Jump to content

CristianoR

  • הודעות

    172
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי CristianoR

  1. כעיקרון חשבתי על זה, אבל מכסוף לאפור כהה לא הייתי מרגיש הרבה הבדל. רציתי צבע בוהק, בולט. בגלל זה גם לקחתי תכלת ולא כחול. ראיתי מלא אנשים שצובעים את החישוקים שלהם, וכאלה שגם צובעים את הקליפרים וזה נראה מצוין.
  2. אז.. אני יודע שלפרסם את זה פה תיהיה טעות, ורוב התגובות יהיו "מכוער, ערבי, מצועצע" ושאר היצירות והקומבינות שרק חברי הפורום יכולים רק לחשוב עליהן. סתם, כשקניתי את הרכב הטאסות המוקריות היו שבורות ומגעילות אז קניתי חדשות בצבע כסף (פלסטיק, א-י-ן מה לעשות, אין לי כסף לסגסוגת, אני אוטוטו מתגייס). החלטתי שלאור העובדה שאין לי הרבה כסף בלהשקיע באוטו מבחינה קוסמטית, אני אעשה את המקסימום שאני יכול. ולפני כמה ימים מישהו פה פרסם את הפונטו שלו אחרי צביעה של הטאסות, וזה יצא טוב. אז החלטתי היום ללכת ולקנות 2 פחיות צבע ב20 שקלים, ולצבוע את הטסות. איך יצא? (שאלה רטורית, הבדיחות ואיזה צחוקיםםםםםםםםםם כבר בדרך)
  3. מהראשון ביולי..
  4. מסרק הגה, להגה שהוא אינו הגה כוח לא עולה כל כך הרבה, מדובר על כמה מאות בודדות.
  5. וואלה, אני כמעט בחיים לא שומע רדיו באוטו אלא מוזיקה מהפאלפון! לא יודע, אני תופס מהנהיגה חוויה, במיוחד מחוץ לעיר, ואוהב שיש מוזיקה קצבית שרק מוסיפה, וברדיו בדר"כ או שמדברים הרבה, או שמודיעים חדשות רעות, אז אני מעדיף לחבר כבל AUX מהאייפון לרדיו דיסק ולשמוע בכיף.
  6. O_O שמעתי הרבה דברים בחיי, הזויים ככל שיהיו, אבל קורקינט חשמלי, באמת? אתה רציני? בקשר לאופניים, חשבתי על זה, אבל כמו שאני מכיר את עצמי בסופו של דבר אולי פעם בשבוע אני אקח אותם ברצינות, ואולי אפילו פחות.. וזה יגרום לי להתבאס מאוד על ההוצאה המיותרת הזאת. תאר לעצמך שאני צריך לקום ב7:30, עייף מת, בקושי פוקח עיניים וצריך לשבת על אופניים ולדווש.. רואה את עצמי נכנס בעמוד הראשון, ואם אני אקח את האוטו סביר להניח ששוב, אחזור עם האוטו. כמו שכתבתי שוב, אני לא מעוניין להיפרד מהרכב. קניתי רכב בזול ושילמתי עליו ביוקר (טיפולים וישור קו) ואני רק נהנה ממנו, אני כבר חודשיים וחצי בלי מלווה ואני פשוט לא רואה איך החיים שלי מתנהלים בלי רכב. וכמו שציינתי, רק לאחרונה הפסקתי לצאת מהעיר. חודש שעבר למשל כל 3-4 ימים הייתה לי נסיעה של 30 + קילומטר לכיוון, עכשיו בגלל מצוקה כלכלית קטנה (בחור עצמאי) אני פחות יוצא ויותר נמצא באיזור הבית ועובד, עד המשכורת הבאה כמובן. התחלתי לנסוע לעבודה דרך כבישים קצת יותר מהירים ואני לוקח את האוטו לסל"ד גבוה (אין לי שעון, אבל אני מאמין בסביבות ה3 אלף), ומחליף דיי הרבה הילוכים.
  7. שלום חבר'ס, אני מחזיק בפורד פיאסטה שנת 97. אוטו בובה, בדיוק גם עבר טיפול 10 אלף (פילטרים, פלאגים ושמן). לאחרונה, לאור מחירי הדלק ה"מדהימים", אני כמעט ולא לוקח את הרכב לשום מקום עד אולי המשכורת הבאה. (לא משתמש באשראי). אבל, האוטו נוסע כל בוקר לעבודה וחוזר. נסיעה של 5 ק"מ לכיוון. לכן, כמעט ואין נסיעות בין עירוניות (בזמן האחרון אולי פעם, פעמיים בשבועיים) ברור לי שהאוטו לא מגיע לטמפרטורת עבודה בזמן הזה (למרות שהמחוג מגיע כמעט לרבע) ואחרי 7 שעות הוא חוזר את אותו המרחק הקצר, לפעמים אני גם קצת מאריך את הדרך בשביל שהוא יסע קצת יותר, מסתובב עוד בעיר. אני שם לב לתופעות קלות כמו קלאץ' קצת חלוד כזה אבל הוא ניהיה רך ונעים במהלך הנסיעה (קורה אחרי יומיים בלי נסיעה) אבל האוטו מאיץ ונוסע יפה גם כשהמנוע קר. השאלה היא, האם זה בריא למנוע? אני לא מוכן לחזור לאוטובוסים, כבר חודשיים מאז שנגמר לי המלווה ואני לא רואה את החיים שלי ללא רכב. מצד שני, פעם אהבתי לרדת מהעבודה הביתה ברגל, אבל לעלות זה סיוט, במיוחד שזה אומר אימוץ גופני לפני העבודה.
