Jump to content
  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
התחבר בכדי לעקוב  
matanff

בעיה במערכת המולטימדיה של פוקד קוגה - מה אפשר לעשות?

Recommended Posts

לאבא של חבר יש Ford Kuga חדשה שקנה לפני מספר חודשים, מאז הרכישה יש בעיה כפי שניתן לראות בסרטון:

https://vid.me/lDkg

הוא ביקר במוסך המורשה כבר מספר פעמים והבעיה לא סודרה, אומרים לו שמנסים לפתור את הבעיה אבל לא מצליחים.

 

כמובן שאותו בתור לקוח זה לא אמור לעניין, רכב חדש בכמעט 200 אלף ש"ח וזו התשובה?

כיצד אתם ממליצים לפעול?

עריכה אחרונה על ידי matanff

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדרוש מהמוסך שיחליפו את המערכת.

אם לא מסכימים לפנות ליבואן בכתב

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה המריחות האלה? "מנסים לסדר?"

יש שתי פתרונות, בעצם שלוש:

1-לבצע RESET למערכת,

2-עידכון גרסה או החלפת המערכת,

3-פנייה לשרות הלקוחות, עם מנהל בכיר ולא עם פקידה, עם דרישה מיידית להחלפת המערכת, עקב כישלון בתיקונה.{כמובן להקליט השיחה}.

 

ואם כל זה לא מתבצע ולא מתקדם, והסחבת ממשיכה, {כי אנחנו בישראל},לשקול תביעה כנגד היבואן.

דווקא היבואן הזה בעל מוניטין לא רע כאן בפורום. לאומת זאת, לי יש,{היה} ניסיון מר עם רכב שרכשתי מהם, גם במעמד המכירה וגם עם שרות הלקוחות שלהם.

מקווה בשבילך שהעניין יטופל במהרה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו מדברים על זה שהמערכת נתקעת וחושבת בזמן נסיון להתחבר לטלפון, כן?

 

נדמה לי שהיו כאן מקרה או שניים בהם הומלץ (מעבר לאיפוס הראשוני של המערכת והחיבור בטלפון) לבטל או להימנע מסנכרון אנשי הקשר מיד עם ביסוס הקישוריות הראשונית, או משהו בסגנון. לא זוכר אם זה היה תלוי אז בסוג הטלפון, מספר אנשי הקשר (או השפה בהם הם רשומים) או משהו אחר.

 

כמדומני, ספונסר הפורום 'דיטק' נתן את המענה הזה. נסה לבצע חיפוש או אולי להפנות אליו שאלה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

TOM

שמת לב במקרה, שמלבד העובדה שזה מנסה להתחבר לטלפון, כל הפנל של המע"{החלק התחתון}, נכבה ונדלק מעצמו?

איך הכיבוי וההדלקה באופן עצמאי, קשור לאנשי הקשר?

שוב, לדעתי חבל לבזבז זמן בניחושים. הם חייבים לפתור את הבעיה.

המע" הזו התגלתה כלא כל כך אמינה.{לפי חיפוש קצר ברשת}.

באתר הזה מסבירים כיצד פותרים בעיות כאלה. במידה וזה לא מצליח, לפעול להחלפת המערכת, או המשך טיפול לפי מה שהמלצתי למעלה.

Troubleshooting tips for SYNC and SYNC with MyFord | SYNC | Official Ford Owner Site

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אכן שמתי לב. אך לא ידעתי אם לשייך את זה לרמת התקלה או אולי חוסר סינכרון (מעגל PWM של לדים למשל) מול המצלמה.

ולכן שאלתי במשפט הראשון.

 

כמובן שאם זה חלק מהתקלה, אז זה משהו שהפתרון שלו תלוי היבואן/יצרן.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

התחבר בכדי לעקוב  

×
×
  • Create New...