Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פלאגים אירידיום לסוזוקי SX4 - IFR5J11 או IFR6J11?


ariel676
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

ברשותי רכב מסוג SX4 סדאן שנת 2008 נפח 1600 סמ"ק אוטומטי.

חיפשתי קצת בפורום וקראתי שמישהו רשם שצריך מצדי אירידיום NGK IFR6J11 אבל מבדיקה באתר האינטרנט העולמי של סוזוקי רשום בספר משתמש של הרכב שצריך IFR5J11..

רציתי לשאול מה ההבדלים? ומי מבין השנים צודק כי אני חושב שבספר זה מתייחס למנועי 2000 סמ"ק.

אני בדיוק הזמנתי היום את ה IFR6J11 ואמרתי לו שיחליף ל IFR5J11.

ד"א מישהו יודע איזה סוג של שמן גיר אני צריך לקנות? וכמה ליטר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

הבדל במק"ט הפלאג הוא דרגת החום. לא משהו קריטי מדי ובכל מקרה המלצת היצרן המקורית היא על 6.

אגב, את הפלאגים האלה לא מצאתי בזמנו בארץ (אם כי לא טרחתי לחפש במוסכי סוזוקי) והזמנה מחו"ל עלתה לי באיזור ה 240 ש"ח אם אני זוכר נכון.

בדיעבד היום לא הייתי משקיע בפלאגים כאלה, אני לא מאמין שיש להם איזשהו יתרון על פני הפלאגים הפשוטים.

 

נוזל תיבת הילוכים אוטומטית: Suzuki ATF 3317 או Mobil ATF 3309. הייתי נצמד להוראות אלה. סביר להניח שבמוסך סוזוקי מורשה תמצא אותם.

הכמות הנדרשת למילוי לאחר ריקון דרך הפקק: 2.6 ליטר. אם אתה מתכוון לפתוח את התיבה ולרוקן את כל הנוזל הישן: 5.8 ליטר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...