CristianoR
-
הודעות
172 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי CristianoR
-
אז זה הסיפור שלי, יש לי פורד פיאסטה שנת 97, לפני כמה חודשים נפלתי לבור תודות לעיריית עפולה ה'מדהימה' וכתוצאה מכך התעקם לי הג'אנט והוא חתך את הצמיג. באתי למוסך והחליפו לי לצמיג חדש, והוא המליץ לי להעביר אותו אחורה ולהביא את הישן קדימה, אני בן 19 ואין לי כסף על העצים ככה שלא החלפתי זוג. מאז שקניתי את הרכב היו רעידות במהירות גבוהה, ובאתי לפורום כל הזמן עם שאלות חדשות, אולי חופש בהגה, אולי כיוון פרונט. בסופו של דבר אמרתי אני אעשה איזון גלגלים, מקסימום לא יעבוד כולה 50 שקל, הלכתי לשם שוב והוא אמר שזה קורה כי הגלגלים הקדמיים לא זהים (אותה מידה, 155/70 13''), ויש לו 'הצעה' בשבילי וזה שאני אגיע אליו בימים הקרובים והוא יתן לי צמיג משומש אבל טוב, ויבצע את האיזון, וכל זה ב100 שקל. אבא שלי הסכים, ואחרי שבוע באנו אליו והוא לקח את הצמיג שלי ונתן לי את החדש, אפילו שטף אותו במים (תבינו למה אחרכך), והופה, הבעיות נפתרו! כל מה שהיה צריך זה איזון גלגלים. זה הכל, לא חופש בהגה שזה החלפה אולי של מסרק שתעלה כמה מאות, או כיוון פרונט ב200 שקל, כולה איזון גלגלים ב50 שקל. אבל שמתי לב אחרכך שהצמיג החדש מחוספס, יש עובי בין החריצים אבל הוא מאוד מחוספס ויש לו אפילו 'קרעים' קטנים כאלה, והיום, לתדהמתי גיליתי שכתוב עליו 0208! הצמיג בן 5 שנים! הצמיג הקודם היה אולי בן שנתיים! במילים אחרות, איזון גלגלים היה הפתרון לרעידות בהגה במהירות גבוהה, הוא רק ניסה (לדעתי) על הדרך לחסל את הסחורה שיש לו. עשו עלי קומבינה, או שזה בסדר? ועוד שאלה, אחרי שראיתי את כל זה החלטתי לקנות אולי 2 צמיגים חדשים קדימה, טובים של מישלין או גוד ייר, האם עליי לבצע כיוון פרונט ביחד עם זה?
-
אז.. אולי קרה משהו לאחת הגומיות במשאבה? או משהו דומה?
-
תופעה שקורה כשהאוטו קר. למשל אם אני מתחיל לנסוע ברמזור, אני מעביר להילוך ראשון, נוסע, מכניס קלאץ' ומעביר לשני, ועוזב את הקלאץ' בעדינות, הוא עולה מאוד לאט! מה שגורם לי להוסיף הרבה גז ולעלות טורים ואז כשהמנוע מסיים להתחבר לגלגלים אני מרגיש מכה. זה מאוד מעצבן למשל כשאני ברמזור בעליה, אני מעלה את הקלאץ' אבל הוא לא עולה מספיק, אני נותן הרבה מאוד גז ובום עף קדימה. מה אפשר לעשות? אני לא רוצה כל כך למתוח את הכבל יותר מדי כי ממש נוחה לי הנק' של ההפרדה. וכמו שציינתי, זה קורה כשהרכב קר. אחרי נסיעה ממשוכת\חימום של הרכב, התופעה כמעט ולא קיימת. זה פורד פיאסטה 97, מה עושים?
-
למה אין הרבה כאלה על הכביש? מהסיבה הפשוטה שהרכב יקר מדי. אם לובינסקי היו חכמים, היו מוכרים אותו את ה301 של פיג'ו בתג מחיר של סביבות ה90 אלף והיית רואה את הרכב הזה הרבה על הכביש.
-
לאון טאובס בוחן פרארי קליפורניה, בנהיגה בכביש פתוח.
