Jump to content

oe300

  • הודעות

    459
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oe300

  1. oe300

    Abarth RoadTrip 01/2015 + pics

    ואם זה היה מועדון או עמותה לשמה כמו אלפא רומיאו ישראל/קלאסיק/ מועדון ה5/ TOP CARS/ מועדון VAG. מישהו היה אומר משהו? רק בגלל שזה לא משהו רישמי ורשום זה לא אומר שהוא לא צריך הכרה וזה לא אומר שהוא צריך אישור של מישהו, כשזוג מחליט לחיות יחד ולהביא ילדים בלי להתחתן, האם זה עניין של הציבור? (לצורך השוואה).
  2. מתפקד כניהול מנוע חיצוני. מתאים למנועי מולטי אייר ולמנועי TJET (איטלקיות). פשוט לחבר ולסוע. פרטים נוספים בפרטי או החל מהיום בערב ב-0525971975.
  3. זה שאלה יותר לרכב כללי אבל- LEAVING HOME היא בעצם אופציה להשאיר את האורות דולקים כמדומני לX זמן שנבחר.
  4. יוסי מאלפיין באור יהודה אולי יוכל לעזור לך...
  5. אני ממליץ על ברגי נעילה כאלה בחום
  6. וזה בדיוק מה שעשיתי ולא מצאתי תשובות.
  7. בתור אחד שלא אוהב בימריות מי יודע מה- שיחקו אותה, הייתי רואה עצמי קונה אותה.
  8. טוב, יפליא ככל שזה יהיה אבל הצלחתם לענות לי בזה שלא עניתם! תודה רבה לכל מי שצפה והבין שהוא לא יודע מה לענות כי גם הוא לא מכיר שום דבר על SAMCO כשזה מגיע לבלמים.
  9. מה הביקורות עליהם? הלכתי לי לחפש צלחות בלימה אחוריות ולא מצאתי במחיר הגיוני (המחיר שדרשו עבור מקורי הינו 814 לזוג ביותר ממקום אחד) הוא לא ניראה לי הגיוני כיוון שקניתי את הקדמיות בפחות מזה. מה הינכם מציעים לעשות? מצד אחד אני חושש להתפשר, אך מצד שני המחיר יחסית גבוהה למה שציפיתי.
  10. קצת מטעה את האמת, הוא מדבר על המנוע 1.4 פיאט 500S בעוד אתה מדבר על הדגם 0.9 טורבו.
  11. שמע, אם אתה יודע להשתמש במברג/מברגה ויש לך חוש טכני בסיסי, תוכל לעשות את זה לבד לחלוטין.
  12. מה שנקרא אל תשפוט משהו (בטח שלא בחומרה) כשאתה עושה את זה בעצמך. אני יודע לדוגמא שאני נוסע מהר, אני לא אשפוט אנשים שעוברים את המהירות המותרת. אני כן אשפוט אותם אם הם חותכים מבלי לאותת או אם הם מתנהגים כמו חוליגנים על הכביש כשיש אנשים סביב- כי אני יודע שאני בחיים לא אתנהג ככה. ואם אתה רוצה להיעלב זה בסדר רק אל תיקח קשה ביקורת, בגלל זה היא ביקורת.
  13. זה רק עוד סיבה לאהוב אותו.
  14. כן סקס תמיד מוכר, שמע... יש ל500 כ"כ הרבה מערכות פליטה שצריך לדעתי שתי ידיים אולי יותר. (בלי לספור סדנאות פרטיות/מקומית) אגב, האקרפוביץ אחלה וגם ניראה נהדר, אבל אני אישית חובב המותג הנ"ל-
  15. קודם כל ברכות למרות שבירכתי אותך כבר בעבר. אחלה רכב מבעלים אחלה גם כן. בקשר לאגזוזים דבר איתי בעתיד אם תירצה, יש לי תובנות.
  16. ואם תירצה קופסא... צור קשר. אהה ועוד מידע לגבי שיפורים, אין לי בעיה לעוץ.
  17. פולאד, שמע... זה בדיוק זה... זה סימביוזה. אתה צריך לרענן את הדם שלך הם צריכים דם. נורא פשוט. סימביוזה יכולה להיות ++ + 0 0+ +- -+ ואם כבר לגבי שירות שאלת- הייתי במוסך לטיפול- קיבלתי מונית מהמוסך ובחזרה הצעת מחיר ועדכון שוטף שטיפה חינם חיצונית+ פנימית לרכב, מחזיק מפתחות כובע והנחה על החלקים. בשלב הזה אני אציין שאני כבר סיימתי את תקופת האחריות, וזה היה מחווה של המוסך המרכזי כלפי.
  18. זה היה ליום הולדתי באם לא שמת לב, בכל אופן שנינו יודעים שהשירות לא מסתיים רק בזה ואתה יודע זאת היטב.
  19. איזה כיף זה לקבל מתנת יומולדת שכזו ועוד מיבואן הרכב שלך, בחיים לא קיבלתי שירות כזה טוב. פשוט תענוג, תודה לעומר ולסמל"ת ולאבארט בפרט. גאה להיות שייך.
  20. לאמיתו של דבר אפשר לראות את זה באתר של חברת מיני העולמית גם כן בקונפיגורטור שלהם. כאשר אתה פותח את לשונית הצמיגים לא משנה לאיזה מידה אני משנה הוא מודיע לך שהם ראן-פלאט. אגב, מאוד כיף להשתעשע בו ויש בו- יייייים תוספות (סליחה מראש להנהלה על ריבוי האותיות).
  21. זה בסדר, גם השאר היה מדוייק.
  22. אני לא מבין, מה החדשה המרעישה? גם האלטו התרקסה כמו פחית שתייה קלה שמישהו נעמד עליה.
  23. תשפר את עצמך. (קח קורס נהיגה מתקדמת).
  24. שמישהו ינעל את השירשור הזה, אני מרגיש שזה כבר לא סובב סביב התאונה והמנוח אלא פשוט נהיה ויכוח קולח וסתמי (ואלוהים ישמור אותי על הזמן שביזבזתי לקרוא, ולמזלי לא קראתי הכל).
  25. יבגני צודק, אבל זה בסדר, אם אתה רוצה להשתעשע ולעשות, זה דבר טוב וכדאי. לא חושב שזה דבר רע. ממליץ על לירן מעבודות שלו שראיתי אם אתה רוצה לייבא בעצמך אני יכול להמליץ על מילטק (סדנאת טופ RPM) או סופרספרינט (פיטסטופ). לי אישית יש רגאזון. אבל אני לא פונקציה אני לא עם VAG נ.ב אם תוריד את הממיר לא תעבור טסט. אתה כן יכול להחליף אבל לממיר HIGH FLOW אבל זה לא מעט כסף יחסית.
×
×
  • תוכן חדש...