  8. אל תיקח. אתה לא יודע איזה בעיות יש לרכב, הישור קו שכתבת לא כולל תקלות שיצוצו בדרך (ויצוצו ברכב כזה), במחיר של הישור קו והטסטים תוכל לקנות אוטו אחר הרבה יותר טוב (עד כמה שאפשר). גם שלא לדבר שהאוטו הזה דיי מכוער וישן. (למרות שאאל"ט בזמנו הוא היה נחשב שיא היופי והטכנולוגיה).
  9. ^^ יש. לא כדאי לקנות מהמשטרה, הרכבים שחוטים, כל שוטר שמקבל אוטו "קורע" אותו, קילומטראז' בשמיים ובעיות עד אין סוף, בור ללא תחתית. מחירי זנות כי אין מה לעשות, אף אחד לא יקנה אוקטביה 2009 עם 350 אלף ק"מ, ומספר לא קטן של נהגים שלא אכפת להם מהרכב. גם כמו שזכור לי נכון במכרז הקודם לאף רכב לא היה מפתח רזרבה. מסתורי מאוד..
  10. אני אישית חושב שלגולף יש יתרון בהכל על המיטו, אבל יש משהו במיטו שאין לגולף וזה ה"אלפא רומיאו". כמו שאתה כותב את זה, אני רואה שאתה שואל את זה בהיסוס ואם אני אלך קצת יותר רחוק, אני אגיד שהתשובה ברורה, אתה לא רוצה להחליף ואתה בא לפה בשביל שאנחנו נסכים עם העובדה הזאת בשביל שתאמת את זה שאתה לא משוגע כשמציעים לך רכב צעיר וטרי יותר על רכב מבוגר יותר. היתרון היחיד בין הרכבים הספציפיים האלה של האלפא על הגולף היא השנתון והק"מ, כל השאר אין על מה לדבר.
  11. היא בולעת דלק אודות להנאה הכפולה שלה ובכללי זה אוטו דיי חזק (165 כ"ס שמופקים במנוע 2.0 ליטר). היא דיי אמינה. מה שכן, אומרים שהיא נראית ומרגישה זולה מבפנים. את זה אני לא יודע, ניתן לשאר להגיב. בסביבות ה1:8 משולב בנסיעה רגועה
  12. אני לא יודע מה קרה, עוד בימים של ינואר הגשום הייתי באוטו עם עוד 2 אנשים, מבול מפחיד, אני בכביש בשיפוע, ראשון ברמזור, עוד חדש בכל העניין של בנזין ידני (זינוק בעליה), תקופת מלווה.. בקיצור לחץ אש, אה, והכי חשוב, המגבים היו בני איזה 200 שנה, כבר חודש רציתי להחליף, הם לא היו מנגבים את המים, אלא יותר בכיוון של מורחים אותו על השמשה. מסוכן. בקיצור, רמזור מתחלף לירוק, נותן גז חזק יחסית ומתחיל לעזוב את הקלאץ' ואני מרגיש כאילו האמברקס מורם, הגלגלים הקדמיים כאילו מתפרפרים במקום, אני מתחיל להתדרדר אחורה, אני תופס אמברקס ומכניס קלאץ'. אחרי שניה הורדתי והצלחתי לזנק. עד היום אין לי מושג מה קרה בדיוק, הכביש היה נראה כמו מפל מים אגב.
  13. תחזור אל אותו אחד ששם את הפטריה, תסביר לו את המצב ותבקש את הכסף בחזרה, ועל הדרך תלך לפנצ'ריה ותזכה את עצמך בזוג (או רביעיה, תלוי מה אתה מעדיף) של צמיגים חדשים.
  14. אני בן 19 ומחזיק בפיאסטה, שנת 97, אני חושב שאם תמצא אחת במצב טוב בין השנים האלה, ידנית (!!!) אתה רק תזכה. האוטו מעולה, נכון, לא הכי חזק בעולם (60 כ"ס ומנוע עצל) אבל אמין בטירוף, וחוץ מבלאי טבעי, וכו', שילמתי עליו רק 4000 שקל! ועוד 2000 שקל טיפול + צמיגים ומצבר וכאלה דברים שמן הסתם צריך. תחשוב על זה.
  15. חחחחחח, תמיד בכל מקום חייב להיות אחד שהוא ממש טיפש והזוי, ו"הקוסם" זכה לאיש הכי טיפש נכון להיום. שאתה נוהג, תנהג. בלי תוספות.
  16. CristianoR

