Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך מסתכלים על מישהו שעבר טסט רביעי ומעלה?


omerRN
שימו לב! השרשור הזה בן 5339 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

4 זה לא כזה נורא, אבל לדעתי צריך לקבוע בחוק מספר מסויים של טסטים, נגיד 10, שאם בנאדם נכשל בכולם הוא מנוע להוציא רישיון נהיגה. מה לעשות, לא כולם יכולים לנהוג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למגיב שמעלי, אני מקווה שאתה לא באמת חושב ככה כי זה אחד מהדברים הטיפשיים ביותר ששמעתי.

 

לגופו של עניין- לא קשור. נהג פורמולה 1 יכול להכשל בטסט כי אינו מכיר טוב את התיאוריה\התרגש ועוד אלף ואחת סיבות.

לפעמים בשביל לממש פוטנציאל מסוים של אדם יש לתת לו כלים מסוימים שיכול להיות שחסרו לו בלימודי הנהיגה שלו ו\או בטסט עצמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ייצור לחץ רציני על הטסטרים להעביר תלמידים כושלים מתוך רחמים עליהם.

תחשוב איזה לחץ עובד תלמיד נהיגה ממוצא, עכשיו תחשוב שיש לו מספר טסטים מוגבל שאחריו הוא לא יקבל רשיון בכלל!

זה יכול רק להזיק לתלמידים ולגרום להם ללמוד יותר בשיטת הדיקלום ופחות הבנה של החומר.

Insane things comes from insanely people.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שמעליי, הוא דיבר על טסט(מעשי) לא על תאוריה(עיוני) ככה שאין פה עניין של דיקלום והבנה של החומר, יש פה עניין של לדעת לנהוג!

 

רביעי זה בסדר, יש מקומות בארץ שלתלמידי נהיגה לא מנוסים ממש קשה לנהוג בהם (שלושת המטרופולינים).

Opel Vectra 2.2 TDI 2003

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שאתה עובר את גיל 18 ומתגייס זה כבר לא מעניין אף אחד כי יש לאנשים דאגות אחרות.

כרגע זו שיחת היום כי זה הדבר הכי מעניין בחיים מבחינתכם.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעזרת העיניים, בד"כ גם משתמש בפה ומברך במזל טוב ומתעניין קצת.

ואין שום קשר ישיר בין כמות הטסטים שנכשלת ויכולת הנהיגה על הכביש. יש מיעוט שהם באמת לא יכולים לנהוג כראוי, אבל בד"כ אחרי 100 שיעורים אותם המיעוט בהחלט יכל להשתלב בצורה יפה זורמת ואיכותית על הכביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי 70% מאלה שנכשלים בטסט זה בגלל הלחץ - הם פשוט גורמים לעצמם לטעויות שבסופו של דבר יכשילו אותם.

וכמו שאייל אמר - אחרי גיל 18 זה לא מעניין ממש אף אחד באיזה טסט עברת.

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עברתי שלישי,שנייה אחרי שהודיעו לי שעברתי טסט לא ייחסתי חשיבות למספר הטסטים שעשיתי.

טסט זה מזל,לחץ וראש.

מזל-כמו בכל דבר בחיים,אתה יכול ליפול על אנשים משוגעים שייסעו לידך או טסטר ביום רע.

לחץ-בעייה ידועה בכל הקשור למבחנים.

ראש-כמה לימדו אותך טוב,כמה הבנת טוב את מה שהסבירו לך וכו'.

אחרי 3 טסטים אני יכול להגיד לך שהדבר הכי חשוב בטסט זה שאם אתה לוקח החלטה אתה מבצע אותה עד הסוף ולא 50:50-חשוב מאוד.

נהג טוב לא נקבע לפי מספר הטסטים וגם לא שהוא נחשב נהג חדש,תן לכל בנאדם לצבור ניסיון ואז תקבע אם הוא נהג טוב או לא,אם הבסיס טוב או גרוע.

חפרתי :) ,אם אתה ניגש לטסט בהצלחה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני זוכר כאשר אני למדתי נהיגה, הייתה בחורה אחת שכבר הייתה בערך השיעור ה200 שלה.

נכון,יהיה מי שיאמרשהמורה נהיגה ניצל אותה ועשה עליה כסף,אבל לא. הוא הציע לה מספר פעמים לקחת פסק זמן ולחשוב על זה.

אני לא יודע מה יצא ממנה בסוף, כי אני הוצאתי רישיון והיא עדיין הייתה בתרגולים.

 

באמת לא כל אחד יכול לנהוג.

 

באמת הטסט עצמו מלחיץ. בודקים אותך כמו ששוטר לא יבדוק אותך.

אני זוכר כאשר אני למדתי נהיגה, אז החלו את עניין הטסט הפנימי (עוד יש כזה היום?)

והטסטר הזה, שיגע אותי. לקראת תמרור עצור, עצרתי... הוא אמר שעצרתי מוקדם מידי וגרמתי לעיכוב התנועה !

אניהרי למדתי שצריך לעצור כאשר רואים את הפס הלבן. טוב, התקדמתי קצת ואז טראח ! תוקע לי ברקס.

אומר - לא, עכשיו התפרצת לצומת... לא לא, אני לא יכול להעביר אותך.

בסוף המורה שלי החליט שלעזאזל עם הטיפשות הזו, ושלח אותי לטסט רגיל והינני כאן. חכם ובעל ניסיון :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו שכתבתי פעם בפורום אחי:

 

הבנתי על איזו התרגשות כולם מדברים, אותה ההתרגשות שלפני הטסט.

לא יודע מה אתכם, אבל אני הצלחתי להשטלת, או שאולי לא להשטלת, אלא להדחיק.

