Jump to content

Haim Binshtein

  • הודעות

    120
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Haim Binshtein

  1. החלפתי רכב ונשאר לי ציוד שאני מעוניין להעביר לרכב החדש, והוא: מגבר - Alpine PDX-V9 רמקולים - Morel hybrid סאב 12 של הרץ כמו שהבנתם יש לי יחידת ראש מעולה, ומאד אהבתי את הסאונד שלה והאפשרויות למשחק עם הDSP המובנה... אבל מאד מתחשק לי לעבור למערכת מולטימדיה עם מסך ואנדרואיד, מחיפוש בשוק ובעיקר אליאקספרס והפורום עלו בידי החברות Joying, Teyes ועוד כמה סיניים באלי אבל שיש להם כבר DSP מובנה עם חלק מהאפשרויות שהיו לפיוניר. פה אבל אני נתקל בדילמה - מצד אחד צריך להוציא סכום לא קטן על יחידת ראש שתהיה ברמה של פיוניר(אפילו לדוגמא מבחינת איכות הRCA) וגם אז אני לא בטוח שיש, מצד שני לרובם יש אופציה של יציאה אופטית, מה שמייתר לי בעצם את היחידת ראש עם כל האופציות המיוחדות ואז אצטרך בדרך למגבר להוסיף DSP, כלומר עוד כסף בנוסף ליחידת ראש שאשתמש בה רק כ"מחשב" לאפלקציות ונוחות ולא לסאונד. האם יש פה לחברי הפורום המלצות איך לקבל את אותה האיכות בכמות הכסף הקטנה ביותר? אני מציין שאין לי שמץ בעולם הDSP/פרוססורים חיצוניים דוגמאות למה שראיתי מבחינת יחידות ראש: דוגמא מאלי, הדגם T10 הכי גבוה בחנות: קישור 1 Teyes, דגם CC3: קישור 2
  2. אליאקספרס ומה שמוכרים בארץ הרבה פעמים זה אותו הדבר.. לדוגמא יש את מערכת של חברת Teyes שבאליאקספרס מוכרים אותה בחצי מחיר מאשר בארץ, אישית מאחד שהתקין לעצמי/חברים/משפחה הייתי ממליץ על לקנות מערכת באלי ולהתקין לבד ואם אתה לא יכול אז להזמין וללכת למתקין טוב, כי אחריות לא תקבל כי לא קנית דרכם. כמו כן, הייתי ממליץ ללכת על סט שלם שמגיע מולטמדיה+פאנל זה חוסך עוגמת נפש והתאמות והרבה חיפושיםת בעיקר אם אתה לא כזה בקיא בנושא
  3. חברות ביטוח לא עושות ביטוח מקיף כאשר הרכב כבר ישן מידי(מעל 13-15 שנה, אבל זה לא קבוע) או לחלופין כמעט ואין לו חלקי חילוף בארץ - כלומר שזה אוטו לא נפוץ. אישית אני בשנתיים האחרונות גם בליברה וההפרש בין מקיף לצד ג' הוא קטן, ודווקא היה לי מקרה שהמקיף כיסה אותי בצורה יפה( אבל זה היה בחברת ביטוח אחרת), יש לי יאריס 2009 ככה שזה רכבים יחסית זהים, במחירון וכמות חלקים.
  4. יצא לי להתקין את הדגם של Carlaoer במאזדה 2, דגם 9 אינץ אבל ללא סים והגרסא של 2 ג'יגה ראם ו16 ג'יגה אחסון במאזדה 2 2008, אמנם אין שם הרבה מערכות תואמות מקור אבל הגיע עם כל הצמות שצריך, הצלחתי ללא בעיה להגדיר את כל הכפתורים שבהגה לפי איך שאני רוצה( ניתן לתכנות עצמי בקלות), מזהה מתי האורות של הרכב דולקים/נכבים, מהירות הרכב בנסיעה מדוייקת ונראה שהוא דיי מותאם גם לרכבים מתקדמים יותר שבהם גם המזגן ועוד פונקציות נשלטות דרך המולטמדיה שכאמור אצלי זה לא פעיל כי אין על מה לשלוט( התקנתי גם בלנד קרוזר מאד ישן 7 אינץ, כאשר מדליק את הרדיו מעלה מוריד את האנטנה לפי הצורך, כלומר מתמשק אוטומטית עם המנוע), לא משתמש באנדרואיד אוטו/אפל קאר פליי ונראה לי שאין, אולי בדגמים היקרים יותר יש, הGPS שבא איתו עובד מעולה רק תדאג להתקין במקום שלא יהיה לו שיבושים ( לא מתחת לברזלים, או עמוק מידי בדשבורד). לגבי הפודו נראים גם מעולה אבל לא יצא לי להתקין אותם, יש להם מעבד מתקדם( משנת 2020) ואולי יהיה אפילו אפשר לצרוב או לשחק עם הרום, תחכה לתגובה של מישהו שאולי התקין או תחפור בתגובות באלי.
