Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 2 החדשה מיוצרת בתאילנד, אומר משהו?


D1winner
שימו לב! השרשור הזה בן 4968 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה פשוט לא יודע על מה אתה שח. בחיים לא למדת שום חומר על הדרך בה מייצרים רכבים ואתה קופץ למסקנות. אתה ושכמותך כבר יודעים לקבוע שהפועל "לא משכיל" או שהוא "לא מוכשר" או שהוא זקן/צעיר/פסיח/אנאלפבית/עבד כי ימלוך.

 

רק איך עובדת שיטת ייצור רכבים, בזה אין לכם מושג.

איך מתבקש פועל בפס ייצור בשיטת JIT אמור להתנהל, אין לכם מושג.

 

בסופו של דבר, אתם משליכים מסטריאוטיפ בלתי רלוונטי שיש לכם על מדינה מסויימת, ומסיקים ממנו מסקנות על איך ייראו רכבים המיוצרים מאותה מדינה. אבל מה לעשות, יפנים מייצרים מחוץ ליפן כבר עשורים, ובהצלחה (ולא רק יפנים).

עובדה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יש הגיון בדברים שאתה אומר, שמפעיל יפני יעבוד כמו מפעל יפני במידה ובעל הבית מספיק משוגע וקפדן.

יש גם הגיון בטענות האחרות, בתכלס קשה לדעת מה יהיה בפועל ויש מצב שבדברים הממש קטנים זה לא יהיה דומה למפעל שביפן ומכאן יהיה את ההבדל לאורך השנים, בגלל הדברים הקטנים.

אחרי הכל מה שעושה את המוצר "מוצר מושלם"("האמינות של מאזדה") בא לידי ביטוי בדברים הקטנים.

 

התשובה הכי טוב לשאלה הנ"ל היא זמן..

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הגיון בדברים שאתה אומר, שמפעיל יפני יעבוד כמו מפעל יפני במידה ובעל הבית מספיק משוגע וקפדן..

 

בעל הבית לא משוגע ולא קפדן.

זה לא עניין של מנטליות, זה עניין של שיטה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה פשוט לא יודע על מה אתה שח. בחיים לא למדת שום חומר על הדרך בה מייצרים רכבים ואתה קופץ למסקנות. אתה ושכמותך כבר יודעים לקבוע שהפועל "לא משכיל" או שהוא "לא מוכשר" או שהוא זקן/צעיר/פסיח/אנאלפבית/עבד כי ימלוך.

 

רק איך עובדת שיטת ייצור רכבים, בזה אין לכם מושג.

איך מתבקש פועל בפס ייצור בשיטת JIT אמור להתנהל, אין לכם מושג.

 

בסופו של דבר, אתם משליכים מסטריאוטיפ בלתי רלוונטי שיש לכם על מדינה מסויימת, ומסיקים ממנו מסקנות על איך ייראו רכבים המיוצרים מאותה מדינה. אבל מה לעשות, יפנים מייצרים מחוץ ליפן כבר עשורים, ובהצלחה (ולא רק יפנים).

עובדה.

 

אז אולי - לשם שינוי - במקום לנופף בסיסמאות ריקות מכל תוכן, תחכים אותנו ותספר לנו על השיטה המופלאה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4968 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...