Jump to content

CristianoR

  • הודעות

    172
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי CristianoR

  1. ברשותי פורד פיאסטה שנת 97, הגיע החורף ואיתו הגשמים שמסרבים להפסיק לרדת (לא מתלונן) אבל התחלתי לשים לב לתופעה מוזרה שברגע שאני פותח את הבגאז', מתוך המנעול נשפכים הרבה מים, כאילו שהגשם יורד ויש איזה חור\סדק שהמים נכנסים אליו, מתנקזים כולם לאיזור המנעול וכשאני פותח אותו הכל נשפך, אני מנסה שלא לפתוח אותו לגמרי (את הבגאז') בשביל שהמים יתנקזו החוצה ולא אל תוכו. מה אפשר לעשות?
  2. אין בעיה, התכוונתי שהבעיה היא הכיסוי. ההגה נראה הרבה פחות טוב בלי כיסוי - מתקלף וכו', מדובר ברכב ישן סה"כ. כמה אמור לעלות לי כל העסק?
  3. בבעלותי פורד פיאסטה 1997 עם בעיה אחת קטנה - הגה קטן מכל הגה רגיל. הלבשתי עליו כבר 4 כיסויים - כולם היו גדולים מדי ואי אפשר היה לנהוג איתם מבלי לקחת סיכון שבפניה מסוכנת (במיוחד עם עצם העובדה שלא קיים ברכב הגה כוח) אני אסובב את הכיסוי ולא את ההגה עצמו, אז קניתי לעצמי אחד שהוא לא כ"כ יפה אבל יחסית לאחרים - הוא קטן יותר. השאלה שלי היא, איפה אני יכול לקנות כיסוי מתאים ויפה? קניתי את זה בACE, ובא לי אחד חדש. מישהו יודע מה אפשר לעשות עם הפרוצדורה הזאת?
  4. צהריים טובים לכולם. אני בחור בן 18 וחצי, מס' חודשים לפני הגיוס וקניתי לעצמי רכב לפני זמן-מה. אני עובד ב2 עבודות במקביל, משלם את כל ההוצאות שלי לבדי, כולל קניית האוטו והביטוח וכל מה שמתלווה עם רכב. חוץ מכניסה למוסך פעמיים (מצבר תקול, ופאנצ'ר בגלגל) לא נכנסתי ברוך ה' עדיין למוסך, ויצא לי לחשוב, אחרי הרבה שרשורים שקראתי, אנשים ששמעתי ותוכניות שראיתי (יצאת צדיק, למשל) עלתה בי השאלה.. האם יש עדין מוסכים שעושים את עבודתם כראוי? להחזיק רכב זה לא קל, מי כמוני יודע, ופעם חשבתי לעצמי אם קונים משהו - הוא אמור לעבוד. למה הרי שהוא יתקלקל? וכל הזמן אני שומע מאנשים שאומרים 'לקנות אוטו זה קל, להחזיק אותו זאת בעיה' ואני שואל 'למה?' והם עונים לי 'מה עם טיפולים'? תמיד זה היה נשמע כאילו כל מכונית עתידה לההרס. עכשיו, לפי מה שהבנתי מלא מוסכים מנסים לחתוך לעצם קופונים, בן אדם מגיע עם פאנצ'ר, כולה צריך לתקן אותו ומתחילים לזבל לו בשכל שצריך להחליף, במקרה הטוב מחליפים, ברע - מביאים גלגל משומש. ומלא מלא דוגמאות אחרות. ואנשים במקום לצאת מהמוסך כמו שהם יוצאים ממסעדה, או מחנות, יוצאים (אם לא דפקו אותם) בהרגשה של 'יש אלוהים' למרות ששירות אמין ורציני של מוסך אמור להיות דבר מובן מאליו. אז תסבירו לי, האם יש מוסכים כאלה? ואם כן, מה היחס של מוסכים כאלה למוסכים רמאים?
  5. 'זה רכב חברה, זה רכב חברה, אם קר לך בפנים, תדליקי מדורה'
  6. האמת שאין כ"כ דרך כמו שאמרו פה, בסך הכל אם מדובר באזיקונים באים עם מספריים וחותכים אותם. ולסמן רק יכער את כל העסק.
×
×
  • תוכן חדש...