  5. לא יצא לי להתעסק או לשמוע מוצרי infinity אבל לקחת מגבר 4 ערוצים מה שלא יעבוד טוב עם 2 ערוצים+ פלוס סאב (מניח שחשבת לגשר בין 2 ערוצים אבל זה לא תמיד עובד) ולא תקבל מספיק עוצמה לסאב, אולי כדאי לשקול מגבר 2 ערוצים ומגבר מונו, במיוחד כשהקומפוננט בהתנגדות 3ohm ( זה לא אמורה להיות בעיה), אבל הסאבים בהתנגדות 4 אוהם וזה לא בריא למגבר, עדיף שכולם יהיו באותה התנגדות במיוחד עם אתה לוקח מגבר 4 ערוצים. לגבי התיבה תבדוק אם זו תיבה אטומה או לא כי זה משפיע על הבאס מבחינת שמע וגם מבחינת עוצמה שתוכל להוציא ממנו, ה"בזוקה" זו תיבה פתוחה שזה אומר שיותר קל להפעיל אותה עם יותר "אפקט" אבל פחות טובה לבאסים מאד מהירים, וסגורה זה הפוך בפרמטרים שציינתי.
  6. אם יש לו וויפי אז אתה יכול פשוט לקנות נטסטיק(עם סים כמובן) שעובד על USB שמשדר WIFI ( או נקודה-חמה בעברית) ואז להתחבר עם המולטימדיה, הפתרון הכי זול, למרות שמערכות החדשות יש מקום כבר לסים מובנה וזה פחות סירבול אבל דורש ללכת למוסכים, מוסכים מורשים מתעסקים בזה אבל ברור שייקחו יותר כסף ממוסכים לא מורשים.
  7. יצא לי להזמין מאמזון Alpine Pdx-v9 בחצי מהמחיר שלו בארץ וזה עוד כולל מיסים ומשלוח עד הבית, כבר כמה שנים איתו ואין שום בעיה, לכן אם המוכר הוא אמזון ולא צד ג' אתה יכול להיות עם ראש שקט, מוכר צד' ג יכול להיות שתצטרך להוסיף רק מע"מ 17% ואולי עמלות שקר אם זה נשלח דרך Fedex, UPS וכל החברות הללו.
  8. כמו שאמרו אם מתמחרים נכון אז גם צמיג סיני טוב יעלה יותר מאשר סתם סיני גנרי, ומניסיון שלי זה גם תלוי במידות של הצמיגים, לדוגמא לכל הרכבים הקטנים(יאריס, פיקנטו, I10 וכדומה) נמכרים צמיגים דיי זבל בארץ( כמו בכל דבר בארץ) אפילו של יצרנים עם שם גדול או כאלו שהם חסכוניים - כלומר המרחק בלימה שלהם ארוך יותר וזה פחות בטיחותי. טיפ - כאשר מציעים לך צמיגים מומלץ לבקש את הדגם שלהם ולבדוק ברשת, לפאלקון יש כמה סדרות צמיגים בארץ שנותנות אחלה תמורה ביחס למחיר
  9. לא רוצה להשמע נודניק אבל אולי הלקח שכדאי ללמוד הוא לא להשאיר את האורות? תעשה לעצמך מן "נוהל" יציאה, זה עניין של הרגל גם מצבר פריקה עמוקה יכול להחזיק יותר זמן ללא טעינה, טוב גם אם יש לך מערכת אודיו או משהו שצורך הרבה חשמל ברכב.. בהצלחה
  10. בלי קודים קשה לי להגיד,נורת Check engine יכולה להיות בכיף 50 תקלות שונות.. ממיר קטליטי לרוב מותקן לפני היציאה של האגזוז אבל יש רכבים שבהם הוא ביחד עם הסעפת, במקרה שלך המוסך צודק וזה באמת עם הסעפת מה שגורם לך לירידה בביצועים של הרכב, כמו כן מבדיקה בחו"ל נראה שאורך החיים שלו ספציפית בפז'ו זה בערך 80K מייל ( בערך 140 אלף קילומטר), אז אין לך ברירה אלא להחליף. ממיר קטיליטי לא תקין יכול לגרום לסתימות בין אם הוא רגיל או משולב בסעפת.
