Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעקבות כתבה מפרפורמנס בייקס האנגלי, לאן אנחנו ממשיכים.


Downtown
שימו לב! השרשור הזה בן 7472 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הכתבה הורכבה ממעיין מונולוגים של אנשי מפתח בתעשיית האופנועים הבריטית ומתייחסת לנושא עתיד אופנועי הספורט, שכן הנתונים המרגשים (אותי לפחות) של אופנועי הספורט החדשים + עלייה בתאונות אופנועים עצמיות (כניסות בתוך הרים - לא דרך מנהרות) מתחילים לעורר התנגדות בסביבת הפרלמנט. (בהמשך להודעה של כRובי) ה

 

האנשים העלו רעיונות לסיבות לתאונות אבל בעיקר הסכימו, כמעט פה אחד, שהמרוץ אחרי יחסי הספק משקל יפסק ואפנועי הספורט ישארו בסביבת הנתונים שפורסמו לדגמי 2004.

עורך העיתון (גם נותן את דעתו בכתבה) מעריך שהאופנועים "רק" ישתפרו טכנולוגית מעכשיו. כלומר, GPS מובנה גם באופנועי ספורט, פינוי חום וכו'...

 

דעתי היא שכך יהיה.

מהי דעתכם, חברי?

 

כתבה מומלצת במיוחד. בכלל עיתון ברמה גבוהה מאוד.

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"האופנוע מציג סטנדרטיים חדשים של כוח מנוע, אחיזת כביש והיגוי...מקדים את זמנו.."

... דברים שנאמרו בשנת 1984 על ה-GPZ900, אחרי יציאתו.

 

גם אז חשבו ש-"זהו, הגענו לפסגה, הגענו לטופ של הטופ בביצועים..."

 

מאז מה קרה? כל דגם שיצא, פחות או יותר, קפץ עוד מדרגה, ועוד מדרגה והגענו לאיפה שאנחנו היום.

 

מה הבריטים יעשו אני לא יודע, אבל אופנועי ספורט, אני מניח, ימשיכו הלאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבי,

שוב, באותה כתבה, מרואיין אחד הקודקודים בהונדה. הוא אומר שהיצרניות הגיעו השנה לקצה גבול היכולת שלהם לייצר אופנועים שימשיכו את ההתקדמות המטורפת הזאת ועדיין יהיו ברי מימון לקונה ה"רגיל". באותה נשימה הוא אומר שישנו תכנון לייצור סדרתי (עלק) של הRCV לכביש ציבורי, אבל דגם כזה יעלה בסביבות 40 50 אלף פאונד. כך ששוק לאופנועים כאלה לא יהיה.

 

חוץ מזה - אתה צודק. אני איתך בעניין ה" כל שנה אומרים..."

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרי כולם יגידו כאן אנחנו נעצרים.

שנה אחרי, יצרן עלום שם יעלה את ההספק בעוד כ"ס 1 בקרנק ויוריד עוד עשירית הגרם מהמראה השמאלית. ומה יהיה שנה אחרי? כל שאר החברות יעלו את ההספקים בעשרות כ"סים ויורידו עוד כמה עשרות גרמים ממשולש הרגלית והתוצאה?

האזרח נתקע עם תושבת רגלית רוכב שבורה אחרי רוורס ללא מכוון

:shock:

בסופו של דבר, יש לנו ארץ קטנה - אי אפשר לטעות בגדול.

דני פרמוצ'נקו - דבריו הוצאו מהקשרם (י.ב.)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האופנועים ימשיכו להשתפר, אבל לדעתי הכיוון של יחס הספק /משקל יהפוך לפחות ופחות רלוונטי. שלדות ומכלולי שלדה מתוחכמים יותר ובעיקר חכמים יותר לצד צמיגים טובים יותר ועזרי שליטה, בקרה ומניעה יביאו את האופנועים לרף חדש של יכולות לצד בטיחות גבוהה בהרבה.

