Jump to content
  • מיצובישי אאוטלנדר חדש - סיפור חדש לחלוטין.


    discoTD5
     שיתוף

    אני אתחיל מהסוף ברשותכם,

    למעט השם אין שום קשר בין האאוטלנדר החדש לבין האאוטלנדר היוצא. אני לא אכתוב אף מילה יותר על האאוטלנדר היוצא, כי זה לא יהיה הוגן כלפי הדגם החדש שהוא פשוט רכב מצוין, ומגיע לו לקבל את כל 'אור הזרקורים'.

    20211018_172850.jpg.35b7e0971fb7bceadfe231da6d7b1bca.jpg

     

    האאוטלנדר הושק לראשונה בשנת 2001 עם דגם דמוי סטיישן מוגבה קלות. בסוד אספר לכם שלדגם זה יש גירסה עם מנוע טורבו והנעה כפולה – אותו סט מנוע / גיר של המיצובישי איוולושן (ואם אתם לא יודעים מה זה מיצובישי איוו, זה בסדר, תתעלמו מהפסקה) ובמחיר מצחיק בהשוואה לאיוו המקורי תקבלו איוו-לנדר מטורף לחלוטין. ב 2006 יצא הדור השני של האאוטלנדר, ובשנת 2012 יצא הדור השלישי, זה שהתחבב כל-כך על עם-ישראל להמוניו והביא את האאוטלנדר לככב ברשימת המבוקשים. יחד עם מחיר אגרסיבי, ועסקאות ליסינג זולות הפך האאוטלנדר הזה גם לחביב ציי הרכב תוך שהוא מציע פתרון לשבעה מקומות.

     

    היום אנחנו עם הדור הרביעי של האאוטלנדר שהפעם עשה קפיצת דרך דרמטית בכל היבט.

     

    חיצונית האאוטלנדר נראה גדול מאוד, יותר גדול ממידותיו האמיתיות. רק לשם ההמחשה, האורך הכללי עומד על 4.71 מטר, בסיס הגלגלים על 2.706 מטר (בסיס גלגלים של משפחתית סטנדרטית), הרוחב על 1.862 מטר, והגובה 1.75 מטר. בזכות גובה הרכב הישיבה בפנים זקופה ומאפשרת מרווח פנימי גדול. עוד נתון מעניין הוא מרווח הגחון מעל 21 ס"מ, אבל אל תטעו לרגע, האאוטלנדר אינו רכב שטח.

     

    20211018_172929.jpg.2405e6c71db04ed24a4e526c6008678a.jpg

     

    חזית האאוטלנדר החדש היא מאוד 'מיצובישית' ומורכבת. במרכז החזית גריל שחור המתרחב כלפי מעלה עם סמל מיצובישי גדול. צמוד לגריל שני עיטורי כרום גדולים בצורת C הפתוחים כלפי חלקו החיצוני של הרכב. יחידות תאורה רבועות גדולות בחלקו החיצוני של אמצע גובה הפגוש. בכל צד של החזית תמצאו עוד שני פסי תאורה דקים בחלקו העליון תאורת יום ובחלקו התחתון תאורת ערפל. על מכסה המנוע כיתוב בולט OUTLANDER. כמה בולט? כשבאתי להראות את הרכב לחבר הוא היה בטוח שהגעתי עם LANDROVER.

     

    מבט צד לרכב כל-כך גדול יכול לשעמם אם משתמשים במשטחים ישרים, אבל לא כאן. קיפול עדין בפח מתחיל מהכנף הקדמית, עולה מעט לגובה ידיות פתיחת הדלתות, ונמתח לאורך הכנף האחורית ומשתלב עם יחידות התאורה הראשיות.

     

    20211018_173238.jpg.5a9597b79f8f520ad97b505ac9065058.jpg

     

    קורות הרכב מושחרות, והקורה האחורית עם השחרה בחלקה העליון ליצירת מראה של 'גג צף'. האאוטלנדר ויתר על חיפויי פלסטיק שחור לבתי הגלגלים ולתחתית הרכב לטובת יצירת מראה של 'כאילו שטח'.

    חלקו האחורי עבר גם הוא שינוי דרמטי לטובה. יחידות תאורה צרות, עיצוב עדין בדלת האחורית לשבירת המשטחים.

