Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הכללתי, אמרתי שיש שלל מכוניות ישנות עם עקומות כוח כאלה, לא כולן :-)...

 

אין שום חובה להוסיף למנוע קאמשאפטים מטורפים... מגדש טוב עם מיסב כדורי ובמידה הנכונה מסוגל להוציא מעל 100 כ"ס לליטר בלי שום בעיה יחד עם עקומת כוח יפה וזמינה לאורך כל הדרך.

 

מוטי, עם 170 כ"ס לליטר וקאמשאפטים מקוריים בגדישה של 0.82 באר בלבד.

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יחס הדחיסה המדוייק לא ידוע כי גילחתי כמה אלפיות מהראש במטרה ליישר אותו בפעם האחרונה שפתחתי את הראש, המקורי הוא 8.8:1, אני מניח ששלי מעט יותר גבוה אבל לא מגיע ל 9:1.

 

מוטי.

פורסם

דרך אגב יש גולף V5 קבריולט ידנית כחולה בהרצליה.

לא יודע אם זה באמת V5 כי אומרים שאין הילוכים. אבל מה שבטוח את המדבקה מאוחרה יש לו :)

כותרת: מנוע ממשיך לעבוד אחרי כיבוי

יש לי פיאסטה 88...

פיאסטה- המכונית היחידה שתסע גם בלי מנוע :smile:
פורסם

לדעתי יחס דחיסה של 9:1 הוא אופטימלי למכונית כביש, מייצר לך עקומת כוח זמינה ובריאה... אצלי חשבתי להעלות ל-10:1 יחס עם הגדלת המגדש.. אני עדיין שוקל את העניין..

 

מוטי.

פורסם

גם לי יש רכב בעל המנוע הנ"ל, איביזה טורבו. המומנט המקסימלי בו מתקבל ב 2200 סל"ד וממשיך עד 4 וחצי אלף סל"ד. מנוע עם הרבה כוח.

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

לא, לא הפוך.

העלאת יחס דחיסה אמנם תגדיל את הסיכון לדטונציה אבל אני עדיין משתמש באוקטן נמוך ככה שיש עוד לאן לעלות - אני על אוקטן 91 שמוכרים בכל תחנת דלק בארה"ב כרגע ויכול להגיע עד 118 של דלק C16 (תוצרת VP).

 

עם יחס דחיסה גבוה יותר אפשר יהיה להזיז מגדש גדול יותר יותר מהר ולכן לא תיפגע זמינות הכוח, הדבר היחיד שזה יבוא על החשבון שלו הוא כרגיל - כסף :wink:...

 

מוטי.

פורסם

גארט GT28R, שכרגיל אצל גארט השמות הדפוקים שלהם משתנים כל הזמן, אז קראו לו גם באיזשהו שלב ב-GT28RLS ואני חושב ששינו את השם שלו לאחרונה בכלל ל-GT2560... אין שום שיטה להבין את הדפיקות הזאת שלהם..

 

מוטי.

פורסם
לדעתי יחס דחיסה של 9:1 הוא אופטימלי למכונית כביש, מייצר לך עקומת כוח זמינה ובריאה... אצלי חשבתי להעלות ל-10:1 יחס עם הגדלת המגדש.. אני עדיין שוקל את העניין..

 

מוטי.

לשלי יש 9.9:1

איך זה לדעתך?

ניצן


×
×
  • תוכן חדש...