Jump to content
  • ג׳נסיס, מותג היוקרה לבית יונדאי, אמור לעלות ארצה (ולאירופה בכלל) בשנה הבא, כך שחדשות ועדכונים מכיוונם בהחלט הפכו עתה לרלוונטיות לנו.

     

    ה-G70 זו הבייבי סדאן שלהם, המכונית הקטנה בהיצע ומתחרה במרצדס C קלאס, ב-מ-וו סדרה 3 וכו׳. ועם אורך של 4,685 מ"מ, רוחב של 1,850 מ"מ, ובסיס גלגלים של 2,835 מ"מ היא גם די דומה להן במימדים. ליצרן שני דגמי סדאן גדולים יותר שמתחרים בסדרה 5 ו-E קלאס, וסדרה 7 ו-S קלאס (שנקראות G80 ו-G90 במקרה ולא ניחשתם לבד), בנוסף לקרוסאובר היוקרתי שלהם ה-GV80 שמתחרה באאודי Q7 וחבריו.

     

    ה-G70 הוצגה ב-2017 כדגם 2018 (לאחר פיתוח של כמה שנים טובות) וזוכה כעת למה שנקרא מתיחת פנים של אמצע החיים.

     

    הדגם היוצא:

    805334360_2560px-2019_Genesis_G70_2.0T_front_8_11_19.thumb.jpg.350366dd6dd3d04d16fc612ed98183b0.jpg

     

    דגם 2021: 

    Genesis_G70_2021_red_1.thumb.jpg.330c8f449e22b80675a60aa9fe9ae46d.jpg

     

    שלושת המנועים של ה-G70 מגיעים היישר מבת הדודה קיה סטינגר, צמד מנועי בנזין; 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר עם 250 כ״ס, ו-3.3 ליטר V6 עם 330 כ״ס, פלוס מנוע 2.2 ליטר טורבו דיזל. כל המנועים משודכים לתיבה אוטומטית 8 הילוכים והנעה אחורית עם אופציה לכפולה (סטנדרטית בדיזל).

    השמועות גורסות כי דגם סטיישן בדרך גם כן, מה שבהחלט יעלה את מפלס האטרקטיביות אצל האירופאיים, אך אצלנו קצת פחות...

     

    השינויים בתא הנוסעים כוללים מערכת מולטימדיה חדשה עם צג 10.25 אינץ׳ כסטנדרט כולל עדכונים דרך wifi, מצלמת חניה היקפית, ואפל קאר פליי/אנדרואיד אוטו. לוח השעונים גדל גם כן, משטח הטעינה האלחוטית שופר ומציע כעת טעינה מהירה יותר, והחלונות הקדמיים עשויים מזכוכית אקוסטית שאמורה להוריד את רמת הרעש בתא הנוסעים.

     

    568223.thumb.jpg.bf5ebf20b1308fbcafe11252c9fb24c4.jpg

     

    ל-G70 מפרט בטיחות עשיר הכולל עשר כריות אוויר כולל אחת מרכזית בין הנהג לנוסע הקדמי, בקרת שיוט אדפטיבית מלאה שמתממשקת עם מערכת הניווט המקורית (כנראה פחות רלוונטי אצלנו במדינת הווייז), תיקון סטייה מנתיב, שמירת מרכז נתיב, בלימה אוטונומית עם תמיכה בתנועה חוצה גם בעת פניה בצומת,  ניטור שטח מת אקטיבי, ניטור תנועה חוצה מאחור עם בלימה, אורות גבוהים אוטומטיים, תזכורת לבדיקת המושב האחורי בסיום הנסיעה ועוד. 

     

    כלמוביל אמורים לפתוח את אולם התצוגה הראשון לג׳נסיס בארץ בהרצליה פיתוח ברבעון הראשון של 2021 ואפשר להניח שה-G70 יהיה הדגם הראשון שיגיע ארצה (אולי בנוסף לGV80).

