Jump to content

emanoel

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של emanoel

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אז אולי להחליף פקק ?? דומה לזה שיש לי 0.9hcc כי. סמתי פקק של 0.9 nd ואז יצא אדים .. .. בכול מקרא אני ייחליף ויראה מה קורה ואני יעדכן אותכם כאן ..
  2. כנראה הרדיאטור שלך עומד בלחצים של 1.1 לכול רדיאטור יש תפקק שלו הגיוני .. אבל מה לגביי השאלות שלי?? למה יוצא אדים??
  3. אין סדק.. אולי שכסמתי תפקק ה0.9ND זהה גרם לנזק ?? ועכשיו כשהחזרתי תפקק הקודם כלום לא משתנה
  4. שלום לכולם אשמח עם תעזרו לי עם הבבעיה שיש לי יונדאי אקסנט שנת 97 ידני ... מה שקרה זה שהפקקק של הרדיאטור היה לא תקין הגומי שלו היה יבש ומקולף והיה יוצא מים מהפקק רשום על הפקק 0.9HCC אני הבאתי פקק מהשכן של 0.9ND ואחרי שסמתי את הפקק ברדיאטור הנעתי תמנוע לאחר כמה זמן יצא אדים מהרדיאטור אני לא יודע ממימה זה כנראה בגלל שסמתי פקק שונה מימה שהיה לי .. ואחרי שהחזרתי את הפקק הקודם עדיין יצא לי אדים מהפקק.. אני לא בטוח שזה רק מהפקק אולי גם מלמטה ולמעלה אבל רוב האדים באים מלמעלה .. ואין סימן להיתחממות המנוע מעל הנדרש המחוג מתחת לחצי אבל יוצא אדים והבדיקקה נעשתה ביום גשום ככה שמים חמים שמתאדים רואים אדים אבל זה לא נשמע קשור אבל בכול זאת אשמח עם תעזרו לגבי העדים האלה ...
×
×
  • תוכן חדש...