    שאלה לגבי ההילוכים

    פעם העברתי בטעות משלישי לשני במקום משלישי לרביעי במהירות של 70 קמ"ש בערך.. עוד לא עזבתי את הקלאץ' במלואו והרגשתי כאילו אני מקבל מכה מקדימה, ישר דחפתי את הקלאץ' והעברתי בבטחה לרביעי.
  17. בעתיד אני אראה נכונות אדירה לקנות מיצובישי גאלאנט או הונדה אקורד, העדיפות היא לאקורד. (אני מדבר על המיצובישי הישנה של 2003, או אקורד של השנתונים האחרונים אך לא החדשה). רכבים מדהימים בעיניי, המיצובישי בזכות המראה והאקורד בזכות הפאר והכוח גם (אם אני לא טועה, 165 כ"ס בגרסה הישנה). אין לרכבים האלה גיר ידני בארץ, בחיים לא ראיתי. עכשיו השאלה שלי היא, זה אפשרי? אני חולה על ידני, לא מסוגל לנהוג על רכבי אוטומטי. מצאתי את עצמי כבר כמה פעמים בועט בשטיח ברכב רק כדי ללחוץ על הקלאץ' כל פעם ששמעתי את הסל"ד עולה. רוצה בעתיד לא לוותר על הפאר וה"חלום" של הרכבים האלה, ולעשות איתם את הדברים האלה, שלא לדבר על היחוד. השאלה שלי גם היא, מאיפה אני קונה את הגיר ואת המכלולים, אם בארץ אין את זה? ובמידה ומצאתי, למי אני פונה בשביל לאשר את זה ברישיון רכב? ואם אני לא רוצה להשיג אישור, ואני אתקין אותם, בוחני תנועה\טסטרים יכולים להכשיל אותי בטסט על זה?
  18. אני יודע, אני יודע. תאמין לי שדווקא בקטעים האלה, בדר"כ אני מקנא בחברים שלי. לא חסר חברים עם סיוויקים, איביזות למיניהן. גם שלא נדבר על זה שאת הפיאסטה קניתי במצב מכני מעולה, אבל קוסמטי גרוע, אם היית רואה את הרכב במעמד הקניה, היית מתרחק עוד לפני שהיית בודק את המצב המכני שלו. הרכב היה נראה כ"כ גרוע (מבפנים ובחוץ) שרק לשבת בפנים היה גורם לך לחלחלה. אבל האוטו נמצא אצלי 5 חודשים, והוא נראה כמו ח-ד-ש (טוב, אני קצת מגזים) אבל כמעט הכל הוחלף שם, צבעתי הכל מבפנים (את הרצפה של הרכב עם ספריי מיוחד) עשיתי לו דייטילינג, השחרתי חלונות, הוספתי וילונות, מגיני רוח, סמלים איפה שצריך, צבעתי את הטמבונים, החלפתי ברקסים ורפידות, מצבר, וכו' וכו'. חברים שלי עוד מתלהבים ממנה.. כוח לא היה מזיק. נהגתי גם על פיג'ו 407 ומיצובישי L200 עם מנוע 2.5 טורבו דיזל, והבנתי מה זה כוח. הבנתי מה זה להוריד דוושה לרצפה ולהרגיש שהאוטו מגיב, לחזור לפיאסטה לא הייתה משימה קלה. אבל האוטו חביב, ולא יכולתי לבקש רכב יותר טוב בתור רכב ראשון. אולי, מי יודע יום אחד אני אעבור לגור במדינה ששיפורים זה עניין חוקי אצלה, ואהפוך פיאסטה יוט' לפרארי קטנה. אבל זה בגדר פנטזיה שלא תתגשם לעולם
