. 2. גם ככה יאשימו אותך. 3. המבצע הזה הוא לא באמת מה שמשנה את המצב שלך בעולם, בינתיים דווקא יש גיבוי לישראל. זה שחדשות 12 מתעקשים להציג מצב הפוך זה כי יש להם אינטרסים. קודם כל בתור מדינה שמגדירה את עצמה עם צבא שהוא "צבא העם" אנחנו מחויבים לנסות, דבר שני אתה לא חייב להכריח, פשוט תעביר למדינות העולם שאתה מוכן להפסקת אש פשוט אלה הדרישות שלך. הם כבר יעבירו את הלחץ לחמאס. בסופו של יום זאת דרישה הגיונית, לא פירוז הרצועה ולא הקמת מכשול בגבול מצרים. כולה להחזיר אזרח חי וגופות של לוחמים. מן הסתם זה יבוא עם איזה עסקת חבילה של שיקום הרצועה, פתיחת איזורי דיג וכל השטויות האלה. אם המבצע לא מסתיים עם החזרת הגופות וחזרתו של אברה מנגיסטו זה כשלון.
-
אם לאויב היה אפשרות הוא היה תוקף בכוונהבתי חולים, בתי ספר, גנים וסתם בניינים בתל אביב. אז כן, באופן עקרוני זה הגיוני לתקוף בתים של אנשים בכירים בצד השני, בטח כשאזרחים רגילים שם לא מעניינים אותם.
-
כי משעמם להם. הם התרגלו מהקורונה לשדר 24/7, גם אם זה אומר להביא אנשים שפעם מתישהו בחיים שלהם היו באיזה קורס עזרה ראשונה. במקום לדווח על מה שקורה ולהמשיך הלאה, שישדרו ארץ נהדרת/משחקי השף לא יודע מה.. אפילו האח הגדול או איזה סרט.. מ-8 בבוקר עד 2 בלילה משדר מיוחד, זה כבר לא מיוחד. רק ממשיכים לזרוע פחד ולהסית בין אנשים.
-
ועכשיו למידע ממקום קצת יותר אמין מערוצים 11/12/13: אבו עלי מדווח שוב ושוב שהאיומים של חמאס הם "אם לא תפסיקו נירה על תל אביב", בנוסף לדיווח כל שעה על עוד חוליה שסוכלה או מחסן תחמושת שהופצץ. מכאן צריך רק לשאול למה לעזאזל ההישגים במבצע הזה לא מתורגמים לדיווחים קצת יותר אופטימיים, במיוחד בתקשורת הישראלית. בעצם לא משנה, הם עדיין חוגגים על הבחור הערבי שהוכה בבת ים.
-
לא רלוונטי כמה רציתי להוסיף. מהנדס חתם על תוכנית לX מ"ר, הלכתי לקבלן אמרתי לו תבנה X+1 מ"ר, האחריות צריכה להיות על הקבלן לא? במקרה הזה האחריות פה אמורה ליפול על הטיפש שלקח ילדים ועצים ואילתר כסאות, כי אני רוצה להאמין שאף קבלן או מהנדס נורמלי לא חתם על זה.
-
השאלה אם המהנדס חתום רק על הטריבונה התקנית או על התוספת? נניח אני מעוניין לבנות מרפסת מהנדס מגיע חותם לי ואני עושה קומבינה להוסיף עוד 4 מטר לכל צד, למה המהנדס אחראי? האם האחריות שלו בגלל שהמבנה בכלל לא תקני לשהייה? @save
-
עזה היא לא מדינה ריבונית. היה ניסיון פעם להגדיר אותה כיישות מדינית עוינת ולהתנתק ממנה סופית אבל גם את זה המדינה הטיפשה שלנו לא השכילה לנצל ולפרסם לעולם כמו שצריך. היא לא מדינה מבחינת ישראל מהסיבה הפשוטה שאתה מספק להם חשמל, מונע מהם גישה חופשית לים וכל סחורה שנכנסת צריכה לעבור דרכך. לדעתי האישית צריך להתנתק מהם סופית, להגיד לעולם שמעוד חצי שנה למדינת ישראל אין קשר לרצועת עזה ואם נותקף משם נראה זאת כהכרזת מלחמה על כל המשתמע מכך. הבעיה שביבי מחליט כל הזמן לא להחליט.
-
ייבוש רכב לאחר שטיפה
יובל .מ. פרסם הודעה בנושא של BestCar בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אני עדיין משתמש בממותה של CG שנקנתה ב2014 ב-170 שקל. סופחת מספיק ל2 רכבים בערך, פשוט צריך לשמור עליה. -
כי צבא לא מיועד להילחם מול ארגון גרילה. אם כבר עדיף לצה"ל לחלק 3000 נשקים לאוהדי אולטראס ולהגיד להם להיכנס לעזה, התוצאה תהיה יותר טובה. ברגע שאתה נלחם מול מדינה באופן רשמי אתה יכול לפגוע לה בתשתיות מים חשמל אינטרנט בנוסף להפגזה חופשית בערים שלהם. השיקול של נזק משני הולך לפח, גם אם תעשה להם הפצצות שטיח. אתה יכול לחשוב מה יקרה אם ניקח להם גם את ה-4 שעות חשמל ביום שיש להם? @יבגניפ מה עם הערבים שזרקו בקת"ב למשפחה הערבית ביפו, עדיין אחים שלך?
