Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי! תודה לכל מי שסייע... [306]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי חיפושים לא ארוכים מדי, וקנייה אחת שהתחרטתי עליה כמעט מיד, מצאתי רכב שאני מקווה שיספק אותי ואת משפחתי לפחות בתקופה הקרובה, ובמיוחד לאור התקציב המאוד מוגבל שהיה לי.

רכשתי פיג'ו 306 ידנית 1.4L שנת 1995. יד שנייה 95K ק"מ.

מטופלת ומתוחזקת, נראית ונוסעת מצוין. מבחוץ ישנו צבע דהוי בכמה מקומות. מבפנים נראית חדשה לגמרי. ספרטנית לחלוטין.

יש לה כמה בעיות קטנות ולא משמעותיות, עליהן אטריד אתכם בפורום טכני :lol:.

עלתה לי 4,200 ש"ח.

 

תודה לכל מי שסייע.

resized_DSCF8283.jpg

resized_DSCF8284.jpg

resized_DSCF8286.jpg

resized_DSCF8287.jpg

פורסם

תתחדש, נראית שמורה מאוד !

 

לגבי המדחס - דווקא אלו מהתקנה מקומית מוצלחים יותר מאילו שהגיעו במקור.

 

אגב, יצא לי לנהוג בשנת 2000 על אחת כזו בדיוק !!! - זה היה הרכב של אחותי והיא קיבלה שלילה...

ממה שזכור לי, הרכב הפגין אמינות יוצאת דופן.

 

עכשיו נזכרתי שהמזגן שם היה קצת חלש (ב 306 שלי הוא דווקא סבבה לגמרי).

 

אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

ברצוני לנצל את השרשור הזה לתיעוד קורות חייה של ה-306 שלי.

 

כמו שכבר כתבתי, נקנתה ב-26/07/11.

 

השבוע תיקנתי את הבעיה שהייתה במזגן. מתסבר שהתרמוסטט לא היה מכוון, אז הוא כוון וכרגע המזגן עובד מצוין.

 

תיקונים נדרשים כרגע: החלפת רצועת מנוע, החלפת גומיית צירייה (ימין). יבוצע בימים הקורבים.

 

בנוסף, קניתי היום שמן מנוע 10W40 של LIQUI-MOLY, מי קירור פרסטון, ו- K44.

בימים הקרובים אקנה מצתים ופילטרים, ונעשה לו טיפול.

×
×
  • תוכן חדש...