  11. יש לי סורק תקלות כמכשיר לא מתאם גנרי, אבל כנראה באמת אקנה מתאם גנרי ואנסה את Forscan תודה! לגבי המעבר טסט אני יודע, לגבי השבירה לא ידעתי אבל בינתיים אקווה שהוא ישרוד כמה חודשים לפני שיהיה צריך להחליפו.. אפילו במוסך מורשה מאזדה אמרו פשוט לחיות עם התקלה תודה על התשובות!
  12. לגבי פנסי חזית - באמת מוזר, אולי פנסים שלא התוקנו כראוי, אבל יש סיכוי שהפנסים כבר ממש ממש שחוקים (כלומר הפסטיק החיצוני) וכמו כן צריך לכוון את האור. צמיגים - אין מה להתקמצן לך תחליף, מניסיון אישי זה החיים שלך ועושה הרבה הבדל. בלם עזר - בספק שזה בגלל שלא הרמת חזק מידי, אחרי 3 קליקים אין באמת טעם להרים יותר, זה כנראה כבל עייף, לך תסדר זה לא עולה הרבה.
  13. דבר ראשון נתחיל מזה שתתן פה את כל קודי התקלה. דבר שני, אם זה רק ממיר קטיליטי, מה שהייתי מנסה זה למחוק את התקלה ולקוות שלא יחזור, אם חוזר אז תוסף דלק ( לפעמים עוזר). אם אחרי זה עדיין לא עזר אז פשוט תחייה עם המנורה בשלום ותמשיך, ראיתי כבר לא מעט רכבים שהיו ככה וגם לאחותי במאזדה 2 יש תקלה דומה..
  14. וואלה תודה על הלינק! גם אני מצאתי אותו אבל מחפש משהו באזור 100 דולר פחות ממה שפירסמת🤣..יש לי כבר סורק תקלות, פשוט הוא לא עובד רק עם המאזדה
  15. שלום, יש לאחותי מאזדה 2 משנת 2008 אשר הממיר קטליטי מדליק לה מנורת Check Engine, בגלל שזה לא שווה להחליף אותו ואין דרך לפתור את זה אני מעוניין למחוק את התקלה( אני יודע שהיא תחזור על עצמה כל תקופה), אבל המכשיר שברשותי לא מתחבר לOBD2 שלה (עובד על טויוטה, רוב הרכבים האירופיים ועוד) ומחיפוש קצר הבנתי שלפורד-מאזדה יש איזה פרוטוקל משלהם ולא כל מכשיר יתמוך בזה. אז בקיצור אני מחפש מכשיר כמה שיותר זול, שאני אוכל לראות את הקוד תקלה ולאפס במקרה שזה הממיר, מצאתי כמה באליאקספרס אבל אני לא בטוח שיעבדו ומקווה שלמישהו יש פה ניסיון ויוכל להמליץ או לשלוח קישור למשהו שעובד.
  16. אין הרבה טעם לשים רמקולים 5.25 מאחורה ועוד בלי מגבר, אם כבר עד 6X9 עדיף ובמקרה שלך אין טעם כי אתה מתכנן להביא סאב. אישית לא יודע כמה תקבל בלי מגבר, מגבר זה לא בהכרח לשמוע בעוצמה אלא גם לקבל צליל טוב, לי יצא לשמוע ביאריס דור 1 רמקולים MOREL TEMPO ULTRA INTEGRA 402 שזה דגם 4 אינץ' לפי השם בדשבורד עם מגבר והם נשמעו נהדר ועולים סביבות 500 ש"ח, אבל הם לא כאלו נצילים כמו רמקולים אחרים, אתה יכול לחסוך קצת כסף ולקנות מגבר 2 ערוצים יד שנייה כי הסאבים האלו באים עם מגבר מובנה, כלומר יהיו לך רק 2 אלמנטים שיצטרכו הגברה. אם אתה רוצה סטים 4 אינץ יותר נצילים תסתכל לכיוון של Hertz או Focal לרוב יש לך יחס Db גבוהה יחסית. *שים לב שבסאב של פיוניר המוכר הוא לא אמזון לכן אתה תחוייב במע"מ+ עוד מיסים שיכולים לצוץ לעומת ההרץ שפירסמת ששם המחיר הסופי בעגלה( תוריד מהמחיר שרשום 20% בערך כי זה המס הבריטי) יהיה מחיר ללא הפתעות. מבחינת איכות אישית לא שמעתי, אבל הנה אתר דיי אמין עם ביקורות: פיוניר - https://www.crutchfield.com/p_130TSWX130/Pioneer-TS-WX130DA.html?tp=114 קנווד - https://www.crutchfield.com/p_113KSCSW11/Kenwood-KSC-SW11.html?tp=114
  17. המערכת השנייה שפרסמת התקנתי אותה במשפחה גם למאזדה 2, עובד מעולה כולל שליטה מההגה, התקנתי את הגרסא הזולה ללא DSP אז אם תקח את הגרסא היקרה תקבל אודיו יותר טוב.
