Jump to content

CristianoR

  • הודעות

    172
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי CristianoR

  1. אתם בטוחים, חברה? זאת פעם ראשונה שזה קורה והאוטו אצלי מזה 5 חודשים ומאז שהחלפתי לו מצבר (ממש ימים אחרי שקניתי אותו) בחיים אבל בחיים לא נתקלתי בשום בעיה כזאת. ומה העלות של שיפוץ?
  2. אני רוצה לעדכן ירדתי לאוטו עכשיו והוא התניע בנגיעה (כרגיל, ואחרי סיבוב קצר של 2-3 דקות) דוממתי מנוע והתנעתי שוב, התניע כמו גדול. אז מה העניין?
  3. מזאת אומרת לנער אותו? אני ארד בעוד כמה שעות, לקראת הלילה לנסות להתניע שוב. אגב, אם זה באמת הסטרטר, מה אפשר לעשות בנידון וכמה עולה שיפוץ\חדש?
  4. מדובר על פורד פיאסטה 97 ידנית, אחרי כמה גיחות קצרות בתוך ומחוץ לעיר חניתי את הרכב ויצאתי ל10 דקות. אחרי שחזרתי, הכנסתי מפתח והאוטו לא התניע. יש מצבר (הוא גם חדש, בן 5 חודש), האורות נדלקו וגם אני חושב שיש סטרטר (שמו תקתוקים בהתחלה) עם המפתח יש הרי 3 סווצ'ים, אחד של הרדיו וזה, השני של הווישרים וכל החשמל באוטו, והסוויץ השלישי כביכול, הוא זה שמתניע. אצלי הוא לא התניע, ואחרי זה גם המפתח לא יכל להתקדם עוד קדימה. כשמכניסים את הסוויץ גם שומעים את משאבת הדלק לכמה שניות, כמו שצריך. דרדרתי את הרכב והוא התניע והנסיעה הייתה בסדר גמור וגם אחרי זה חניתי והתנעתי שוב והתניע. מה יכולה להיות הבעיה? מול מה אני עומד?
  5. 850 כ"ס, אני חווה אורגזמה
  6. יקר. תבקש שירד ל10 וחצי, בכל זאת, אתה קונה רכב משנתון מתקדם. אם הוא יסכים ויבצע את הטסט - קח, ויוסיף רק 500 שקל למחיר. אם לא, תעבור הלאה. אל תמהר.
  7. לא מבין למה לעשות דברים כאלה, בחיי. כאילו, אני יוצא מנק' הנחה שלכל בני האדם יש תקנה, כולנו טובים מטבעינו. אבל למה לגנוב? בן אדם, אם אתה רוצה רדיו דיסק, תעשה טוב לנו ולגאווה העצמית שלך, לך תעבוד, תקנה ושים באוטו ותשמע מוזיקה בשיא הווליום מצידי. למה לגנוב? ועוד בעצם הידיעה שזה יפגע בבן אדם? אני יודע שאני נאיבי ואני חי בעולם אחר, אבל זה מרגיז ברמות מטורפות. מקווה שלא משנה מה הכוכב שגנב את הרדיו דיסק יעשה איתו, בין אם ימכור או ישתמש - שיקרה לו רק נזק. שישרוף לו את כל האוטו.
  8. חבר'ס, תודה רבה על התשובות, באמת שלמדתי עוד ועוד! בקשר לנתיב השמאלי, כמו שכתבתי קודם, אני נוסע בו הרבה על מנת לעקוף. בדר"כ נוסע יותר מהר מהזרם (110 קמ"ש בממוצע) פשוט כשמגיעים לעליות אני מאבד מהירות ואלה שרוצים לעקוף מצריכים אותי לעבור לנתיב הימני. אני לא נוסע על השמאלי סתם. בקשר לסופית, אין לי עניין להוריד אותה, היא דווקא יפה וגם אין לי חשק להתחיל להסתבך עם זה, אולי בעתיד. אבל תודה רבה חברים, באמת שעזרתם לי!