CristianoR פרסם הודעה בנושא של Gunner בתוך רכב כללי
+1 כל פעם שאני יורד לקנות שווארמה, אין מצב שאני לא נתקל ב10 חמורים שהמציאו חוקים חדשים לכביש -
השכרת רכב 7 מושבים לנהג חדש צעיר (בתקופת המלווה)
CristianoR פרסם הודעה בנושא של Lenovo בתוך רכב כללי
קצת שכל בבקשה, כל עוד הוא בתקופת מלווה הוא יכול אוטו מלא לא משנה מה. (אך ורק עם מלווה שיושב מקדימה). אחרי שתקופת המלווה נגמרת, הוא יכול אוטו מלא רק אם יש מלווה איתו. אחרי שנתיים יכול אוטו מלא בלי מלווה. -
רעידות בהגה במהירות גבוהה. פורד פיאסטה 97
CristianoR פרסם הודעה בנושא של CristianoR בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כן, אבל את הג'אנט תיקנו לי אז כשהתעקם. אבל כמו כל דבר שמתקנים, יכול להיות שפשוט לא תיקנו והא עדיין נשאר עקום. אבל מה זה משנה אם הגלגלים לא מאותה חברה? זה אותו חיתוך וגודל בדיוק, חוץ מהחריצים ששונים. אני לא מאמין בכלל שהבדל מינורי כזה יכול לגרום לרעידות. -
שלום, אז כבר כמה פעמים כתבתי את הנושא הזה פה אבל כל הזמן יש לי דברים חדשים יש לי רעידות במהירות גבוהה, ההגה רועד ואיתו גם צד שמאל של הרכב, עכשיו מה גיליתי? 1. זה קורה במהירות גבוהה, מעל 80 קמ"ש אבל יכול להיות גם 60. 2. זה קורה אך ורק שההגה ישר! יעני אם הכביש נוטה ימינה או שמאלה, ואני מזיז את ההגה כדי לנסוע, הרעידות מפסיקות. זה רק קורה שההגה מתיישר. עכשיו, ממש שבועיים אחרי שקניתי את הרכב, נפלתי לתוך בור וכתוצאה מכך התעקם לי הג'אנט וקרע את הצמיג, החלפתי את הצמיג ובפנצ'ריה אמרו לי שעדיף להעביר את הצמיג החדש (השמאלי הקדמי) אחורה ואת האחורי קדימה. עכשיו, הבעיה הזאת היא כמו מחלה שלא רוצה לעבור. מלא בעיות אחרות תיקנתי, ואת זאת לא. אבא שלי הלך לפאנצ'ריה בשביל לנסות את אופציית איזון הגלגלים, אבל הוא אמר לו שזה לא שווה את זה, כי 2 הגלגלים הקדמיים לא זהים ואיזון גלגלים לא יביא לו כלום, אז לבוא ביום ראשון-שני והוא יתן לנו צמיג משומש אבל טוב יותר ב100 שקל + איזון גלגלים. לא נראלי שזאת הבעיה. הייתי במסוך גם, הוא העלה לי את האוטו והתחיל להזיז את הגלגלים ואז אמר שיש לי חופש בהגה. אבל הוא נראה מאוד סקפטי בקשר לזה. אני לא רוצה סתם לזרוק בסביבות ה500 שקל בשביל לגלות שהרעידות לא נגמרו. התחלתי לחשוד שוב ושוב שמדובר בכיוון פרונט. מה עושים? פיאסטה 97
-
אחרי מה שכתבת אני חייב לציין שיש עניין במה שכתבת וזה כל מה שחיפשתי
-
חחחח אם בישראל יהיו רק רכבי יוקרה, הם כבר לא יהיו רכבי יוקרה...
-
על זה אני בכלל לא אדבר. כמה ציורים של ציירים מתים קפצו במחיר באלפי אחוזים אחרי שהצייר מת? זה בכלל שטויות תרבות הצריכה, אוי.....