    סה"כ הרכב נראה גדול מאוד ומרשים.

     

    פנים הרכב עבר גם הוא מהפיכה של ממש. העיצוב מודרני ועדכני לחלוטין, ולא נראה עוד כמתיחת פנים או אילוץ. הדשבורד מורכב מכמה שכבות וכמה סוגי חומרים, בהתאם לרמות הגימור. ברכב המבחן המפואר פנים הרכב היה משולב עור בהיר, וכך גם חלקו המרכזי של הדשבורד והציפוי הקונסולה המרכזית בין הנהג לנוסע. בדגמים פשוטים יותר תמצאו את אותו העיצוב אבל בגוונים כהים. במרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל 9'' (בדגמים הפשוטים המסך בגודל 8'') עם קישוריות מלאה לאנדרואיד אוטו באמצעות כבל, ואפל קארפליי ב BT. מתחת למסך פתחי מיזוג מרכזיים, ומתחתיהם מתגי השליטה על מערכת המיזוג. מול הנהג לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3'' (בדגמים הפשוטים לוח 'רגיל' – ואחרי שנהגתי ברכב 'פשוט' אני חייב לומר שלוח המחוונים הרגיל מצויין). הגה בשרני ועבה עם ארבעה חישורים, וכמובן שליטה מלאה על מערכות השמע ובקרת השיוט. מושב נהג חשמלי מלא, ואם הורגלתם לתנוחת נהיגה 'גבוהה' – אז יחסרו לכם כאן כמה מילימטרים בגובה להרגשה. שזה לא יבלבל אתכם – מושב הנהג מצוין.

     

    20211018_173905.jpg.762a5459cc489762cbbb8fe55535f1d0.jpg

     

    שורת המושבים השניה מציגה מרווח מצוין, והיא נעה על מסילה לטובת התאמה למקום לשורת המושבים השלישית. זה אומר שאם המושבים משוכים אחורה עד הסוף, לא באמת ניתן יהיה לשבת בשורה השלישית. אם מישהו רוצה לשבת בשורה השלישית צריך למשוך מעט קדימה את השורה השניה, דבר שיצמצם את מרווח הרגליים.

    אם אסכם את סעיפי העיצוב הפנימי והחיצוני, את איכות החומרים והתחושה – עד עכשיו האאוטלנדר החדש עשה קפיצת מדרגה משמעותית בהשוואה לקודמו, והוא לא נופל מהמתחרים.

     

    20211018_173727.jpg.48ef4e9052e97599f28723a2a939b1d9.jpg

     

    גם בהיבט הטכני מדובר ברכב חדש לחלוטין. המנוע המותקן בחזית האאוטלנדר הוא מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר, אטמוספרי (כלומר לא טורבו) המספק 181 כ"ס ב 6000 סל"ד ו 24.9 קג"מ ב 3600 סל"ד. תיבת ההילוכים רציפה אבל בניגוד לתיבות רציפות פעולתה מנסה לדמות תיבת הילוכים רגילה, וזה דבר טוב. 

     

    עם תחילת הנסיעה האאוטלנדר מעדכן אותך שאם לא שמת לב מדובר ברכב אחר לחלוטין ממה שהכרת. מתלי הרכב מכויילים בקפידה (ביחס לסגמנט) והרכב מציג נוחות גבוהה מאוד למעשה בכל אתגר אליו זרקנו אותו. המתלים מבודדים היטב את המהמורות בכביש אבל לא מנתקים אותך הנהג מהנעשה. כנהג אתה מקבל בדיוק  את המידע שאתה רוצה מרכב כזה תוך שהוא מציג כבונוס אחיזת כביש גבוהה.

     

    שלא תחת מאמץ, הרכב שקט למדי עד שאחד הנוסעים ברכב שאל אותי אם זה רכב חשמלי. אז אולי זו הגזמה, אבל הרכב שקט מאוד ונעים.

    בלחיצה אגרסיבית על דוושת התאוצה נכנס רעש מנוע פחות נעים. גם הרעש שנכנס וגם איך שהוא נשמע, ואת זה אפשר לסדר באמצעות שינוי במערכת הפליטה, אבל אם אני עוסק בשטויות כאלה סימן שלא מצאתי משהו אחר לומר, אז תסיקו את המסקנות לבד.