     

     

    568219.thumb.jpg.63091689de9292a10f3928ba2a1b2532.jpg

     

     

    568220.thumb.jpg.53d9d5326d1e5ae91ef8a98936a386a5.jpg

     

     

    568221.thumb.jpg.52f1051dce3a2e6fb276069e4d2d52a9.jpg

     

     

    568224.thumb.jpg.4ff6ddd401bf0e99cabd68e62e70828a.jpg

     

     

    Genesis_G70_2021_red_3.thumb.jpg.58370b9fd891b8f5294b16da398c06d6.jpg

     

     

    genesis-g70-2021-fl-15-970px.thumb.jpg.978930e827c71f910617a1b155e9a850.jpg

     

    • אהבתי 1

    User Feedback

    Recommended Comments

    Tamir FR

    פורסם (נערך)

    עם מראה כזה, סמל אחר ואם כלמוביל ישכילו יעשו אולם תצוגה נפרד לגמרי מיונדאי. אני צופה שיכולה להיות פה הצלחה.
    הרכב נראה נהדר מבפנים ומבחוץ, מאובזר ועם יחידת כוח טובה על הנייר. 

    במחיר הנכון הוא יכול לקחת לגנוב לקוחות מוולוו, אאודי, ב.מ.וו ומרצדס(שאני לא יודע עד כמה כלמוביל ירצו בכך)

     

    שאפו ליצרן הקוראני הזה שמתקדם בצעדי ענק.

    עריכה אחרונה על ידי Tamir FR
    EliC25

    פורסם

    האמת, רמה גבוהה מאוד.

    הפרופיל שלה מדהים ולדעתי אחד היפים שראיתי בתקופה האחרונה ברכבי סדאן.

    הפרונט חדיש ולא מזכיר שום רכב אחר, לפחות לא לי.

    הגריל הענק הזה תורם למראה השרירי, ואם האמינות של יונדאי תבוא לידי ביטוי כאן, במחיר הנכון יכול להיות פה מותג יוקרה מוצלח. נחיה ונראה.

    itsik170

    פורסם

    רוב הסגמנט הזה שבו נמצאת ג'נסיס הולך היום לטובת רכבי פלאג אין או קרוסאוברים פרימיום קומפקטיים כמו וולוו XC60 מרצדס GLX ולקסוס NX.

    לא הייתי בונה על הצלחה יתרה לרכב הזה בארץ עם כל הצער שבדבר.

    Ragnar

    פורסם

    רכב מיוחד מאוד, גם בנראות שלו

    כל עוד ידעו לבצע את ההפרדה המוחלטת בין קשר של יונדאי לגינסיס, במחיר המתאים, תמכר היטב

    asafasraf

    פורסם

    יפה מאוד.
    אני רואה דימיון מקדימה לוולוו s60 ומאחור למרצדס.
    ליבואן צפויה עבודה קשה מאוד בלמכור כמות משמעותית, גם בגלל העובדה שהשוק מעדיף suv וגם לשכנע שמדובר ביותר מיונדאי יוקרתית (והיא אכן נראית יוקרתית ושייכת לחבורת הפרימיום).

    98civic

    פורסם

    מעניין כמה תעלה 3.3 ליטר. עד כמה שקראתי בסטינגר יש אותה יחידה והיא די מרשימה.

    Sent from my SM-G955F using Tapatalk

    vadim6385

    פורסם

    אני לא רואה הצלחה לרכב הזה בארץ, גם בחו"ל הבנתי שזה לא מי יודע מה נמכר.

    ולא קשור לאיכות הרכב עצמו, כי לא משנה מה תגיד, יעקמו את האף, ויגידו "כן, אבל זה יונדאי...".

     

    אני מבין שיונדאי מנסים לעשות את מה שטויוטה עשו בשנות ב90 עם לקסוס, אבל הם כבר תקועים עם זה שנים, וזה לא כזה ממריא להם.

     

    גם התקופה שונה. עברנו את peak car, עולם הרכב מתחיל לדעוך.

     

    אולי יקנו את זה אנשים שרוצים רכב יוקרה, אבל לא רוצים גרמני, אבל כאן כבר יש להם לקסוס ואינפיניטי.

     

    ובניגוד ליונדאי רגילה, כאן לא תמיד קונים רכב לפי מה שיש לאותו רכב להציע, כאן גם המותג סופר חשוב, אפילו יותר חשוב מהרכב.

    TsachiE

    פורסם (נערך)

    מעניין מאוד, תודה. רכב יפייפה ומאוד מרשים. חבל שאפילו שתי הכליות שלי לא יספיקו בשביל לקנות אותו..

    עריכה אחרונה על ידי TsachiE
    robertf

    פורסם

    מעניין כמה תעלה 3.3 ליטר. עד כמה שקראתי בסטינגר יש אותה יחידה והיא די מרשימה.

    Sent from my SM-G955F using Tapatalk



    אני מבין שרק הסתכלת על התמונות ולא קראת את המאמר עצמו... [emoji6]


    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...