  9. היי חבר'ה, אני נהג חדש, מחזיק ברישיון נהיגה מזה 5 חודשים. קניתי רכב מזמן, ביטחתי אותו, אני נוהג בו ואני ממש אוהב לנהוג. לא מפספס הזדמנויות לנהוג, מבלה הרבה בקרים \ ערבים (מהשורש לילה ) בכל מיני מקומות יפים בצפון הארץ. יש לי רכב ידני, בובה של רכב, פורד פיאסטה שנת 97, הבעיה היחידה שבעליות אני עגלה, ובדר"כ אני "מלך הנתיב השמאלי" עד שמגיעים לעליה, שם אני מקבל הרבה הבהובים וחוזר לנתיב הימני >: יש לי כמה שאלות שאני מחפש עליהן תשובה, שישפרו את הנהיגה שלי ויגמרו לי אולי גם להנות יותר. 1. אפשר להתדרדר בניוטרל בירידה? אני עושה את זה רק כשאני מחוץ לעיר, כשאני רואה את הירידה ורואה לטווח יחסית ארוך מה הולך מקדימה, ללחוץ קלאץ' לשים בניוטרל ולפמפם ברקס במקרה הצורך וכמובן לשלב להילוך המתאים ברגע של התיישרות. דוד שלי ואבא שלי אומרים לי שזה מסוכן ואסור, ויצא לי לקרוא על זה והבנתי שזה באמת גרוע. נכון או לא? הפסקתי לעשות את זה, אבל רוצה לדעת לעומק. 2. יש לנו ירידות בעיר, שהמהירות המותרת שם היא קצת יותר מהמהירות המותרת בעירוני, אני נוהג שם בהילוך רביעי בדר"כ, נגיד אני רואה רמזור מקדימה, שכבר מהבהב\אדום, אני מתחיל לבלום בהדרגה, אני צריך להוריד הילוך הילוך? ללחוץ קלאץ', להוריד לשלישי, לשלב אותו, שוב ללחוץ על הקלאץ' לשלב לשני עד שאני מגיע לרכב מקדימה ואז אני פשוט מעביר לניוטרל ועוזב את הקלאץ'? או שפשוט אפשר לשלב לשלישי ומשם קלאץ' וברקס עד עצירה מלאה? כי הרי אני נעזר בבלימת מנוע, אם אני עם קלאץ' לחוץ ב60 קמ"ש זה לא מטיל את כל הבלימה על הבלמים ושוחק אותם יותר מהר? 3. קלאץ' לחוץ והילוך סרק - אותו דבר? יעני, המנוע באותו מצב בשניהם? כי לפי מה שהבנתי אני יכול להעביר מיליון הילוכים עם קלאץ' לחוץ - אבל זה לא משנה, כי זה רק ניהיה אפקטיבי כשהמנוע מתחבר לגלגלים = כשעוזבים קלאץ'. 4. כמו שכתבתי למעלה - בעליות אני זקנה. בדר"כ אני לא רוצה להישאר מאחור ואני מוריד הילוך ונותן גז חזק ושומע את המנוע צורח, בגלל שאין ברכב מד סל"ד (אני אתקין בחודשים הקרובים, מחפש עכשיו דוגמא טובה) איך אני יכול לדעת שמה שאני עושה למנוע בריא? אני לא יודע לאיזה גובה של טורים אני מגיע, אבל אני לפעמים מושך הילוך בשביל להגיע למהירות גבוהה יותר ולשלב להילוך גבוה יותר בלי לאבד מהירות וכמובן לא לגרום למנוע לנסוע בהילוך שלא מתאים למהירות, ואז להביא לשחיקת קלאץ' וכמובן צריכת דלק גבוהה יותר. 5. לפני שבוע קניתי 2 צמיגים חדשים לאוטו ובוצע איזון גלגלים ובאמת שאני מרוצה, אבל אמרו לי שבגלל שהחלפתי אני אצטרך לעשות כיוון פרונט כי אם לא, הם ילכו מהר. עכשיו, שמתי לב שהצמיגים כבר 'מתקפלים' על הרצפה, לא יודע איך להסביר את זה.. כאילו שבתחתית הצמיג הוא לא יושב על הכביש אלא מקופל כזה, ואני לא רוצה לזרוק 2 צמיגים יקרים כאלה לפח תוך כמה שבועות מהיום, אז אני זקוק לכיוון פרונט? אין רעידות בנסיעה והכל בסדר! 6. לפני כמה שבועות קניתי סופית אגזוז ממש יפה והרכבתי אותה על האגזוז, עכשיו, האגזוז בפיאסטה הוא 'ישר' והוא נוטה למטה, ויוצא מצב שבגלל זה הגזים לא יוצאים בדיוק ישר וכמובן שהסופית עשויה מחומר מאוד זול, משחירה מלמטה, במילים אחרות, האגזוז לא בדיוק בחוץ. לא הרגשתי שום שינוי בביצועים, אז רציתי לדעת - זה שהאגזוז קצת (ממש קצת) 'חסום', יכול לפגוע ברכב? תודה רבה!
  10. CristianoR