     

    בנסיעה מהירה האאוטלנדר נינוח מאוד ונעים מאוד, שילוב של מנוע לא מתאמץ ומתלים מצויינים.

    אם חיפשת ולא ראיתם עד עכשיו את נתון התאוצה הרשמי של האאוטלנדר החדש, זה בגלל שהוא לא רשום בשום מקום. בברושור הרשמי והיפה של מיצובישי בסעיף 'ביצועים' רשום רדיוס סיבוב מינימלי וצריכת דלק משולבת. לקח לי הרבה זמן גוגל למצוא שבחו"ל הרכב מאיץ מ 0 ל 60 מייל לשעה (96 קמ"ש) ב 8.6 שניות. את נתון המהירות המירבית לא מצאתי, עימכם הסליחה.

     

    צריכת הדלק הרשמית של האאוטלנדר עומדת על 8.7 ליטר ל 100 ק"מ שהם 11.5 ק"מ לליטר אבל לפי נתוני יצרן ולא לפי WLTP. במהלך המבחן שעשיתי לרכב, בנסיעה משולבת רגילה לחלוטין הרכב עבר 10.6 ק"מ לכל ליטר. במבחן נהיגה הכי חסכוני שיש, הצלחתי לסחוט מהאאוטלנדר החביב 18.9 ק"מ לכל ליטר, וזה נאה למדי.

    האאוטלנדר מצוייד בכל מערכות הבטיחות המקוריות הנדרשות ומקבל ציון 6 בסעיף זה (6 מתוך 8 כפי שהגדיר משרד התחבורה)

     

    המחירים של האאוטלנדר החדש לא זולים – מחיר גירסת הבסיס הוא 183,900 ₪ והוא עולה עד 241,900 ₪ לגירסה הבכירה ביותר. באמצע  עוד חמש רמות גימור. מצד שני, לא תמצאו רכב שבעה מקומות יותר זול, (למעט דאצ'יה).

    בסיכומו של דבר, האאוטלנדר החדש הוא רכב מצוין. נקודה.

     

    המבחן פורסם באתר car-pad של יואב פולס

    20211018_172903.jpg

     

    20211018_172956.jpg

     

    20211018_173033.jpg

     

    20211018_173050.jpg

     

    20211018_173214.jpg

     

    20211018_173256.jpg

     

    20211018_173319.jpg

     

    20211018_173328.jpg

     

    20211018_173406 - Copy.jpg

     

    20211018_173708.jpg

     

    משנית.jpg

     

     שיתוף


    User Feedback

    Recommended Comments



    לפני 58 דקות, discoTD5 כתב:

    הנה, במיוחד לספקנים אני גם מצלם, בד"כ כדי שאוכל לחזור לנתונים כשאני כותב:

     

    20211019_214052.jpg.4bfedf96ff13a70f0825ebbc91968e2d.jpg

     

     

    כמובן שלא צולם באמצע הנסיעה חלילה... 😉

    • לא הבנתי... 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    הבחור על ה180 צילם כבר יותר גרוע בעבר (צפיה ביוטיוב תוך כדי נהיגה. סרט, לא מוזיקה)

     

     

    עריכה אחרונה על ידי avargel
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 23 דקות, GR8Day כתב:

     

     

    כמובן שלא צולם באמצע הנסיעה חלילה... 😉

    מהירות 0 קמ"ש. 

    מה לא ברור? 

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני כשעה, discoTD5 כתב:

    אין מצב בעולם להושיב שם מבוגר (אלא אם זו חמותך) שאינו קטוע רגליים. 


    אין לי ניסיון עם האאוטלנדר הזה, אבל עם הקודם לקחתי טרמפ שני מבוגרים (גילאי 30-40) בשורה השלישית, נסיעה בינעירונית של שעה וחצי, וברוך השם לא היו תלונות, גם אחרי ששאלתי איך ההרגשה מתוך סקרנות.

