-
הודעות
415 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי IsraelR
-
היא לא אמורה למנוע, אני רוצה לראות מי הם במצלמה כאשר הם מצלמים, היו גם מקרים שהם סתם היו שם, ישבו במבואה ופתחו שולחן, גם זה קרה יום אחד. כדי להבהיר עוד את הנקודה, 2 מטר משם יש מרכזיה של תקשורת/חשמל ומים ולכן הרבה פעמים הם משתמשים במבואה הזאת כדי לעבוד בצל זה המקסימום שאני יכול לכופף את המצלמה
-
היי לכולם, רציתי לשמוע את עצתכם בנושא, אנחנו גרים בבית פרטי, לאחר מספר מקרים שאנשים/פועלים/עובדי חברות כבלים ותקשורת צלצלו אצלנו בפעמון השער בטעות/ חיפשו מישהו אחר החלטתי להתקין מצלמה שמצלמת את השער שלי, לפני ההתקנה התייעצתי עם עורך דין שאמר לי שכל עוד אני לא מצלם את השער של השכן הכל תקין ואכן בעת ההתקנה הקפדתי שהמצלמה תצלם אך ורק את הצד שלי. הבוקר השכן שלח לי הודעה לפני תביעה על כך שאני מפר את הפרטיות שלו, מצורף תמונה של עדשת המצלמה, אדום - כיון הכניסה למבואה סגול - השער שלי צהוב - הכניסה לבית שלו אשמח לשמוע את דעתכם ועצתכם, לצערי לא מדובר בשכן שאפשר לנסות להסביר או לפשר בנושא. תודה
-
שגרת טיפולים רנו קפצור 2017, 1.2 טורבו בנזין
IsraelR פרסם הודעה בנושא של IsraelR בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה רבה לכולם, ניסיתי דרך הוואטסאפ של רנו, הם החליפו מספר - ~972502807648 קיבלתי את את החוברת טיפולים, מעלה את זה לפה לדורות הבאים #טיפולרנו חוברת אחריות רנו - קובץ אינטרנטי.pdf -
שלום לכולם, איפה אפשר למצוא מה צריך לעשות בכל טיפול לפי ק"מ או זמן? לצורך העניין, הרכב שלי עם 60 אלף ק"מ לאחר 7 שנים והגיע מועד הטיפול, אני רוצה לדעת מה עליי לעשות. במוסך מורשה לא רצו לתת לי, היועץ היה מוכן לשבת איתי ולהראות לי במחשב
-
לימוד אנגלית לילדים - להשאר בשלב זה עם הלימוד בבה"ס או להתחיל משהו במקביל
IsraelR פרסם הודעה בנושא של Shmulik_Miata בתוך אוף-טופיק
הבן שלי (8) כבר שנתיים עם נובה קיד, מאוד מרוצים, יודע לדבר אנגלית בסיסית בצורה מאוד טובה, לקרוא ומבין הרבה מאוד מילים (יודע גם לקרוא מילים אבל לא יודע את המשמעות שלהם) ההתחלה קצת קשה ודורשת לשבת על הילד כדי לגשר על הפערים, עובדים איתם בעיקר על אוצר מילים בסיסי, השלמת משפטים וככל שהזמן עובר האוצר מילים מתרחב וכנ"ל ההשלמת משפטים והשיחה. השיעורים עצמם מאוד אינטרקטיבים וכוללים המון משחקים. בסוף כל שיעור (25 דקות) אתה מקבל דוח מפורט מה היה בשיעור + הקלטה המחיר קצת יקר אך לדעתי לפחות בהתחלה שווה את זה, לא חייבים להתעקש על דובר שפת אם, לקחנו מישהי מעולה מהפיליפינים (לקח קצת זמן למצוא מישהו בלי מבטא). כיום אחרי שנתיים אנחנו מתחילים לחשוב על אלטרנטיבות כי יש תחושת מיצוי, ממליץ בחום אם אתם מנסים לבדוק מספר מורים ולהתקבע על מורה שהכי התאים לילדה. -
כן!! סליחה, מנהלים אם אפשר לשנות ללקטוז זה יהיה אחלה.
