Haim Binshtein
-
הודעות
120 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Haim Binshtein
-
מחשב רכב שקורא תקלות כריות אוויר (SAS/SRS)
Haim Binshtein פרסם הודעה בנושא של Haim Binshtein בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
צודק😅 הרכב זה יונדאי I20 שנת 2011 -
האם יש מישהו בצפון (אזור כרמיאל וצפונה) שיש לו מחשב רכב שיכול לקרוא תקלות של מערכת כריות אוויר ואני יכול לקפוץ אליו לסריקה? הסליל כרית אוויר היה בדכו לעולם הבא אז החלפתי אותו אבל אני חושב שישנה עוד תקלה, ולצערי יש לי רק סורק פשוט.. אשמח לעזרה קטנה 🙃
-
אנדרואיד-אוטו במיני קופר 2023
Haim Binshtein פרסם הודעה בנושא של אלבטרוס בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כן יש מלא באליאקספרס, תבדוק ביקורות כמו שצריך ותזמין אחד טוב. -
-
UPP יורד ל800 ש"ח באמת רדיו דיסק איכותי ברמות! לא צריך החלפות כי יש לי את כל הציוד הקודם שלי מהרכב, רק במקרה שיש לכם פרוססור אז מוכן להוסיף כסף.
-
-
מוכר את הרדיו-דיסק האגדי פה, בקצרה למי שלא יודע - רדיו דיסק בין האיכותיים של Pionner, כולל DSP מובנה בתוכו - שליטה על תיקוני זמן, חיתוכים של מיד טוויטר וסאב, יודע לעבוד עם מערכות 2-Way ואפילו 3-Way, שלושה יציאות RCA חזקות ואיכותיות שנותנות 5V, כמובן עם בלוטוס/AUX/כרטיס לחריץ זיכרון/2 חריצי USB ודיסק. מיועד למי שרוצה אודיו איכותי וכזה שניתן לכיוונן מרבי, ללא הסתבכות עם התקנת DSP נפרד. פורק מהרכב הישן בגלל מעבר לרכב אחר, שהתקנתי בו מולטימדיה עם יציאה אופטית. מגיע עם הצמה המקורית+ מיקרופון מקורי עם התופסן, כולל גם שלט שלא נכנס לתמונות. מוכר ב900 ש"ח ניתן לפנות אלי בהודעות ב052-556 שבע שתיים אחד שמונה
-
שיפור / החלפה מערכת שמע ביונדאי ולוסטר
Haim Binshtein פרסם הודעה בנושא של ahpxeru בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
האם המגבר יוכל לנצל בצורה הכי טובה את הסט הזה? אני בספק.. אבל זה שיש הגברה זה כבר מעולה וייתן לך קפיצת מדרגה משמעותית, וגם בכלל שזה בגלל שזה לא מסובך טכנית אתה יכול לבצע את זה לבד ולראות האם זה מספיק טוב לטעמך. אם תרצה מעבר לזה תוכל לחזור ולהתייעץ ואז זה כבר נהיה רציני יותר כי צריך לחשוב האם אתה רוצה להשתמש בחיווט המקורי של הרכב או משלך, מגבר חיצוני ידרוש גם קניית מנחת או החלפת יחידת הראש (מולטימדיה) וכו'.. -
שיפור / החלפה מערכת שמע ביונדאי ולוסטר
Haim Binshtein פרסם הודעה בנושא של ahpxeru בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לגבי הסט הקדמי: לרוב לא צריך התאמות אבל לפעמים המגנט של רמקולים Aftermarket גדולים יותר, וחשוב יותר עמוקים יותר, לכן לפעמים נדרשת טבעת הגבהה. הטבעת גם תתן לך בידוד מהפח של הדלת ככה שיש פה רק רווח. מורל טמפו אולטרה אחלה סט ואישית שמעתי ויכול להמליץ עליו, למרות שסטים של אינפיניטי נצילים יותר והטוויטר שלהם יותר "חזק" - עניין של טעם, אני מעדיף את מורל אז משוחד. לגבי הסאב אין לי מושג, והאמת צריך לראות בכלל מה ההתנגדות שלו ובאיזה צורה הוא מחובר (סליל כפול או יחיד). שווה לחפש באתרים בחו"ל שכבר פירקו ותוכל לדעת -
