Jump to content

RallyAddicted

  • הודעות

    339
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי RallyAddicted

  1. מישהו יכול להסביר לי למה מבחינה פיסיקלית מתרחשת התופעה כאשר חוזרים משוליים לכביש הרכב לפתע ייזרק בחוזקה לכיוון החזרה ואף עלול לגרום להתהפכות? האם זה בגלל שמהירות הגלגל בשול צובר מהירות גדולה יותר?
  2. בכל נסיעה( לאחר התנעה) תשמע נקישה בודדת בהגעה להילוך חמישי , לאחר מכן לא תשמע דבר
  3. יש מערכת ספציפית שנכנסת לפעולה בהילוך 5?
  4. הABS לפעולה? לאלו בעלי פאביה אוטומטית בפורום - נתקלתם בתופעה?
  5. תתחדש, אחלה רכב ואחלה מנוע!
  6. חחח טוב שלא נסחפת עם רכב שעולה חצי מליון אבל בכללי הפאביה יפה יותר מרוב המכוניות על הכביש כולל רכבי מנהלים למנהם שרובם לא מעניין עיצןבית
  7. כמו למשל? זו דעתי
  8. יש רכבי יפים,סקודה פאביה למשל אחד הרכבים היפים על הכביש עם גג לבן כמובן
  9. אם אתה לפני טיפול תוודא שיחיליפו גם מסנן דלק בנוסף חוטי הצתה מה שתמתחבר לממיר הקטליטי אם הם בלאי זה עלול לגרום לזיופים כמו כן תבדוק לחץ צמיגים וגם בכללי מה מצב הצמיגים אם הם ישנים יכולה להיות גם השפעה רצינית על הצריכה
  10. כמה זה טורים בשמיים?
  11. סוברו זה הרכב הכי חזק ואמין שיש לדעתי מכל היפניות ובקרוב תראה הרבה סוברו חדשים על כביש עם חזרתה של האימפרזה הטעות של סוברו לדעתי נעוצה בכך שהם מתמקדים ברכבי פנאי שטח כשמגמה הולכת למכוניות סופר מיני וחסכון בדלק
  12. הייתי ממליץ לך להגיע עם עורך דין , ההוצאה על עוד מזערית לעומת ערך הרכב וכדי שלא ימרחו אותך ואחכ יגידו לך שאתה כבר חודשיים עם הרכב ולא מחליפים תעשה טובה ותגיע מוכן למלחמה איתם לא פחות. העוד יוכל להדריך אותך מה לעשות ויעזור לך להתמודד מול הסוכנות .
  13. אם זה חור קטן באגזוז, האם זה דחוף להחליף אותו? או שעלול לגרום לעוד תקלות?
  14. לפני מספר ימים התחיל רעש מוזר בהתחלה היה נדמה לי שהכפכף שלי מתחכך עם דוושת הגז אך מהר מאוד שמתי לב שמדובר בבעיה, הרעש דומה לחיכוך בין גומי או סוג של יניקה ומופיע כל כמה זמן שללתי גם כי הרעש מגיע בזמן החלפת ההילוכים - אין קשר. הייתי היום במוסך בטיפול ואחרי שהמוסכניק עשה נסיעה הוא טען לדעתו זה חור באגזוז ולא צריך לעשות עם זה משהו , אחרי ששינה דעתו כמה פעמים לדעתי לא באמת זיהה מקור הבעיה מה זה יכול להיות??
  15. מדהים דברים כאלה בושה ליונדאי שמוסרת רכב כזה...
  16. הרכב חדש ללא צי'פ ותוספות, במצב ספורט עד הילוך 4-5 הוא לא יחליף לפני 3000 סלד לפחות אני לא רואה ממש טעם למצב S, היא עולה כל עלייה ב2000 סלד בלי בעיה...(בטיפטרוניק, עם הילוך D הוא ימשוך סל"ד)
  17. שמתי לב שהכיול של הפאביה די אגרסיבי נניח לעומת אוקטביה או זה שבאיביזה, למשל בעליות בגיר סתם מושך סל"ד ולא מעביר הילוך ( במישור הוא מעביר הילוכים מאוד מהר) וזה עושה רושם שהרכב "כאילו" מתאמץ אז נניח כשיש עלייה רצינית אני פשוט מעביר לטיפטרוניק וכשאני עובר במעט את ה2000 סלד אני מעביר הילוך והרכב טס ואין בעיה עם זה מישהו יודע על מה אני מדבר? זה לא בעיה אבל השאלה שלי היא למה כיילו את הגיר לעבודה כזו לעומת רכבים אחרים עם אותו מנוע ואפילו כבדים מהפאביה?
  18. ראיתי מבצע בקל אוטו רנו קליאו חדשה 1.6 ב80 אוטומטית
  19. טיפול 1000? רציניים\צוחקים\ציניים\לא מבינים - לא ברור
  20. נסיעת מבחן זה הדבר הכי הכרחי שאתה יכול לעשות. כשאני חיפשתי סופר מיני גיליתי המון דברים שלא חשבתי אפילו שעלולים להפריע לי בכל מני רכבים. למשל גיליתי שבלא מעט רכבים אני לא יכול לשבת מאחור כיוון שאני גבוהה מדי )1.80 +( ו אוד הופתעתי מכך. עשיתי נסיעת מבחן ביונדאי i20 טיוטא יאריס סיאט איביזה וסקודה פאביה. בתחילה הייצי נעול על יונדאי שהיא הייתהנהכי שופעת מבחינת אבזור ועוד יותר אחרי שנסעתי על טיוטא. אבל אחרי שנסעתי בפאביה ראיתי כמה מרווחת וחזקה לאין שיעור לא חשבתי פעמיים. חובה על כל אחד שקונה רכב חדש לעשות נסיעת מבחן..
  21. מצמדים תןפעה ידועה מאוד
  22. RallyAddicted

    Tesla Model S

    אני ממש מקווה שהרכבים החשמליים הללו ישתלטו על השוק בשנים הקרובות, זה העתיד.. בנזין וסולר זה מזהם, מלוכלך ומיושן
  23. בשנים האחרונות יונדאי תפסה את השוק לדעתי מזדה 3 כבר מזמן לא בשיא.
  24. לא יודע רק לי זה נראה ממש הזוי?? התגובות פה גם מדהימות אותי. לא היה עדיף שאתה תפעיל ביטוח והוא ישלם לך עלות הפעלת הבטוח + הפרימייה של העלאת הביטוח במקום להוציא סכום מטורף של 6k
  25. אתה מגזים אולי באמת הם היו צריכים לפנות אליך אבל ייתכן כי הניחו שאתה סתם מסתכל בדגמים השונים היית צריך לשאול אם רצית משהו ובגדול כן השירות שם פחות טוב ממקומות אחרים שהייתי בהם
×
×
  • תוכן חדש...