    מרסדס CLA

    הסמלון שלך מתאר את השרשור הזה נהדר.
  11. CristianoR

    סופר מיני חדשה

    אני חושב שהפיאסטה הכי מתאימה לך, גם בקטע של ה'פוזה' אחלה של אוטו, במיוחד החדשה (לא חושב שיש הבדל בין הגרסא החדשה ליוצאת, חוץ מהעיצוב) חסכונית, זריזה, מהנה וגם בטוחה (ציון בטיחות מקסימלי) ולא יקרה כ"כ, 75K לידנית.
  12. ממ, למשל אני רוצה לנסוע 40 ק"מ לפחות, אני יכול פשוט להתניע ושניות בודדות אחרי להתחיל לנסוע? זה בריא למנוע לטווח הארוך? מדובר ברכב ישן סה"כ
  13. השאלה שתמיד עניינה אותי, כשמתניעים, צריך לחמם את האוטו לפני הנסיעה? או שזה סתם שטויות ואפשר כבר להתחיל בנסיעה כמה שניות אחרי? אני מדבר על התנעות בבקרים, או אפילו אחרי יום יומיים שהאוטו לא זז.
  14. להיכנס לכיכר במהירות נמוכה יותר? עם כל הכבוד זאת מאזדה 3 ולא מיאטה.
  15. אין פה מה לערב ביטוח, חבל על ההשתתפות ועל התייקרות הפוליסה, זה עניין של כמה מאות שקלים, שתלכו לפחח ותסגרו איתו על מחיר.
  16. שלום חבר'ה אם אני לא נוהג יותר מיום שלם ואני רוצה לנסוע לאן שהוא למשל, אני מניע ונוסע והספידומטר קופץ במהירויות גבוהות.. לא נעים לנהוג ככה, בערך מ50 קמ"ש הוא מתחיל להשתגע ולזגזג לעלות ולרדת (הוא נשאר תחת אותו איזור מהירות, זה לא שהוא קופץ מ10 ל80) אבל הוא קופצני כזה, ורק אחרי נסיעה ממושכת וכיבוי מנוע ואז התנעה (למשל אם אני יוצא לקניות, וחוזר אחרי כמה דקות) זה מסתדר. אני לא רוצה לנסוע באוטו כל יום במיוחד בתקופה הזאת של החופש, מה אני יכול לעשות? זה קורה כשהאוטו ממש קר, במילים אחרות אחרי יותר מיום בלי להתניע אותו.
  17. שעשעת אותי אתה צודק, אין על לנהוג עם מוזיקה, אתה לא יודע איך שמחתי שגיליתי שקניתי את הרכב עם מערכת צנועה שמפיקה אחלה צליל (קצת צורם בווליום גבוה, אבל זה בסדר מכיוון שאני לא מפעיל על ווליום כזה גבוה) וגם ברדיו טייפ יש חיבור AUX, קניתי כבל ב5 שקל ואני מחבר את הפאלפון ופשוט נוסע להנאתי. אבל בוא לא נגזים, אני לא אסע בכביש של 90 קמ"ש שאפשר להרביץ שם מעל 100 קמ"ש בכיף (105-110) במהירות של 60 קמ"ש, כן? חח אני גם קם בעוד כמה שעות ספורות בשביל לעשות את כל העניין ולחזור הביתה ולדפוק שנ"צ ושבוע וחצי חופש!
  18. לקחתי אשראי מההורים ומחר אני נוסע לקרית חיים ל'צמיגי תמר' לפי אתר אחד שמשווה צמיגים יש שם אחלה דברים במידה, אני אמור לצאת עם 2 צמיגים חדשים במחירים של 500-600 לשניהם. עד איזה מהירות אני יכול לנהוג? אין גשם ונסעתי כבר על 120 עם הצמיג הזה ולא קרה כלום. אני לא יכול גם לנסוע לאט, יש לי מן דחף כזה של מהירות (היי, כל כביש והמגבלות שלו, כן? אני לא נוסע 200, הפיאסטה לא נותנת )
  19. אין כלום חח, באתי אליו והוא פשוט הוציא צמיג משום מקום, נתן לעובד אחד להרכיב לי, הרים לי את הרכב על ג'ק, הלך, הביא את הצמיג רטוב (אני מאמין שהוא רק שטף אותו ולא טבל אותו באמבטיה, הוא חזר תוך שניות ספורות) הרכיב, לקח את ה100 שקל על כל העסק, לקח את הצמיג הקודם (שהיה מעולה) וסע לשלום
