צהריים טובים לכולם.
אני בחור בן 18 וחצי, מס' חודשים לפני הגיוס וקניתי לעצמי רכב לפני זמן-מה.
אני עובד ב2 עבודות במקביל, משלם את כל ההוצאות שלי לבדי, כולל קניית האוטו והביטוח וכל מה שמתלווה עם רכב.
חוץ מכניסה למוסך פעמיים (מצבר תקול, ופאנצ'ר בגלגל) לא נכנסתי ברוך ה' עדיין למוסך, ויצא לי לחשוב, אחרי הרבה שרשורים שקראתי, אנשים ששמעתי ותוכניות שראיתי (יצאת צדיק, למשל) עלתה בי השאלה.. האם יש עדין מוסכים שעושים את עבודתם כראוי?
להחזיק רכב זה לא קל, מי כמוני יודע, ופעם חשבתי לעצמי אם קונים משהו - הוא אמור לעבוד. למה הרי שהוא יתקלקל? וכל הזמן אני שומע מאנשים שאומרים 'לקנות אוטו זה קל, להחזיק אותו זאת בעיה' ואני שואל 'למה?' והם עונים לי 'מה עם טיפולים'? תמיד זה היה נשמע כאילו כל מכונית עתידה לההרס.
עכשיו, לפי מה שהבנתי מלא מוסכים מנסים לחתוך לעצם קופונים, בן אדם מגיע עם פאנצ'ר, כולה צריך לתקן אותו ומתחילים לזבל לו בשכל שצריך להחליף, במקרה הטוב מחליפים, ברע - מביאים גלגל משומש. ומלא מלא דוגמאות אחרות.
ואנשים במקום לצאת מהמוסך כמו שהם יוצאים ממסעדה, או מחנות, יוצאים (אם לא דפקו אותם) בהרגשה של 'יש אלוהים' למרות ששירות אמין ורציני של מוסך אמור להיות דבר מובן מאליו.
אז תסבירו לי, האם יש מוסכים כאלה? ואם כן, מה היחס של מוסכים כאלה למוסכים רמאים?