  19. אשמח נ-ו-ר-א אם תשלח לי, תודה רבה רבה רבה לך! [email protected] ובדיוק היום מילאתי בלחץ אוויר 34 מקדימה ו29 מאחורה. זה הרגיש הרבה (אבל הרבה) יותר טוב מקודם. קודם הייתי מעביר הילוכים וזה היה מרגיש לי כאילו האוטו נתקע, קופץ, אבל אחרי שמילאתי (ומקדימה היה 27 בערך לפני) הרגשתי שהנסיעה הרבה יותר חלקה וההגה יותר מגיב. (ככה זה שאין הגה כוח). עכשיו כל הזמן אני אמלא 34 מקדימה ו29 מאחורה.
  20. את השם שלו אני לא יודע, אבל אני אנסה להסביר איך להגיע לשם כביכול אתה יורד מנצרת עלית לכיוון המנהרות לעפולה, אבל אתה לא ממשיך למנהרות ואתה פונה ימינה, יש שם כיכר גדולה וכל זה נקרא "צומת המוסכים" איפה שפעם היה KFC. אתה יודע על מה אני מדבר?
  21. כעיקרון אתה יכול להזמין שעוני סל"ד מEBAY ולהרכיב בעצמך (רק אם אתה מבין קצת בחשמל ויש לך ידיים טובות) ולהדביק את זה איפה שהוא על הדשבורד. אם לא, אתה יכול ללכת לפירוקיה ולקחת לוח שעונים של אקסנט "מפוארת" יותר וללכת לחשמאלי או בעל מקצוע ולבקש שירכיב לך, עלות של עסק כזה יכולה להגיע למאות שקלים. מה שאני הצעתי עם הEBAY הכי זול והכי פרקטי, אבל זה יהיה שעון בנפרד מהלוח שעונים שלך. אפשר לעשות מזה דווקא דברים ממש יפים כמו שעון על הדש וכו'.
  22. תודה רבה על התגובה בחור, תמיד אני שמח לראות תגובות שלך, תמיד אתה עוזר לי בגלל עצם העובדה שגם אתה מחזיק במספר לא קטן של פיאסטות. כן, המנוע של הפיאסטה פרימיטיבי ופשוט מאוד, אין שם משהו ש"יכול להתקלקל". עכשיו, המוסך שאני עושה בו את הטיפול הוא מוסך שאבי מבקר בו כבר 15 שנה לערך, מוסך טוב (תיקנו לי מס' בעיות בעבר) אבל מרגיש קצת חאפרי כזה.. בנצרת. אני לא יודע מה הוא יביא לי שם, על איזה דברים אני צריך לדרוש או להתעקש? שמעתי שרק פלאגים של מוטורקרפ טובים עם הפיאסטה. וכתבת להחליף כל 100 אלף ק"מ, נראה לי קצת תמוה שאחרי כ"כ הרבה, אולי התכוונת 10 אלף? אפשר תדרוך קצר?
  23. מדובר בפורד פיאסטה שנת 97, ידנית. האוטו עבר (להערכתי) 213,000 ק"מ. מה אני צריך להחליף, האוטו סוחב נהדר ואין בעיות. זה יהיה טיפול 10,000 (הבעלים הקודם לפני חצי שנה אמר שהוא עשה). ועוד משהו ששמתי אליו לב רק עכשיו, האוטו רועד לי קצת בהילוך ראשון (כשאני עם קלאץ' לחוץ חלקית), אם אני מוסיף הרבה גז לא רועד, למה זה ככה? זה ממש קטנוני ואני לא סגור על אם זה קרה רק עכשיו, עוד סיבה אין לי כמעט דלק. יש לי אולי 2-3 ליטר (יש לי תחנת דלק ליד הבית, מחר לפני המוסך אני מתדלק). יש סיבה שזה ככה?
  24. CristianoR

    BMW נגד AUDI

    גרוזינים.. מה אפשר לצפות?? חחחחח
  25. עדכון: הרגע ירדתי אל האוטו והוא התניע בנגיעה בלי בעיה. ואם אני זוכר נכון, תקתוק פעם בכמה שניות, זהו
×
×
  • תוכן חדש...