Jump to content

ShLoMiMaN

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של ShLoMiMaN

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה רבה על העזרה..! אתם מכירים את הדגם הזה? או שזה נראה לכם טוב מבחינת מבט רק?
  2. שלום! בימים האחרונים שמתי לב למד הטמפרטורה שלפעמים נראה לי גבוה מאשר מה שאמור להיות(לא שידוע לי איך זה אמור להיות) מכיוון שזה לוח שעונים בטכנולוגיה לא הכי מתקדמת אז אינני יכול לדעת מה מידת הטמפרטורה בדיוק.. העלתי תמונה של המחוג כשהמנוע קר וגם כשהוא חם(טמפרטורת עבודה) אשמח שאם מישהו מכיר את הדגם הנ"ל יוכל להגיד לי האם יש לי סיבה לבדוק את זה? או שזה בסדר? תודה רבה לעוזרים!
×
×
  • תוכן חדש...