Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדיוק

תתחיל דיון איתה, כי בעקרון מותר לך אלא אם היא תגיד שאתה מפריע לה במילוי תפקיד...

אם היא תגיע למצב כזה תגיד לה שלא זיהית שזה רכב משטרתי ותברח על נפשך לפני שהיא תופסת אותך על קטנות או על הפרעה לשוטר במילוי תפקידו 8)

פורסם
רעיון שעלה לי בראש:

קחו את האוטו ותחנו אחרי הניידת, בצמוד אליה ולגרום לכך שתסתירו למצלמה את הרכבים.

תן לי סיבה טובה להפריע לה.

לתפוס נהגים שנוהגים מהר בכביש עירוני, עם הולכי רגל מסביב ?

אם יש עבירה שצריך לאכוף, זו קולעת בול למטרה.

MCS 2008

פורסם

בכביש הזה הם כל הזמן מצלמים, המהירות היא 80 אם אני לא טועה ופתאום רשום 50 עד שמאיטים המצלמה כבר מצלצת אותך..

גם בכביש הזה היה לא מזמן את התאונה ששתי התאומים נהרגו :cry:

פורסם
וואלה לא נתקלתי במולנטובה על סמויות

אתה כנראה לא קורא את הפורום הזה בקביעות, הא? :wink:

(תזכורת: הונדה אקורד - דגם חדש ודגם אמריקאי קודם, למשל)

MCS 2008

פורסם
בכביש הזה הם כל הזמן מצלמים, המהירות היא 80 אם אני לא טועה ופתאום רשום 50 עד שמאיטים המצלמה כבר מצלצת אותך..

גם בכביש הזה היה לא מזמן את התאונה ששתי התאומים נהרגו :cry:

 

המהירות המירבית בכביש זה הינה 60 קמ"ש.

פורסם
וואלה לא נתקלתי במולנטובה על סמויות

אתה כנראה לא קורא את הפורום הזה בקביעות, הא? :wink:

(תזכורת: הונדה אקורד - דגם חדש ודגם אמריקאי קודם, למשל)

 

דווקא מאוד,לפעמים אני חושב שזה :oops: אפילו יותר מדי

פורסם
מספר רישוי? זה כזה חשוב?

דה, vovka. :wink:

 

לדעתי זה מתחיל ב 25 ונגמר ב 15

 

ולדעתי זה מתחיל 17 ונגמר ב 15 (בילוש בעיר אשקלון היפה)

 

לפני כמה שבועות הייתה תאונה למי שזוכר בכביש הזה.

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

×
×
  • תוכן חדש...