המיצובישי כבר בת 7, לא ילדה.. וכמו תמיד הגיע הזמן לסיכום.
גם השנה הסיכום יתמקד בעלויות אחזקה ויהיה קצר.
עוד פעם??
בעת עצירה בתמרור עצור, רכב גלש ופגע בפגוש האחורי של הספייס, הנזק לא גדול בעיקר שני מעיכות קטנות בפגוש וכמה סדקים של הצבע שנראים רק מקרוב. סגרנו ביננו על 500 שקל אחרי שקיבלתי הצעת תיקון מפחח, בנתיים לא תיקנו.
העניין שהפגוש הקדמי שנבצע לפני כמה שנים דהה ומעט מתקלף, כמו כן גם הכנף מעל תא המטען שעשויה מפלסטיק.
חושבים אם לצבוע לפני מכירה או להשאיר כך בנתיים.
אחזקה
השנה לא היה משהו מיוחד בטיפול והוא עלה כ-550 שקל.
אם כי כמה חודשים לאחר מכן בדקתי את פילטר מזגן בגלל ריח בעת הפעלת המזגן, הוא לא הוחלף בטיפול אלא רק נוקה עם לחץ אוויר.
מה אגיד לכם חשכו עיניי, מלא אבק, בין המסילות פשוט גושי אבק. לפי שיגרת טיפולים, החלפת הפילטר צריכה להתבצע כול שנה. החלפתי בעצמי לאחר קניתי פליטר חילופי ב 35 שקל, החלפה לוקחת דקה.
טסט השנה עלה 985 ש״ח, הרכב נכשל על צמיגים קדמיים שהוחלפו בעלות 580 ש״ח של חברת קלבר.
ביטוח מקיף וחובה לשנת 2020-2021 עולה 2348 ש״ח.
תקלות
חברים זה מיצובישי, לא סיטרואן, ברור שאין.🤪
עניין אחד שקיים עוד משנה שעברה, לפעמים יש רעידות בעת שילוב לרוורס או קדימה ונעלם בעת עזיבת הבלמים, הפעם אקבע תור אצל היבואן, אולי התושבות כבר עשו את שלהם.
סיכום
אחרי 7 שנים 131 אלף ק״מ, הרכב אמין נקודה. פשוט לשים דלק ולנסוע. אישתי כבר ממש רוצה להחליף, במיוחד אחרי שהחלפתי לקקטוס והנסיעה בסיטרואן מעט נעימה יותר נגיד זאת כך.
כניראה שנה הבאה.
אבל המיצובישי לא מאכזבת, חסכונית, זולה לאחזקה ואמינה.
Recommended Comments
הצטרף לדיון
ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.