Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב למשפחה גדולה


פלורנס
שימו לב! השרשור הזה בן 6313 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מבקשת המלצות מיודעי דבר על רכבים עם 6 מושבים יותר, בתקציב של עד 80000, (ל 4 ילדים מתחת לגיל 14 לכן צריך להושיב את כולם במושב אחורי, מה שמוריד מהפרק את המולטיפלה.) על הפרק בשלב זה עומד סיטרואן ג'מפי.

האם מישהו יכול להאיר את עיני לגבי עלויות אחזקה, חלפים, וכד'...

אם יש למישהו המלצות נוספות לגבי רכב שיענה על הצרכים הנ"ל מאוד אשמח להחכים

תודה מראש עדי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לידיעתכם: אין כיום חוק שאוסר על ילד מתחת לגיל 14 לשבת במושב קדמי.

ילד בן 8 ומעלה יכול לשבת בכל מושב כל עוד חגורת הבטיחות מתאימה לו כראוי (כלומר היא עוברת על הכתף והאגן, ובשום אופן לא על הצוואר והבטן)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הג'מפי

התקציב שלך יכול בקלות לקחת שנת 2003.

האוטו חסכוני מאד בסולר,1 ל 14 בערך בעיר בפקקים ועד 1 ל 20 בנהיגה בין עירונית.

האוטו מרגיש חזק מאד,עם תחושה של רכב פרטי בנהיגה,נח מאד ויציב מאד.

הנהיגה מהנה.

יש לזכור שהגיר הוא ידני בלבד.

אין לרכב הנ"ל תקלות ידועות.אמין מאד אך יש להקפיד על סולר איכותי מאחר ומדובר במנוע HDI עם הזרקה ממחושבת,שהלחץ במשאבה מגיע לכמה עשרות אלפי PSI.

סולר לא איכותי יפגע קשות במשאבה ושיפוץ הוא יקר מאד.

האוטו יגמע מאות אלפי ק"מ ללא תקלות מיוחדות,גם עקב פשטות יחסית,ללא בקרות אקלים אלקטרוניות,כל מה שיכול להיות מכאני,אכן כך.

לצד השלילה יש לקחת בחשבון שהרכב ספרטני מאד,ללא ריפודים ושטיחים(יש כאלה בעלי ילדים שזה יתרון,מטאטא פשוט מנקה את פנים האוטו בשניות).

הרבה רכבים היו בבעלות חברות ועשו המון ק"מ אבל יש לא מעט ידים פרטיות.

כעקרון אין מה לפחד מרכב שעשה 200K ק"מ - המנוע הזה רק מתחיל את חייו בק"מ הזה.

(שלי עבר כבר 240 ולא אוכל גרם שמן(סינטטי מלא))

 

האוטו מרווח מאד,גבוה וקל לקשור ילדים בכסאות בלי להתפתל.ומצד שני לא ארוך במיוחד ולא יותר ממשפחתית גדולה (4.5 מטר בערך)

 

הטסט כ 1700 ש"ח לשנה.ביטוחים כרגיל אין משהו מיוחד.

טיפולים כל 15K , כ 700 ש"ח לשמנים ופילטרים(טיפול רגיל) ועוד כ 500 אם צריך בלמים.

טיימינג כל 90 אלף או 4 שנים (אאל"ט לגבי השנים) - כ 1300 ש"ח , גם עקב פירוק מגן גחון קדמי שלוקח זמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

 

לא השתנה הרבה בשוק מאז השאלה האחרונה שלך בנושא - אני מציע שתקראי שוב את השירשור הקודם שפתחת:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=120979

 

בברכה,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6313 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...