שלום לכולם
אשמח עם תעזרו לי עם הבבעיה שיש לי יונדאי אקסנט שנת 97 ידני ...
מה שקרה זה שהפקקק של הרדיאטור היה לא תקין הגומי שלו היה יבש ומקולף והיה יוצא מים מהפקק רשום על הפקק 0.9HCC
אני הבאתי פקק מהשכן של 0.9ND ואחרי שסמתי את הפקק ברדיאטור הנעתי תמנוע לאחר כמה זמן יצא אדים מהרדיאטור אני לא יודע ממימה זה כנראה בגלל שסמתי פקק שונה מימה שהיה לי .. ואחרי שהחזרתי את הפקק הקודם עדיין יצא לי אדים מהפקק.. אני לא בטוח שזה רק מהפקק אולי גם מלמטה ולמעלה אבל רוב האדים באים מלמעלה ..
ואין סימן להיתחממות המנוע מעל הנדרש המחוג מתחת לחצי אבל יוצא אדים
והבדיקקה נעשתה ביום גשום ככה שמים חמים שמתאדים רואים אדים אבל זה לא נשמע קשור אבל בכול זאת אשמח עם תעזרו לגבי העדים האלה ...