-
לא אוכל מאכלים עם חלב, מעדיף שלא יודע שיש נטולי גלוטן, זה ברוב המקרים מסתכם בלחמניה קפואה
-
גם עונה 12 ו 11?
-
בעיקר 2 העונות האחרונות תודה
-
ואם לא היית מקבל את החבילת טיפולים? התיקון היה יוצא מהכיס שלך? טעות כתיב
-
חושש לשלום הילדים, לא חושב/רואה מקום שהם עושים משהו לחתול, נדבר עם ה4.5 שיבין את הגבולות גזרה. שכן לידנו מצא גור בין כמה חודשים, נלך היום לראות אם יש התאמה
-
הייתם ממליצים על חתול לבית עם ילדים בני 4.5 ו8?
-
קח בחשבון שאין כמעט אפשרות להזמין מחו"ל, בטח לא מאמזון
-
אתה מתכוון לARGO?
-
סליחה על השאלה, מה המצלמות עוזרות? הם באים רוב הזמן עם קופוצון או כיסוי ראש, גם אם הראש שלו גלוי, רוב הסיכויים שהוא "לא מהאזור" זה בלוף, אכן אין להם פחד יותר
-
היי חבר'ה, שאלה שמאוד מעניינת אותי, במיוחד בימים/תקופה של התייקרות, איך אתם מנווטים בין הרצון שלכם לחסוך (בהנחה ויש לכם כזה) לבין הרצון להתחדש/ לקנות משהו/ לתחזק תחביב שעולה כסף? כל הוצאה שאינה הכרחית מבחינתי מעבירה אותי הרבה סיבובים ומחשבות האם כדאי או לא, האם לא היה עדיף לחסוך את הכסף/לסגור/השקעה וכו' מה אתם אומרים? איך אתם מנווטים?
-
אתה תמים, במקרה הטוב יתשאלו את המוסך, יומיים הרכב אצל הלקוח, המוסך מבחינתו מטר אחרי היציאה כבר בדרך כלל יסיר אחריות,
-
תוכל לשתף עלויות של התיקון והמילוי ריפוד?
-
עדכון: חזר אליי לפני כמה ימים מנהל שירות של חברת כלמוביל שלקח את הבעיה על אחריותו, לאחר בדיקה הוא מצא שנרשם זיכוי לרכב הבא במקום זיכוי לחברת האשראי, הוא שינה את אופי הזיכוי והיום בשעה טובה קיבלתי את הזיכוי. תודה רבה על כל התגובות.
-
אכן אני בקשר עם מישהו בכלומוביל, אעדכן ברגע שיהיה משהו חדש, תודה רבה לכולם על התגובות
-
שלום לכולם, אבקש לציין לפני שמטרת הפוסט היא שיתוף של חוויה שלילית מאוד שלי בכלמוביל טרייד אין, אני חבר בקארספורום מעל לעשור, מחשיב את עצמי כאחד שמבין דבר אחד או שניים על רכבים ויודע לבחון לקנות רכבים, הסיפור שלנו מתחיל בחודש יולי, חודש שבו מישהו/י החליט להוסיף מעט פלפל לחיי והחליט שבחודש אחד או יותר נכון במהלך שבוע וחצי נחווה גניבה של הרכב הראשון וטוטל לוסט אכזרי של הרכב השני שלנו בשילוב עם מעבר דירה, לאור הקריסס הזה, החלטתי לראשונה בחיי לגשת ולבדוק את המלאי במספר סוכנויות טרייד אין מפורסמות, לאחר בדיקה באתר של כלומוביל טרייד אין, שמתי עין על אחד הרכבים שנראה על פניו עם נתונים טובים ויד פרטית ובתאריך 1.8 התקשרתי לכלמוביל על מנת להבין היכן הרכב נמצא משום שמידע זה לא מצויין באתר, נציגת שירות חביבה בשם אריקה אמרה שלא ניתן להגיד בטלפון