-
אני חושב שאתם הבנתם אותי לא נכון, אז אני אסביר את עצמי שוב, הכי טוב שאוכל. האוטו הזה חלום, רק מהסרטון אפשר להזיל ריר. אם זה הביצועים, הנוחות, ההרכבה, הכל. הרכב הזה באמת חלום. אבל לדעתי המחיר מופרז מדי. 10 מיליון שקל לרכב, באשר יהיה, זה הרבה כסף. במחיר נמוך פי 10, יש שלל רכבים שיכולים לתת לנהג הנאת נהיגה לא פחותה ממנו (קורבט, R8, SLS) במחיר שנע סביב המיליון... ועם זאת, לא לאבד מהיוקרה. אולי מהיחודיות. כי בסופו של יום, המהירות לא משנה, וגם לא ההאצה, וגם לא העיצוב (שהוא יפה, חוץ מהמראות בצדדים שנראות כמו האוזניים של שרק), וגם לא המנוע. בסופו של יום מה שמעניין בעל רכב שכזה זה מספר העיינים שהוא ניקר בעזרתו. וזה מה שעצוב לי, מקווה שתבינו ושתפסיקו להלל את החברה 'פרארי' כאילו היא התגלות האלוהים. בסך הכל, בלי להעליב, בתור חובב רכב מושבע, זה כולה 4 גלגלים שעליהם מורכב פח. לא משנה אם רובוטים או בני אדם עשו אותה. שלא לדבר על זה שרובוטים עדיפים.. בני אדם הם יצורים מגעילים אם פגעתי בכם, על הז*ן שלי, אמרתי את מה שהיה לי להגיד ואני לא חוזר בשום דבר ממה שאמרתי. אתם רוצים להמשיך להלל את החברה, בציפייה שיום אחד תיהיה לכם גם פרארי בחניה? be my guest. אבל אל תזיינו לכולם את השכל בדרך.
-
סחתיין על העריכה עם הדרמטיות והכסף. לא, הרגשתי נכונות להישאר פה קצת ולצחוק.. תרגיש חופשי להמשיך.
-
נכון לגמרי. וכן, אני בן 19. אני גם חושב שאני בין בני ה19 היחידים שכסף ותהילה ובלה בלה בלה, לא מעניינים אותם. אין לי תקציב אפילו למדבקה שמדביקים על הג'אנט של הפרארי הזאת. אבל גם אם היה לי, אני יכול להבטיח לך שלפני שהייתי קונה את הפרארי הזאת, הייתי בודק רכבים אחרים. נכון שהפרארי הזאת היא מותג, נכון שה10 מיליון פה לא מדברים רק על הרכב והטכנולוגיה שלו. והרכב הזה אדיר, הייתי משלם כסף רק בשביל לשבת בפנים! אבל אם הייתי מליונר, שניה לפני שהייתי סוגר את העסקה באוטו איטליה, הייתי חושב לעצמי.. 'אולי אני יכול להביא משהו יותר טוב, יותר יפה, יותר מעניין' במחיר מופחת, ובהרבה? זה כל מה שאני מנסה להגיד. אבל קצת קשה עם כל חסידי המזומנים פה, שבשבילם, מה שעולה יותר, בהכרח יותר טוב. ואגב, סתם שתדע, בקולט השקיעו זמן, כסף, מחשבה. לא הלכו לסוכנות וקנו אותה ככה. אפשר גם לציין את העובדה שאפשר לקנות איטליה או 458 במחיר הרבה יותר נמוך אבל עזוב....... שלא יתחילו לבכות לי פה כל חבורת הליצנים חובבי הכסף פה.
