אז הגענו אני וRS לסוכנות בשעת בוקר מאוחרת קובי קיבל את פנינו בברכה והודיע לנו מראש שהרכב מוכן כבר.
הצביע לכיוון איזור נסיעות המבחן ואמר זו הכלה!, חשבתי לעצמי; ועוד איזו כלה לבושה כולה לבן נוצצת וכל גימור ועיקול בה רק מחמיא לה, כן זה הולך להיות מהנה.
אני אישית קצת בחור מיושן באופיי היה לי קצת קשה התחלה עם ההנעה ללא מפתח כל מערכת השליטה מההגה והקונסולה המרכזית שנותנת "פייט" לI DRIVE של BMW, אז אחרי שתפסתי את הפואנטה זה כמו לרכב על אופניים
והאופציה חלפתוח את הספויילר? מגניב!.
כך יצאנו לדרכנו, כשאני בודק את תא הנוסעים תוך כדי ואני אומר לעצמי, לא הייתי משנה פה כלום.
הMMI מגניב להחריד כמה אופציות שפשוט תענוג לקל לדפדף בו.
אישית, שלא כחברי איש המערות לא חשבתי מעולם על האופציה הזו של פתחי המזגן אז לי זה ניראה כל כך נקי ומדוייק מבחינה עיצובית שקונסולת המזגן מחוברת לפתחים שלו, זה שומר על יתר עיצוב הרכב כל כך נקי, לא ערום.
נקי.
וכך יצאנו לדרך, אני באאודי וRS ברכבי שלי.
חייב לומר שלעבור לזה מהוט האצ' לוקח כמה רגעים ואתה מבין שיש פה מרחב עצום בפנים לעומת קודם.
וכך גם היה כשלחחצתי על דוושת הגז- כוח עצום. פשוט תענוג, כמה שהוא זמין וכמה שהוא חוויתי. לאחר כמה דקות אמרתי לעצמי איך זה יהיה ב"ספורט" ולא ב"דרייב"- התגלה לי באותו רגע עולם חדש, חיה אחרת לגמרי.
מקשקשת בזנבה מנוע עם ניהול שנעשה יותר אגרסיבי אגזוז שמפצפץ לו בקפיירים בכל העברת הילוך- בקיצור? כיף גדול.
עולים מאשתאול ולאחר שעברנו בהזדמנות קלה רכבים שהגבילו אותנו האאודי הרשימה בקצב שלא הייתי רגיל אליו קודם, סוף סוף אתה ברכב שאתה גם יכול לסוע בו מאוד מהר יחסית, וגם באמת להשקיע בנהיגה. ולא- רק תסובב את ההגה ויהיה טוב.
זה טוב שהרכב גורם לך לעבוד אתה מרגיש שזה באמת אתה לוקח את הפניה, זה מגביר את התחושת ביטחון ברכב ברגע שזה קורה.
ההיגוי מאוד חד וחלק וברור, אבל אישית לי היה קשה קצת במקטעים בהם האספלט היה מיושן ורעוע אבל זה כמעט בכל רכב.
אני חושב שזה משהו שאאודי עשו מאוד לטובה ברכב הזה מבחינת הגיר שההעברת הילוכים בו מאוד כיפית וחלקה ויחד עם זאת בנו פה ניהול מנוע שהוא שונה ומראה בעל כורחו שהעליונות פה היא אכן באמצעות טכנולוגיה.
אני אסכם במילותיו של אופנוען שדווקא רכב אחרי איש המערות- "היה כל כך כיף לסוע אחריך!"
אז אם לאופנוענים היה כיף והם לא היו אפילו ברכב אז אני בהחלט יכול לסכם- שהאאודי TT החדשה מהנה מאוד(כן כן גם הנעה קידמית) מרשה לעצמך להתנהג כמו ילד ועת ובעונה אחת להיות המבוגר האחראי (במצב D כמובן) ).