איך שעולה המחשבה לראש, ישר הייתי מכסה אותה ב-"לא! זה סה"כ עוד יום רגיל שאני הולך לנהוג!"

 

טוב, למעשה זה רק אחד הדברים שעשיתי בשביל למנוע את ההתרגשות [לא למנוע לגמרי, אלא רק לטשטש].

בזמן הטסט עצמו, לא התרגשתי הרבה מדי..

 

מכירים את זה שאתם משחקים במשחק מחשב ורוצים להראות לחבר איך אתם הורגים יפה את המפלצות?

ואתם משתדלים לעשות את זה הכי טוב שאפשר שיעשה רושם על החבר? ונכון שיש מין התרגשות באוויר? שהכל יצא טוב כמו שאתם מתכננים?

 

זאת הייתה ההתרגשות בטסט, ועם הגישה הזאת באתי לטסט, להוכיח לטסטר [נו טוב, טסטרית במקרה שלי] שאני טוב בזה,

שאני טוב בלהרוג מפלצות [בנהיגה] ושמגיע לי רשיון.

 

את הרשיון תקבלו אם הטסטר יתרשם מכם, אם תצליחו להראות לו שאין לכם שום בעיה בלהרוג מפלצות.

וזה לא משנה מה האחרים אומרים.

 

זה שאתם מספרים למישהו שיש לכם טסט, והוא שואל איזה, וכשאתם עונים לו "ראשון ואחרון" הוא אומר בתשובה "פ'חחח, היית רוצה. אתה חושב שזה כ"כ קל?"

לא ידידי, אני לא חושב שזה כ"כ קל, וכן, הייתי רוצה, אבל למה הפסימיות? הזלזול?

 

חוץ מזה שזה מגעיל, וככל הנראה טחנו לבנאדם הזה את השכל שאי אפשר לעבור טסט ראשון, ושכולם גנבים - (מה שלא נכון בעליל)

אבל אנחנו לא הבנאדם הזה, אנחנו לא רואים הכל בשחור. [כי כנראה בגלל זה הוא הולך להיכשל בטסט הראשון שלו, והשני, וכך הלא. ואולי אני טועה.]

 

ואותה הבחורה הנחמדה, שזרקה לאוויר משפט "פ'חח, נראה איזה טסט אתה תעבור" (בכוונה שראשון לא נעבור בטוח)

מאוד חכם מצידה, היא כנראה שכחה שהיא לא מכירה אותי, ובחיים לא ראתה איך אני נוהג שהיא כבר מחליטה שנכשלתי.

לא הייתי רוצה שהיא תיהיה הטסטרית שלי או של מישהו אחר.

 

ו"כנגד כל הסיכוים", וכל התיקווה שהייתה לאותם האנשים שבטוחים שלעבור טסט ראשון זה רק בסרטים - עברנו טסט ראשון.

 

 

חברים, תלמדו טוב בשיעורים, אל תמהרו לשום מקום, תקדישו את הזמן ללמידה, ותעברו טסטים.. אהם, סליחה, טסט* [אחד ויחיד]

 

 

דימה :)

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זכור לי בתחילת שנה על חבר שעבר טסט חמישי. הוא היה גדול מכולם ככה שהיה לו לפני כולם רישיון

וכל מי שהסטלבת עליו שמע יציאה כזאת: "טסט חמישי, אבל רישיון לפניך?"

בכל מקרה זה לא מעניין אף אחד אם תנהג טוב.

תמיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעבור טסט רביעי זה בסדר גמור ,אבל יש הבדל בין לא לעבור בגלל חוסר ידע של תאוריה או חוסר שליטה מספקת ברכב.

לדעתי כאשר תלמיד לא עובר טסט אחרי יותר מ-6 טסטים , כנראה שהבעיה היא בתלמיד עצמו או במורה נהיגה ,אבל בטוח שלא בחוסר ידע של התאוריה, בכל זאת תאוריה זו לא פיזיקה גרעינית.

 

אגב, בהשווה ללימודי נהיגה וטסטים שעושים באירופה השיעורים והטסטים בארץ הם מאוד קלים ולא מספיק נוקשים.

דוד שלי סיפר לי שלפני כ-12 שנה כאשר הוא עשה טסט, איתו ביחד עשתה טסט בחורה שזה היה הטסט ה-18 שלה והיא היתה אחרי כ-160 שיעורים אם מורים שונים,הוא אמר לי שבזמן שהיא נהגה הוא כל הדרך חיפש איפה הוא יכול לקפוץ מהרכב לפני שהיא נכנסת באיזה עמוד, לכן יש צדק בדבריו של shlomub .

אני גם יודע שאותה בחורה בסופו של דבר עברה טסט 23 אחרי יותר מ-220 שיעורי נהיגה ,לא יודע איך היא עברה, אבל מזל שאני לא גר באותה עיר שהיא גרה בה.

כמו כן, יש בארץ איזה סוג של מחלה, שהמון נהגים לא יודעים ומפחדים לנסוע רוורס ולא מסתדרים אם חניות,נתיבים ושליטה בסיסית ברכב(זה לא חלק מלימודי הנהיגה והטסט בארץ??).

מה שאני אומר, זה שיש אנשים שנהיגה והם פשוט לא הולכים ביחד ואם לא עוברים טסט 6 או 7, כדאי לנסות להחליף מורה נהיגה או כמה מורים ואם גם זה לא מסתדר אחרי הטסט ה-10, פשוט לוותר על זה!

למה לוותר? כי אני מכיר לא קצת אנשים שנוהגים כבר 15 שנה ויותר והנהיגה שלהם די דומה לנהיגה של תלמיד נהיגה מתחיל ולנהוג בלי באמת לדעת לנהוג, זה מסוכן(במיוחד בארץ)! :?

If there is a car in front of you, you are going too slow... :-D:drinking:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...