Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות בנוגע לסיטרואן C4 - מאותה שנה אך קילומטראז' נמוך בהרבה


nafrez
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום,

לקראת לידה צפויה אני מחליף את הרכב לרכב של 7 מקומות. בשל התקציב הולכים על הC4 פיאקסו.

ישנם כרגע 2 רכבים אופציה, שניהם מאותה שנה [2011].

הראשון - 94,000 ק"מ, המחיר - תוספת של 45,000 ש"ח על הרכב הקיים שלי.

השני - 64,000 ק"מ, המחיר - תוספת של 49,000 על הרכב הקיים שלי.

לקחתי את הרכב של ה64,000 לבדיקה ומצאו שהרכב עבר תאונה מאחור [אין בכלל סימנים שרואים בעין], במכון הגדירו את הבעיה כנזק באזור שבין C ל-B, אומר הבודק שזה לא משהו שאמור להשפיע על בטיחות הרכב אלא רק להוריד במחיר מעט.

מתלבטים.. מה לדעתכם כדאי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בעלים של C4 עם מנוע טורבו, אני אומר שכדאי לך לחפש משהו אחר. המנוע 1.6 מדהים, והוא כיף אמיתי כשיש לך מזל, אבל הוא ימרר לך את החיים אם לא. ולמה לך להיכנס לצרות אם אתה יכול למצוא פיקאסו משנתון אחר עם מנוע 2 ליטר ללא טורבו?

חבל שנפגוש אותך עוד שבוע-שבועיים במדור הטכני שואל על טיימינג וטורבו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נזק בין קורה B ל-C?

את הקורות ברכב נהוג לחלק ל-3, קורה A היא זו שמקיפה את השמשה הקדמית, B בין חלונות הצד ו-C שמקיפה את החלון האחורי.

לא ברור אם הרכב עבר תאונה מאחור שהנזק שלה הגיע בין קורה C ל-B או תאונה צידית בין 2 הקורות האלה. מה משמעות הפגיעה לפי מכון הבדיקה? שולית, נמוכה, בינונית או גבוהה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...