הוספת מיקרופון חיצוני למערכת
Haim Binshtein פרסם הודעה בנושא של TZR84 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כן לי שלחו צמה כזאת פשוט עם חיבור AUX למיקרופון חיצוני מאד נוח.. בכל מקרה שמח שהסתדרת ותודה שפרסמת את הפתרון! -
תבדוק על התוויות של המגבר אם רשום ערך של INPUT כלשהו או לחפש בגוגל אנשים שעשו מערכות עם כאלו, כל במקרה זה אמור לעבוד עם 12V, ו5 אמפר נשמע מספיק לתפעול המערכת + חיבור 4 רקמולים
-
האמת אני לא רואה בעיה בזה שצריך להגביר יותר כי במילא הסיגנל שיוצא הוא דיגיטלי? תקנו אותי אם אני טועה.. גם נשמע שהמתאם אולי לא איכותי אז עדיין הוא קולט קצת רעש. בנוסף אני יודע שלכל יציאה יש לרוב SLA שאפשר לשלוט עליו, נגיד ראיתי באינטרנט שכדי להוציא מDeh 80PRS שזו אחלה יחידת ראש 4V-5V מיציאת הRCA היה צריך להעלות את הSLA ל+2 (+3 כבר נותן קליפינג), האם ליחידת ראש יש אפשרות כזאת בדומיין הדיגיטילי? ההגיון אומר שלא אבל מצד שני עדיין לא היה לי מערכת שבמובססת על יציאה דיגטלית ( בקרוב תהיה ומקווה שתעבוד טוב)
-
החלפת Deh-80PRS ביחידת ראש עם מסך
Haim Binshtein פרסם הודעה בנושא של Haim Binshtein בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
שאלה נוספת - אם אני משתמש בחיבור יחידת הראש עם כבל אופטי ישירות לDSP ואז למגבר שיש לי, איך בעצם אני שולט על הווליום? אני אצטרך קונטרולר נפרד לDSP? והאם זה אותו הדבר במגבר משולב DSP כמו ההליקס שהזכרתי? -
עזרה בבחירת מולטימדיה תואם מקור
Haim Binshtein פרסם הודעה בנושא של טרט בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אם אתה מזמין מחו"ל אז תחפש את המותגים Teyes או Joying שמאד מומלצים וייתנו לך את כל מה שכתבת ומעבר. בארץ ZETA שייך לסינקופה, שממה שנראה גם מביא מערכות מסין אבל כביכול יותר איכותיות( חיפוש פה בפורום יביא אותך לתוצאות), אולי עדיף ללכת על סינקופה בשביל השירות ואת teyes יש בייבוא רשמי דרך חברת Nippon. -
זו פרסומת לחנות? זה השם של החנות ולא יחידת הראש, היחידה היא כמו כל אלו שמוכרים באליאקספרס, חלקן איכותיות יותר וחלקן פחות, אבל אם אתה מרוצה מההתקנה ומהסאונד אז מה זה משנה אם זה אותו שווי או לא?
-
המולטמדיה לא מצליח לעלות את אנדרואיד, מה עושים
Haim Binshtein פרסם הודעה בנושא של סאמי בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הלינק לא עובד.. מצאתי באמזון את המוצר ויש לו למטה משמאל מקום לכפתור "reset" , ניסית לאפס אותו? -
אבקש המלצה למערכת מולטימדיה תואמת מקור ללנסר 2016.