  18. לא מכיר את המכשיר שעושה את זה אבל המון פעמים השתמשתי בקלמרה פשוטה וזה עושה את העבודה יופי, שימושי גם לעוד דברים ועולה דיי זול.
  19. לא צריך אף אחד אתה יכול לעשות את זה לבד, תחפש בפורום "אודיו ומולטמדיה לרכב" המלצות, יש שם חבר פורום שעבד על סובארו B4 שלו ופירט הכל, בגדול: גומיות D קטנות/גדולות לקורות B גומיות P - לתחתית של הדלתות
  20. אם ראית ספר אז זה כנראה של חברת Haynes שזו חברה שיש לה הרבה ספרים של DIY לרכבים( גם טיפולים/תיקונים ברמות גבוהות למי שיש ציוד) ואני בעצמי השתמשתי באחד כזה בטיפולים בסיטרואן סקסו שהייתה לי פעם. הנה האתר הרשמי עם לינק לרכב שלך(לא בטוח אם זה מתאים להיברידי): https://haynes.com/en-us/honda/civic/2001-2011 אתה יכול לקנות גרסא אונליין או פיזית, יש אותם הרבה פעמים גם כיד שנייה בEbay.
  21. בטווח המחירים הזה אין חברות מומלצות חוץ מjoying שראית. תמצא מוכר עם דירוג גבוהה והרבה קונים ותזמין ממנו, רוב היחידות במילא מיוצרות באותו מפעל פשוט עם שם שונה וסקין אנדרואיד אחר( יש כאלו בכלל בלי אנדרואיד). כדי לקבל אפל קארפליי טוב נראה לי שתצטרך להשקיע את ה1500 שקל שזה סכום לא גבוה ביחס למה שמוכרים בארץ. **לא להסתמך על זה אבל רוב המוכרים האלו רושמים מחיר קרוב ל75 דולר כדי להמנע מתשלום מיסים, מניסיון אז אולי לא תצטרך לשלם בכלל מיסים. בכל מקרה על מערכות אנדרואיד משלמים רק מע"מ שזה 17% ( עד 500 דולר בוודאות)
  22. בגדול תקנה את כולן, כח אחת ביחידה(אם אני לא טועה זה בא ב-3 או 5 מטר) כאשר את גומיות הD הקטנות וP שהן הכי שימושיות תזמין מהן 2-3 יחידות. יש כמה הסברים של lanosforce באחד האשכולות שלו, אם אני זוכר נכון זה הפרוייקט optimus שהוא עשה על הסובארו B4 והראה בתמונות באיזה מקומות צריך להתשמש בכל סוג גומייה, גם המוכרים באלי אקפסרס כותבים איך להשתמש וההסברים שלהם כן נכונים.
  23. כן, הצמה הכתומה הראשית זה גם מה שנותן שליטה מההגה, רק תצטרך "ללמד" את המערכת שהזמנת מה כל כפתור עושה או לחלופין לשנות את התפקוד שלהם למה שנוח לך.
  24. רוב המערכות המובנות חרא, זה מעין פיצ'ר ברכבים, ועוד מדברים שחסרים שבבים לתעשיית הרכב כשהם משתמשים במעבדים מלפני 10 שנים.. בכל מקרה מולטמדיה אפטרמרקט תהיה האופציה הכי טובה שלך, אפשר לקנות סיני "רגיל", חלקם דווקא מאד טובים יש סיני "מותג" והוא דיי טוב מתחרה בחלק מהפיונירים שנקרא Joying, לא לקנות סיני בארץ כי רובם גרועים. לגבי אלפיינים/פיונירים ואחרים בארץ אתן לחברים אחרים להעיד
  25. לך לכל מתקין באזור, אין באמת חשיבות גדולה באזור הצפון. אם אתה רוצה את התמורה הכי טובה לכסף אז תחפש באלי אקספרס( לפי שם הרכב שלך)
×
×
  • תוכן חדש...