-
טוב חברה, אני עף מהשרשור הזה, תמשיכו להתנייד בפוקוסים ובמאזדה 3 שלכם וללקק לבעל הפרארי את הביצים. אני מבין שאם יש משהו שחסר בפורום הזה, זה טעם. כמו כבשים רודפים אחרי המחיר והבצע והחמדנות, אפילו אבארט עדיפה על הזבל הזה. שיהיה לכם המשך יום נהדר
-
אוקיי חבריקו נתחיל בכך שאל תזלזל בR8, אני לא רואה הבדל בין הפרארי הזאת לאאודי. שתי מכוניות על. אחת מאיצה מ0-100 ב3.9 שניות והשניה ב3 שניות. ואוו, big fucking deal, שתיהן עוברות את ה300 קמ"ש והפרארי מהירה באיזה 50 קמ"ש בערך, כמובן בתוספת כל ה400 כ"ס הבדל ביניהן. 1. לא מקנא, שוב. אני נוסע בפיאסטה 97 שלי עם ה60 כ"ס הצנועות שלה, בעליות אני מפגר מאחורי כולם, ויש שלל בעיות שלא אפרט עליהן פה. 2. חמוד, אני לא קובע כלום. אני בסך הכל מישהו שמגיב בשרשור בפורום. יש לי זכות וחופש לעשות מה שבאלי ואני לא צריך לשאול אותך מה לעשות 3. אני, לעומת הרבה אחרים פה, לא מסתכל על המחיר. מסתכל על הביצועים, על התמורה למחיר. אז כן, אני מעדיף את המיצובישי קולט הזאת מהארץ, זאתי עם ה1000 כ"ס, שעברה tuning מפה ועד הודעה חדשה, אבל לפחות אוטו עם נשמה, אוטו שהשקיעו בו. ולא ללכת לאוטו איטליה 'או או או אני כזה מיליונר עשיר תעשו לי per-order לפרארי החדשה'. זה הכל. כסף זה טוב, הלוואי עלי. אני בן 19 שמרוויח כולה 3 אלף כל חודש לפני הצבא. אבל אם לימדו אותי משהו בחיים זה בחיים לא להסתכל על המחיר. כל אחד יכול לנקוב במחיר. גם אני יכול למכור את הפיאסטה שלי ב20 מיליון ביד2, זה לא חכמה. השאלה מי יקנה.. ורק חמורים קונים רכב במחיר כזה. עדיף כבר לקנות איזה מדינה קטנה באפריקה מאשר את הפח על הגלגלים הזה שחוץ מיחסי ציבור אין לה באמת מה להציע. אז היא מאיצה ב3 שניות מ0 ל100. יאוו, בטח זה יעשה רושם על הבחורות שעומדות מצד שמאל ברמזור. זה בטח יגרום לו להגיע ליעד יותר מהר! שוב, אני יודע שמדובר פה בתחושה, לא במהירות אלא בנהיגה עצמה. בנוחות, בגאונות של הנהיגה, אבל אני פשוט אומר שאפשר לקבל את אותה הנאה (ואפילו יותר) אם תקחו שברולט קורבט ידנית. תאמינו לי תענוג גדול מיזה לא יהיה! אפילו עדיף את הסופרב החדשה, שחונה במקומך! :lol: הפרארי יכולה לעשות את זה? אה?! אה?! לא! חחחחחחחחחח
-
בסדר חברים, אתם יכולים להמשיך ללעוג לי, לשחק אותה כל אחד פה מיליונר. תמשיכו ללכת אחרי העדר, לקנות מה שיקר, כי מה שיקר זה הכי טוב הרי. בדיוק כמו שרואים אוזניות שעולות 50 דולר, ואז את אותן האוזניות עם תמונה של תפוח נגוס והמחיר 250 דולר, אתם ישר מוציאים עיניים כשאתם רואים משהו יקר. באותה מידה אם הרכב הזה היה נכנס לפס יצור סדרתי רגיל והמחיר היה יורד למיליונים בודדים, אף אחד לא היה פותח פה שרשור ובכלל לא היו כתבות בנושא. אבל לא, זה פרארי ב10 מיליון. שיש מכוניות שעושות את מה שהיא עושה בחצי מחיר וטובות לא פחות. אבל לא, כולכם פה כבר רוצים פרארי. לא עשו כלום בחיים וכבר העיניים נעולות על הפרארי. עצוב. תרבות הצריכה היא הדבר הכי מכוער מאז בריאת המין האנושי, בחיי אבל הליצנים פה הולכים עם מה שיקר - פוזה נטו. שיהיה לכם בכיף, והמשך יום טוב
-
מיניתי בסה"כ את התמורה למחיר - זה הכל.
-
מה זה קשור??? מה יקרה אם מישהו יכנס בו מאחורה תוך כדי הזלת ריר? הוא הרי לא יגיד לו 'תשמע, אני מיליארדר, לא אכפת לי, סע לשלום'. חבל פשוט להביא אוטו כזה, ברור שלכל אחד שיעשה מה שהוא רוצה עם הכסף שלו, מה זה ענייני? אבל אני פשוט מדבר על אם אני הייתי מיליונר לא הייתי קונה אוטו כזה. זה מסוג המכוניות שרואים על מסלול המירוצים, על הכביש (ובמיוחד פה!) הן מיותרות. הוא לא יכול לעבור את המהירות המותרת בהרבה, ישימו לב אליו ישר, אין תא מטען (כן, כן). זה נטו לנקר עיניים, אאודי R8 עושה את כל מה שהרכב הזה עושה ב8 מיליון פחות. שוב, אני לא בא להטיף לאף אחד. פשוט רכב ב10 מיליון זה סתם שופוני. אף אחד לא באמת צריך את זה, ואני מאמין שהרכב הזה עולה ככה רק בגלל הנדירות שלו. בלי כל הנדירות (500 דגמים) הרכב הזה היה מקבל מחיר נורמלי של כל פרארי. (2-3 מיליון) חוצמיזה, אנחנו בישראל חבר'ה, מספיק שילך לשבת באיזה בניין משרדים או משהו ויעברו לו ליד האוטו וישרטו לו אותו עם המפתח אנאערף, כבר כואב הלב.