Haim Binshtein פרסם הודעה בנושא של ברווז בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מניסיון מה שהתקנתי לאחותי עם 2Gb ram+16G storage מספק חוויה טובה וחלקה, הGPS עובד מעולה ומדוייק, שליטה מההגה עובדת מעולה ובאמת שאין תלונות, כמובן שהזמנתי באליאקספרס. כמובן ש4Gb ראם יהיה יותר טוב לממשק ולרוב הדגמים האלו באים עם מגבר פנימי קצת יותר טוב. בוא תגדיר את הפרמטרים שחשובים לך - אנדרואיד אוטו/קאר פלי? חשוב שיהיה אלחוטי? ניווט בוויז? שליטה מההגה? מסך סופר איכותי? וכו'.. אחרי זה נוכל לעזור לך יותר. דרך אגב גם מסך בלי אנדרואיד אוטו/קאר פלי אפשר להפוך לאחד עם דונגל -
החלפת Deh-80PRS ביחידת ראש עם מסך
Haim Binshtein פרסם הודעה בנושא של Haim Binshtein בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
בא לציון גואל! תודה רבה על התשובה😁, האם נראה לך שלסט שלי ומבחינת רמת הDSP ה Helix M6 שהזכרתי מתאים? באיזה DSP אתה משתמש? הזמנתי יחידה סינית(היה קופונים מעולים עכשיו) ולמרות שזה לא joying או teyes כן יש לה יציאה אופטית אז אני בונה על זה. -
יש לי סאב 12 אינץ של הרץ שנראה כמו הקיקר רק שהגב שלו בשיפוע להתאים לכסא, יכול להגיד לך שהסאב לא זז ממקומו, יכול לספור על יד אחד את כמות הפעמים שהוא זז וגם זה בתנאים מאד קשים, החיכוך בין הבדים והמשקל שלו לרוב מספיקים לקיבוע
-
היי יש לי שאלה בקשר לרמקול מערכת סטריאו
Haim Binshtein פרסם הודעה בנושא של anonport בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אתה בפורום אודיו לרכב, אולי כדאי לפתוח פוסט במקום המתאים. בכל מקרה במקרה שלך לא ברור האם זה רק ברמקול אחד או בשתי הרמקולים.. אם זה באחד מהם אז אי אפשר לתקן רק לקנות חדש. -
החלפת Deh-80PRS ביחידת ראש עם מסך
Haim Binshtein פרסם הודעה בנושא של Haim Binshtein בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מכיוון שבינתיים יש הרבה צפיות אבל לא תגובות, מחיפוש שלי מצאתי את Helix M six DSP, נראה שמתאים מבחינת חיסכון במקום ומחיר, כולל חיבור אופטי, מישהו התנסה עם הציוד הנ"ל? יש הצעות טובות יותר? יש דונגל BT לכיוונון נוח יותר? הסאב שלי הוא DBX 30.3 וכל המערכת עובדת על 4 אוהם כולל הסאב -
מה ההבדל בין צמיגיי Michelin Energy Saver Vs Michelin Primacy 4
Haim Binshtein פרסם הודעה בנושא של חוש טכני סביר בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אמנם קיבלו ציון טוב בבלימה אבל במציאות זה אחרת. אל תסתכל על מה שרושמים באתר שמנסה למכור לך אלא על מדבקת הציונים וביקורות מאנשים. בחו"ל קיבל מאנשים ציון של 3.8, אפשר למצוא יותר טוב במחיר הזה: חיפוש גוגל וציון ע"י אנשים -
מה ההבדל בין צמיגיי Michelin Energy Saver Vs Michelin Primacy 4
Haim Binshtein פרסם הודעה בנושא של חוש טכני סביר בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
היו לי Michelin Energy Saver, אמנם החזיקו דיי הרבה זמן אבל אחיזה לא משהו, הפריימיסי הרבה יותר טובים, דרך אגב אני גם התחדשתי עכשיו ביונדאי I20 וגם לי יש צמיג במידה שלך, אישית פעם ראשונה שאני מנסה אבל יש מבצע על Falken Sincera SN110 Ecorun ולמרות השם, הם קיבלו ציון A בכביש רטוב, ונראה שלפחות בחו"ל דיי מרוצים מהם, אז הזמנתי לעצמי. לינק לביקורות מחו"ל: https://www.tyrereviews.com/Tyre/Falken/Sincera-SN110-Ecorun.htm