-
כתבים מנותקים שלא היו מעולם בסכנת חיים או פגשו ערבי שלא בא לשפץ להם תבית.
-
רוצה לשאת סכין/אלת בייסבול עקב המצב הביטחוני בארץ. יכולים לפתוח לי תיק בגלל זה?
יובל .מ. פרסם הודעה בנושא של FuriousLift בתוך אוף-טופיק
3 ימים זה בקטנה, הבעיה זה מה יהיה בהמשך אם יהיה תיק וחקירות במשך 5 שנים. אם אין אפשרות לברוח תשתמש בנשק, אם יש עדיף להיעלם מהאיזור. -
רוצה לשאת סכין/אלת בייסבול עקב המצב הביטחוני בארץ. יכולים לפתוח לי תיק בגלל זה?
יובל .מ. פרסם הודעה בנושא של FuriousLift בתוך אוף-טופיק
כנל רק מ2014, ולפני שבוע וחצי עברתי שוב רענון גז פלפל. העניין הוא סבירות, עורך דין כנראה לי צריך להסתובב עם סכינים ופטישים, שרברב כן. אני במשרדים ממשלתיים, זה לא מופרך שאדם יכנס עם סכין יפנית למשרד אם הוא צריך את זה. סבירות. גז פלפל יותר חזק, זה חומר טבעי לעומת גז מדמיע שהוא חומר כימי. בגלל זה גז פלפל יכול לעבוד נגד כלבים לדוגמא ומדמיע לא. גז מדמיע אחרי כמה פעמים אפשר להתרגל, פלפל יגרום לך לסגור עיניים לא משנה כמה פעמים ירססו אותך, זאת תגובה כימית. הדבר היחידי שמותר זה תרסיס לא בצורת אקדח, לפי מה שאני זוכר לאזרח מותר גז באיזור ה20 גרם שמספיק ללחיצה וחצי-שתיים, מאבטח יכול להחזיק את הגדול שמספיק ל4 לחיצות. אם אתה רוצה את החוק המלא שיגן עלייך, סעיף 34 י' לחוק העונשין פוטר אותך מאחריות פלילית על מעשה שהיה דרוש להגנה עצמית שלך או של הסובבים אותך. במילים אחרות, אם תעמוד מול שופט ותוכיח שהיית בסכנה אתה נקי. הבעיה זה להוכיח. יש לך אפשרות תברח. -
רוצה לשאת סכין/אלת בייסבול עקב המצב הביטחוני בארץ. יכולים לפתוח לי תיק בגלל זה?
יובל .מ. פרסם הודעה בנושא של FuriousLift בתוך אוף-טופיק
מבחינת סכין - מותר להב עד 10 ס"מ ללא אפשרות לנעילה, כלומר אולר מתקפל. לצורך העניין אסור לאדם רגיל להסתובב עם לדרמן wave כי הוא יכול להינעל והוא הופך לסכין. מבחינת אלה - ברמת העקרון אין איסור חוקי כי זה לא מוגדר באופן ישיר כנשק, אבל אם תיעצר לבדיקה ושוטר יחשוד בך אתה תהיה בבעיה. לא מומלץ. הכי בטוח ומותר באופן חוקי לנשיאה זה גז מדמיע/גז פלפל, כאשר גם פה צריך לשים לב לגודל המיכל כי יש הגבלה מבחינת כמות לאזרח וכמובן לא לקנות תרסיס בצורת אקדח כי זה לא חוקי למרות שמי שמוכר את זה מחרטט שכן. @avargelאם קונים תרסיס איכותי כמו של Sabre הוא יוצא בצורת קצף עם הרבה פחות הסטה בגלל הרוח. -
הקטע של שירית אביטן כהן מסכם הכל. במשך ימים ארוכים כל המדינה במקלטים, ילדים בפוסט טראומה, מיעוט רצחני מבצע פיגועים ופוגרומים ביהודים, וערוצי החדשות משדרים במשך שעות בלופים לינץ' אחד, אכזרי ככל שיהיה, בזמן שמתעלמים מכל שאר הדברים שמתרחשים. ילד בן 5 נפטר בבית החולים וזה אפילו לא מעניין אותם. אנשים שאיבדו צלם אנוש כלפי יהודים. חבורה של לוזרים שונאי ישראל, לא יודע איך הם מסתכלים על עצמם במראה. שיתביישו. https://fb.watch/5s14pJjOMp/ עריכה: בינתיים לינץ' בטמרה, גבר בן 50 נדקר וכאן 11 מחליטים להביא מישהי שתגיד שלא מכבדים את המוסלמים. הגיוני.
-
יש לי בעיה, התחלתי לראות המפקדת ואחלה סדרה אבל ברגע שהיא שמה תמונה של שייח ג'ארח... לא יודע אם להמשיך..
-
עברתי גם לערוץ 11, הם מראים את הקטע היותר ארוך, ושמתי לב שמספר יהודים ניסו לעצור את התקיפה ולסייע לו. כנראה שלא כולם רעים אצלנו.
-
הכוונה שהנהג לא יהנה מהנסיעה ויהיה לו לא נוח. אני אישית 1.86 על סקודה סיטיגו ומדי פעם כשצריך לצאת מהעיר דיי סבבה עם זה.. אפילו נתנה נסיעה יפה לחרמון עם קצת ציוד..
-
@farkash7 קח חביבי, בשבילך: אישה בת 65 הותקפה על ידי ערבים בעכו, עדי ראייה סיפרו ששוטרים ברחו מהזירה - 0404