-
לדעתי? סתם שטויות של רכב. מגיע למהירות 350 קמ"ש, נחמד.. עוד יותר נחמד עצם העובדה שהמהירות המותרת החוקית פה היא 130. זאת אומרת שאם הוא יעבור אותה (וכנראה שכן כי כל ליטוף של דוושת הגז תעבור את ה200) יתפסו אותו שוטרים ויתנו לו קנס. נכון, לא יהיה קשה לו לשלם אותו. אבל יש גם נק', שאם הוא ימשיך ככה ישלל לו הרישיון. וכמובן שלא נדבר על הביטוח המטורף, מעניין אם יש חברה שתבטח אותו. או שילך לאנשהוא, ישאיר את הרכב ויחזור עם שלל צלמים שאולי אפילו ישרטו לו אותה. הרכב הזה (לפחות בארץ) הוא נטו להראות ולהגיד 'יש לי כסף!' ולא יותר מיזה. אני אישית הייתי קונה איזה מרצדס S קלאס או BMW סדרה 7, במיליון וחצי, עם איבזור מהשמיים וחוסך את ה8-9 מיליון הנותרים. גם כוח, גם האצה מטורפת של שניה וחצי יותר, גם איבזור, גם נוחות. ואם הוא רוצה משהו ממש ממש ספורטיבי, שיקח את הR8. לדעתי? הרבה יותר יפה. כוח לא חשוב, שתיהן מפלצות. מה זה משנה אם אחת מגיעה ל350 והשניה ל316. מי יסע ככה פה כבר
-
תודה על התגובות חברה. עכשיו, הרעש הוא 100 מההגה! זה רעש של חיכוך גומי בין ההגה לבין מה שמאחוריו, זה לא מהגלגלים ולא משום דבר, אלא מההגה. החיכוך הוא בין החישוק עצמו (ההגה) לכל המערכת מאחורה. הרעש נשמע גם בתנועה וגם בעמידה. העלתי סרטון, צריך קצת להגביר בשביל לשמוע. שומעים את החיכוך טוב מאוד בהתחלה WyboOZnrdDc דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
-
שמתי לב היום ובכללי כשאני מזיז את ההגה יש רעש של גומי נמתח, לכל צד. קודם זה היה בצד שמאל אבל עכשיו זה לשני הצדדים. אולי זה גם היה קודם אבל בדר"כ אני נוסע עם מוזיקה ולא שמעתי. ועל הדרך גם במוסך לפני שבוע אמרו שיש לי חופש בהגה וצריכים לטפל לי בזה. יש רעידות מעל 80 קמ"ש וחייב לטפל דחוף, אבל עכשיו אני מדבר על הרעש של הגומי. מה קרה וכמה עולה לתקן את זה, מדובר בפיאסטה 97 עכשיו שוב ירדתי לבדוק, כל פעם שאני מזיז את ההגה שומעים גומי עושה רעשים.. מה יכולה להיות הבעיה פה? אגב מדובר בהגה רגיל ולא הגה כוח!
-
קיבלתי קנס על מהירות (נהג חדש)
CristianoR פרסם הודעה בנושא של yuval1313 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
דבר ראשון, מאוד עצוב לי בשבילך. חבל שאתה נהג חדש ומתנהג כאילו הכביש שלך.. עקרונית הוא היה אמור לשלול לך את הרישיון אבל הוא יצא טוב איתך ונתן לך קנס דיי גדול והרבה נק' (עדיף על שלילה). אני חשוב שאתה צריך להתייחס לזה כקנס רגיל ושום דבר לא יקרה לרישיון שלך חוץ מהנק' שעוד שנתיים ימחקו.
