Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7463 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז בשביל להיות בטוח היום נסעתי להאקר את מסלטון (מוסך מרכזי של פולסווגן) ליד צומת סגולה בפ"ת

על מנת להיות בטוח לגבי השמן שאני צריך.

 

אז במוסך המרכזי דרשו 50 שקל לפני מעמ עבור ליטר שמן של ליקווי מולי 5-40 הגלון הוא 5 ליטר

אז המוכר אמר לי להכפיל את החמישים ב 5 להוסיף מעמ וזה הסכום.

פראייר לא היתי מוכן להיות וקניתי מחנות חלפים שנמצאת בדיוק מאחוריהם את אותו השמן ב 150 וגם זה נראה לי יקר אבל זה מה שיש בנתיים.

 

לגבי תושבת גיר שקרועה אצלי רצו 560 שקל לפני מעמ לעומת חנות חלפים קטנה ומצ'וקמקת בראש העין שמוכרת לי את אותה התושבת אמנם חליפית אבל תוצרת גרמניה ב 100 שקל כולל מע"מ.

 

לגבי הפילטר שמן דרשו בחברה 160 שקל לפני מעמ.

גם יקר מאוד אבל אין לי ברירה כי רוב ההמלצות הם להישתמש בפילטר שמן מקורי בלבד מה שאומר שאני בלית ברירה אקנה מקורית.

 

מה שהכי הפליא אותי זה האופן הזורם שהמוכר במוסך המרכזי זרק לי את הסכומים האסטרונומים לגבי הקטנות האלה.

 

לילה טוב,

אריק.

פורסם

מקורי זה טוב מאוד אבל אתה גם יכול לקנות פילטרים של חברות גדולות ומוכרות ולא חרא סיני ואולי תקבל יותר עבור הכסף שלך.

×
×
  • תוכן חדש...