Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב בן 13 יד 8 עם 130,000K , איך ? איפה ההגין ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתוך 8 ידיים, מספיק שאחת תהיה למשך 2-3 שנים של פנסיונר/רכב שני בבית/מישהו שמתגורר חצי שנה בחו״ל/מה שתרצה, כדי להצדיק את הק״מ. מעבר לכך, במחיר כזה לא צריך להשקיע כ״כ במחקרים היסטוריים, פשוט בודקים במוסך את המצב ומחליטים. וכמו שאמרו פה, מצב פנים יכול לספר הרבה.

פורסם

מכרתי רכב ספורטיבי מודל 2002 אומנם יד 2 ולא 8 לפני כ4 חודשים.אבל הקלומטרז היה 147 אלף , הרכב עלה על הכביש באפריל אז כך שהיה כמעט 2001 .אז יכול להיות רכב ישן עם קלומטרז נמוך יחסית. אבל מצד שני היה לי פעם רכב שבמוסך שרפו לי את הלוח ספידומטר ב120 אלף , והביאו לי חדש מפירוק שהיה עליו 400 ק"מ בלבד,כמו כן היה לי גם רכב (סוזוקי סוויפט GTI מודל1989) שכל 100 אלף הספידומטר היה מתאפס ל0 ומתחיל מחדש.

פורסם

ההבנה כמה ידיים עבר הרכב מהווה אינדיקציה חשובה מאוד , לדוג , מה יכולה להיות הסיבה לקנות רכב ואז, אחרי 3000 קילומטר למכור אותו ?? וחוזר חלילה כפול 6 או שבע פעמים ?! אם יש משהו קונקרטי , זכית בלוטו, קיבלת רכב מתנה , ליסינג מהעבודה וכו , סבבה , אבל ללא סיבה נראית לעין יד 6 או 7 או 8 , מלחיץ מאוד , ובקשר לבדיקה , לא תמיד מצליחים לאתר את כל המשקעים שישנם ברכב .

×
×
  • תוכן חדש...