  20. הצמיגים האחרים מעולים. אחד אפילו חדש! זאת הפרוצדורה: צמיג ימני קדמי - שחוק, מה שיש בתמונות צמיג ימני אחורי - נראה טוב צמיג שמאלי קדמי - נראה טוב צמיג שמאלי אחורי - חדש בן כמה חודשים אני הולך להחליף את ה2 הקדמיים בחדשים ואיכותיים, מה שישאיר רק צמיג אחד ישן וזה הימני האחורי. אותו אני אחליף בעוד שנה+ עם השמאלי האחורי, אין לי כסף לכל הדברים האלה עכשיו. יש חג, מלא הוצאות ובזבוזים. ואני לא מדבר על בגדים וכו'. עכשיו עוד שאלה.. כשהוא הציע לי את ה'ההצעה המפתה הזאת' הוא אמר שהוא יתן לי צמיג משומש וטוב (מילים שלו), איך אני יכול להוכיח שזה מה שהוא התכוון? הרי הוא ציין משומש.
  21. תודה על התגובות חברים. מחר אני נוסע לפנצ'ריה באיזור מפרץ חיפה, 2 צמיגים חדשים של גוד ייר ב614 שקל, אני ארכיב אותם מקדימה. מצחיק, לפני יומיים חזרתי מחיפה במהירות של 120 קמ"ש, אם רק הייתי יודע... מדובר על 'כושי צמיגים' בנצרת עלית איזור תעשיה ג', להתרחק כמו מאש. עוד שאלה, בכל 3 הצמיגים האחרים לא מוטבע תאריך יצור, למה זה?
  22. שוב פעם, תודה לכם על התגובות. עכשיו, בקשר לכל שרי האוצר והכלכלנים בפורום, אין שום סיבה לכך שתטיפו לי ובטח ובטח שלא תיכנסו לכיס שלי או למצב הכלכלי שלי בשביל לקבוע 'אם אני ראוי להחזיק רכב'. הסיבה שהחלפתי רק גלגל אחד היא שבאותם ימים אני קניתי את הרכב ושילמתי במכה אחת את הביטוח, הכל הסתכם בקצת יותר מ10 אלף שקל, נשארה לי אלפיה אחת והיא הלכה לישור קו קטן ודלק. לא היה עלי מספיק כסף ובגלל שהפאנצ'ר קרה במקריות, לא הייתי מוכן לזה ולכן החלפתי רק גלגל אחד. מחר אני נוסע למגדל העמק, שמעתי שיש שם מישהו שמוכר בזול צמיגים איכותיים, מותגים, אני אבדוק ואעדכן פה. הנה הצמיג, מצטער שלא פרסמתי קודם עוד תמונות פשוט פרסמתי מהפאלפון. אגב, אני לא מאמין בכרטיסי אשראי ומקווה שלעולם לא אצטרך להשתמש באחד, לא עשיתי כרטיס אשראי ויש לי רק דיירקט וכל הכסף שנמצא בבנק, לכן לא יכולתי לקחת תשלומים וכו'. מה שאני קונה אני ישר משלם, בלי תשלומים ושטויות, חוץ מפאלפון. ואת זה אני מעביר דרך ההורים. בקשר להלוואה מההורים, לא יכול. ההורים שלי עובדים דיי קשה, לא הולך לקחת מהם בסביבות ה1000 שקל עכשיו. ואם אפשר בבקשה, בלי 'תשבית את הרכב, שים אותו בחניה, אל תגידו לי מה לעשות. שאלתי שאלה - האם עשו עלי קומבינה. לא ביקשתי ממכם עצות על מה לעשות עם החיים שלי או עם הרכב שלי. וכן, אני גס רוח ועצבני כי נמאס לי שאני בא לבקש דעה ואני מקבל הטפות על ימין ועל שמאל. אני מספיק מבוגר בשביל לדעת מה לעשות. מחר על הבוקר אני הולך לקנות 2 צמיגים חדשים, וגם אם לא הייתי קונה, האחריות מוטלת עלי. תודה רבה. זה הצמיג, גרוע
  23. דבר ראשון אני מודה לכם על התגובות אבל חלכם טועים. אני כן יכול להחזיק רכב, עובדה, אני מחזיק כבר חצי שנה ומבצע טיפולים לעיתים קרובות. אל תטיפו לי, ואני ממש לא חוזר להשתמש בתחבורה הציבורית הרעועה. מחר אני כנראה אסע לקנות זוג חדש, של משהו איכותי של 300 לצמיג, קיבלתי הצעות למישלין וגוד ייר. הוספתי תמונות של הצמיג, איך הוא? עד כמה גרוע?
  24. תודה רבה על התגובה, בקשר להחלפה.. אחד מהצמיגים חדש, בן חודשיים, אין לי סיבה להחליף אותו, מה שכן, אם אני אחליף ל2 חדשים מקדימה, רק ה2 מאחורה ישארו שונים, ואחד מהם חדש (הזה שדיברתי עליו) והשני נראה טוב, לא יודע בן כמה. אין לי כסף להחליף ל4, יש לי הרבה מאוד הוצאות (ביטוח, טיפולים, פאלפון, ודלק כמובן)
  25. חחחחחחחחח זה עשה לי את היום, בחיי. לא תצפה מאנשים במעמד כזה לעשות טעויות שאפילו האנשים הפשוטים ביותר לא עושים.
×
×
  • תוכן חדש...