שלום לכולם, ברשותי אקסנט 97 ידנית, הרכב ברשותי מעל 8 חודשים, עד לפני חודש הרכב עשה את שלו ואכל 1-14/15, החודש התחלתי להבין שהרכב אוכל יותר מידי דלק, החלטתי לבדוק את העניין, כמובן תדלקתי, נסעתי ותדלקתי שוב, ולאחר חישוב מהיר הגעתי לנתון הבא - 1:9, ממש לא הגיוני לרכב שאכל 1-14, בדקתי פלאג 1 ( ! ) ונראה במצב טוב, אני לא מכונאי, אבל בעל ידיים טובות, מה עוד יכול להיות הגורם לבעיה שלי? תודה מראש, ליאור.