Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסרק הגה בדרך כלל יגרור חופשים בהגה.

 

ציריות בדרך כלל "מתקתקות" בפניות חדות עם גז.

 

אבל יש גם מקרי קצה...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מסרק הגה גם יכול ליצור נקישות מההגה בעת הסיבוב, או התקשות חזקה שלו בזווית מסוימת שמשתחררת בנקישה. (אפשר להרגיש את זה גם בעמידה)

 

ציריות אכן עושות רעשי תקתוק בפניות עם גז. הדרך הכי טובה לבדוק את זה זה פשוט להכנס למגרש חנייה גדול, לסובב את ההגה עד הסוף ולהאיץ בעדינות. אם בסיבוב שמאלה נשמעים התקתוקים - הציריה הימנית דפוקה, ולהפך.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני אבדוק את זה היום.

במידה והרעשים מופיעים בזמן סיבוב ההגה ועליה על באמפר/מדרכה נמוכה/כניסה לבור וכו'(רעש של ברזל בברזל,של משהו נישבר)

במה סביר יותר להניח שמדובר?

sani

פורסם

אצלי הציריה מתקתקת בסיבוב של רבע הגה ובסיבוב מלא היא בונבונירה.

זה הגיוני?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
הממ...

 

אולי קליאפר משוחרר, אולי תושבות בולמ"ז.

צריך לשמוע ולראות כדי לנסות ולאבחן.

 

הנושא נבדק היום במוסך,לאחר נסיעה קצרה ניקבע כי תושבת המנוע (שמאלית עליונה) קרוע.

התושבת אכן הייתה קרוע,וכמובן שהוחלפה בחדשה,א-ב-ל!!!

הרעשים המחרידים עדיין נמשכים(ואני לא מגזים,זה רעש מלחיץ!!!)

 

*כשהרכב היה על ליפט,הילוך ראשון-שני 2 הגלגלים התנוע,הזזתי את ההגה לקצה הגבול שלו לכל צד,ולא היה זכר לרעש הזה,רק בזמן נסיעה על כביש.

sani

פורסם

יש לך 205?

כמה עלה להחליף תושבת?

גם אצלי יש רעשים ודפיקות ששלא נמצא מקורן

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

×
×
  • תוכן חדש...