היכן הרכב נמצא וניתן לשריין את הרכב על ידי תשלום מקדמה של 1000 שקלים שיחוזרו במידה ולא ארצה את הרכב ללא שום תנאי מוקדם, כך גם מצויין במסמך שקיבלתי, לאחר שיחה עם נציג בסניף בשם תמיר מסניף נתניה, שילמתי את המקדמה וחיכיתי שהרכב יגיע לסניף. לאחר 5 ימים 5.8 בשיחה עם תמיר, הובטח לי שהרכב צריך להגיע תוך יום/יומיים, לצערי באותו יום לאחר חשיפה ממושכת בגן המשחקים לילד מאומת, 2 ילדי נכנסו לבידוד ביחד איתנו( נכנסו למרות שאנחנו מחוסנים מתוך אחריות לשאר), באותו יום הודעתי כך לתמיר ואמרתי לו שכרגע אני משעים את חיפוש הרכב משום שלאחר הבידוד אנחנו עוברים דירה + שיפוץ וכרגע נסתדר עם רכב אחד, בשיחה תמיר הבטיח שאני אקבל המקדמה בהקדם, בתאריך 11.8 בשיחה עם השירות לקוחות, נאמר לי שעליי לדבר עם הנציג בסניף ושלא ניתן לקבל שירות לקוחות אלא רק הזמנות בשירות לקוחות של כלמוביל, שלחתי לתמיר הודעה אם יש צפי להחזר, תמיר רשם שההחזר יגיע עד חודש מיום הביטול, בתאריך 13.9 - התקשרתי + שלחתי הודעה לתמיר - ללא מענה בתווך ניסיתי גם דרך אמון הציבור, נפתחה "תביעה" בנושא, כרגע ללא מענה מצד כלמוביל. שלחתי הבוקר 26.9 כמעט חודש וחצי לאחר הביטול הודעה לתמיר , אני מחכה לתשובה, בפן האישי אני מאוד מאוכזב, הלכתי למקום שיש לו "אבא ואמא" כמו שאומרים ואני מקבל שירות זהה למגרש מכוניות בנתניה, מניח את הסיפור שלי פה על מנת שמי שיחפש בעתיד פידבק על כלמוביל טרייד אין יידע. מקווה שכלמוביל יתעשתו ויחזירו את המקדמה, מבטיח לעדכן בפוסט במידה וכך יהיה.
-
במי אתם מתעללים שאתם כל כך גאים בזה? בשליח? בסופו של יום הוא לא קרוב אפילו לאותו בחור/ה שהחליט לפמפמם את ההלוואה או קבע יעד של הלוואות לאותו פקיד/ה, מה רע בפשוט להגיד, לא תודה ולנתק? בדיוק כמו שאני עושה לכל נציג הוט וכו'? על מי אתם יוצאים חכמים יותר כאשר אתם שואלים אותם על ריבית שלילית? אני מזדהה מאוד עם התשובה של יואב, הבנק מציע לך מוצרים בדיוק כמו אותם מוצרים שמציעים לך בסופר בקופה, גם שם אתם מתחכמים ושואלים אם אפשר שהסופר ישלם לכם כדי לקחת המוצרים? טיפונת להיות בנאדם ולא, אם אמרת לפקיד א' להפסיק להתקשר ופקיד ב' עדיין מתקשר זה לא אומר שצריך להתעלל בו, זה אומר שאתה צריך להגיע גבוה יותר בשרשרת הפיקוד או לתלונות הציבור וכו'
-
תדרים קצת לבני ברק, יש לך את דוקטור טראקאן, יעקוב מומחה מספר בארץ
-
הכוונה למיטב הבנתי שהרכב נמכר או שהמספר רכב בפוליסה שונה, כלומר הוא מכר רכב והעביר את הביטוח לרכב אחר במקרה הזה, הוא כנראה מכר את הרכב הקודם שלו והעביר את הפולסיה לרכב ה"חדש" שאליו הדוח שאתה מחזיק שייך.
- 7 תגובות
-
- 1
-