    כמובן ששיחקתי עם המרווח ע"י הזזת השורה השניה קדימה.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לחניון בבניין שלנו הגיעה אחת כזו לפני כשבועיים ומצאתי את עצמי בוחן את העיצוב מקרוב כבר כמה פעמים, לא קרה לי עם אף מיצובישי קודמת. עניין של טעם אישי אבל באמת חתיכת אפקט הגעה יש לדגם החדש עם החלק הקידמי הזה. נראה שקבוצת מעצבים אחרת - אולי של חטיבת המזגנים של מיצובישי? - עבדה על החלק האחורי, וכנראה לקחו הרבה הפסקות ארוכות מהעבודה.

     

    מוזר שאין תיקון אקטיבי לסטייה מהנתיב, מערכת שמוצעת בצפון אמריקה.

    • אהבתי 1
    • מצחיק 2
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 5 שעות, GR8Day כתב:

    אישית, לא אוהב את החזית.

    מבין שזה מתחבר לאופנה העכשווית, אבל עדיין לטעמי די מכוער.

    ניסו לתת לו אפקט הגעה של דודג' ראם, סהכ הצליח להם. 

    לא יכול שלא להתאכזב מבסיס הגלגלים של הדגם החדש, שקטן בלא פחות מ 13 סמ ביחס ל 5008 או ספייסטורר (גרנד) שבאופן טיבעי מבוגרות ממנה בכמה שנים (הגרנד אפילו זקנה ליד האאוטלנדר החדש) מה שעלול אולי לרמוז על מרווח הפנים וגם ההתנהגות (סרחי עודף מוגזמים). 

    • אהבתי 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לא יודע למה אבל התחושה שלי נחמד, לא הרבה יותר מזה - אבולוציה הגיונית של הדגם היוצא.

    ואכן טרם נסעתי באוטלנדר החדשה.

    עריכה אחרונה על ידי llaavvii
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 9 שעות, X9500 כתב:

    לחניון בבניין שלנו הגיעה אחת כזו לפני כשבועיים ומצאתי את עצמי בוחן את העיצוב מקרוב כבר כמה פעמים, לא קרה לי עם אף מיצובישי קודמת. עניין של טעם אישי אבל באמת חתיכת אפקט הגעה יש לדגם החדש עם החלק הקידמי הזה

     

    לא רק החלק הקדמי, גם האחורי מסוגנן היטב ומזכיר BMW או AUDI, גם החלק הפנימי הוא סטייל רכבי יוקרה, ואפילו לא מזכיר את העיצוב הקודם שהיה מאוד מיושן. גם חומרי הדיפון הם אחרת לגמרי. מיצובישי השקיעו הפעם בטירוף, ובאמת הגיע הזמן. בכל פעם שאני עוצר עם הרכב, בתחנת דלק, בסופר, בכל מקום אנשים עוצרים ומביעים התפעלות מהעיצוב.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    • אחראי פורום
    לפני 36 דקות, outlander כתב:

     

    לא רק החלק הקדמי, גם האחורי מסוגנן היטב ומזכיר BMW או AUDI, גם החלק הפנימי הוא סטייל רכבי יוקרה, ואפילו לא מזכיר את העיצוב הקודם שהיה מאוד מיושן. גם חומרי הדיפון הם אחרת לגמרי. מיצובישי השקיעו הפעם בטירוף, ובאמת הגיע הזמן. בכל פעם שאני עוצר עם הרכב, בתחנת דלק, בסופר, בכל מקום אנשים עוצרים ומביעים התפעלות מהעיצוב.

    חדול פה מדיקלום דף המסרים בבקשה.

    • רעיון טוב! 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני שעה, llaavvii כתב:

    אבולוציה הגיונית של הדגם היוצא

    ממש לא. 

    אין שום דבר דומה בין היוצא לבין החדש. אם כבר זו רבולוציה מוחלטת. פלטפורמה חדשה של הניסאן רוג', מנוע 2.5 של ניסאן (פותחים מכסה מנוע ורשום שם nissan).

    למעט השם - רכב חדש לחלוטין, ומשמעותית יותר טוב. 

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    גם אם נשווה את המודל T לF150 נהיה בהלם מהשדרוג, כך גם אצל אאוטלנדר - רכב משנת תרפפ"ו שסוף סוף קיבל דגם באמת חדש והגיע ל2021.
    כדי לקבל פרופורציות הייתי משווה אותו לקודיאק או לכל ג'יפון אחר שמקבל עדכון בתחום זמן < 10 שנים.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים




    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...