 

אבל אתם יודעים למי ניתנה נבואה.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...אמשיך להתלהב מ-TU250....

 

:roll:

 

האם באמת הTU הוא אופנוע כל כך גרוע שאפילו GN משנתון ישן יותר מקבל יותר במחירון?

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?p=209322&highlight=#209322

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היצע וביקוש. ה-GN הוא כלי אזוקטי ונחשק ועל כן מבוקש. ה-TU הוא כלי סולידי, בעל עיצוב קלאסי-הרמוני-נוסטלגי. העם מצביע ברגלים ובוחר באקזוטיקה. זאת הסיבה לפער המחירים... :mad:

 

 

 

...אמשיך להתלהב מ-TU250....

 

:roll:

 

האם באמת הTU הוא אופנוע כל כך גרוע שאפילו GN משנתון ישן יותר מקבל יותר במחירון?

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?p=209322&highlight=#209322

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היצע וביקוש. ה-GN הוא כלי אזוקטי ונחשק ועל כן מבוקש. ה-TU הוא כלי סולידי, בעל עיצוב קלאסי-הרמוני-נוסטלגי. העם מצביע ברגלים ובוחר באקזוטיקה. זאת הסיבה לפער המחירים... :mad:

 

 

 

...אמשיך להתלהב מ-TU250....

 

:roll:

 

האם באמת הTU הוא אופנוע כל כך גרוע שאפילו GN משנתון ישן יותר מקבל יותר במחירון?

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?p=209322&highlight=#209322

 

ה GN כלי אזוקטי :?:

ווס דו גיזוקט :?:

:screwy:

BladeRunner

 

I Feel the Need for Speed

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היצע וביקוש. ה-GN הוא כלי אזוקטי ונחשק ועל כן מבוקש. ה-TU הוא כלי סולידי, בעל עיצוב קלאסי-הרמוני-נוסטלגי. העם מצביע ברגלים ובוחר באקזוטיקה. זאת הסיבה לפער המחירים... :mad:

 

 

 

...אמשיך להתלהב מ-TU250....

 

:roll:

 

האם באמת הTU הוא אופנוע כל כך גרוע שאפילו GN משנתון ישן יותר מקבל יותר במחירון?

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?p=209322&highlight=#209322

 

ה GN כלי אזוקטי :?:

ווס דו גיזוקט :?:

:screwy:

 

למה אתה קנטוטי?

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מליצה להב...מליצה.

 

האם יש צורך בהשחזה?

 

 

היצע וביקוש. ה-GN הוא כלי אזוקטי ונחשק ועל כן מבוקש. ה-TU הוא כלי סולידי, בעל עיצוב קלאסי-הרמוני-נוסטלגי. העם מצביע ברגלים ובוחר באקזוטיקה. זאת הסיבה לפער המחירים... :mad:

 

 

 

...אמשיך להתלהב מ-TU250....

 

:roll:

 

האם באמת הTU הוא אופנוע כל כך גרוע שאפילו GN משנתון ישן יותר מקבל יותר במחירון?

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?p=209322&highlight=#209322

 

ה GN כלי אזוקטי :?:

ווס דו גיזוקט :?:

:screwy:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היצע וביקוש. ה-GN הוא כלי אזוקטי ונחשק ועל כן מבוקש. ה-TU הוא כלי סולידי, בעל עיצוב קלאסי-הרמוני-נוסטלגי. העם מצביע ברגלים ובוחר באקזוטיקה. זאת הסיבה לפער המחירים... :mad:

 

 

 

...אמשיך להתלהב מ-TU250....

 

:roll:

 

האם באמת הTU הוא אופנוע כל כך גרוע שאפילו GN משנתון ישן יותר מקבל יותר במחירון?

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?p=209322&highlight=#209322

 

ה GN כלי אזוקטי :?:

ווס דו גיזוקט :?:

:screwy:

 

כן, לפי מחירון מוטו.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7472 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...