Jump to content

אלכס501

  • הודעות

    196
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אלכס501

  1. אלכס501

    פנסי איתות - חובה?

    לא. למשל פנסי האיתות של גולף(כמו של הבחור מלמעלה) הם שקופים.
  2. מה אופן השימוש בתכשיר? היכן מרססים אותו?
  3. אם תשמיט את הסימן שאלה מהכותרת(הוא כנראה התבלבל), תבין שהוא לא מדבר כמו בון בון - מצחיק אבל מוגזם.
  4. LOL לגבי ה-1.5? זה בדוק, פשוט אם כן זה יחסוך לחבר שלי קצת כסף.
  5. אין מה לדאוג, הרעש הזה הוא דבר ידוע. שנינו חולקים אותו רכב, שלי שנת 99, בשניהם יש את הרעשים.
  6. נראית נחמד אבל מצועצעת למדי, פנים תא המטען - נראה טוב!
  7. תודה רבה, זה יורד מה זאת אומרת לא עובדים,קסנון? לא רואים כלום ויש רק קול?
  8. אלכס501

    נהג חדש

    אני רק יודע שלנהוג עם שלט של נהג חדש כאשר אתה לא אחד כזה זו עבירה. אני בטוח שמקבלים קנס בלי נקודות על זה אבל אני לא סגור על הסכום, לפי מה שאני יודע זה 150 ש"ח.
  9. אלכס501

    King of Europe - 1/4 Mile drag racing

    נכתב שיכול להיות וזה ישודר ביורוספורט.
  10. כל השרשור הזה ROFLMAO!!! רד מהעניין של שיפורים חיצוניים לפונטו GT, תחפש סיויק.
  11. לא, לא נהגתי על המכוניות הנ"ל. לפי מה שאני יודע מוסיפים את המילה "לדעתי" אחרי שמביעים דעה, איפה בשרשור הבעתי דעה? בהודעה הראשונה שלי הבאתי לבחור דעה כתובה של בנאדם שהחזיק ב-206 GTI. הוא שאל איך מגדירים אותה יחסית ל-GTI אחרות, עניתי. אמנם לא מניסיון אישי אבל זאת לא הנקודה כי עניתי על שאלתו. אמרתי משהו שגוי? לדעתי לא.
  12. קודם כל, לא אני כתבתי את זה. בתחילת ההודעה נכתב : הנה משהו שרשם מכר מפורום אחר. תקרא בריכוז לפני שאתה מגיב. זה שה-206 GTI טובה פחות מ-106 ו-306 זה דבר ידוע.
  13. אתה מוזמן לקרוא שוב את מה שהבאתי בפניך, כתוב שם, לא בפירוט אולי, על הרבה מהמכלולים של הרכב ומדוע הוא לא מבריק, בלשון המעטה. אני מניח שרוני יענה לך על השאלה ביותר פירוט, אולי גם מניסיון. בכל אופן גם אני מחכה לתשובה שלו. מה שבטוח שההבדל בין 206 GTI לאחיותיה הזקנות הוא גדול.
  14. אלכס501

    השקת הpathfinder!!!!

    אם אין משהו מעניין להגיד, עדיף ללחוץ על "רכב כללי" ולחפש נושא אחר.
  15. פשוט אכזבה. הנה משהו שכתב מכר מפורום אחר, הוא החזיק ב-206 GTI כחצי שנה. הגיע היום שבו הייתי צריך להחזיר את המפתח. ועשיתי את זה בלי נקיפות מצפון ב כ ל ל. הכל התחיל כמעט כמו בחלום - מי מאיתנו לא חולם לקום בבוקר ולשמוע "יש לך 150 אלף, תבחר מ ה ש א ת ה ר ו צ ה ואנחנו גם נשלם לך דלק". ובכן, נשמע טוב, אבל כשמתחילים לחפש, מגלים שאין, פשוט אין משהו ספורטיבי בסכום הזה. בעצם, אולי יש משהו - 206 GTI !! פיזו והשילוש הקדוש, נשמע די מבטיח, באולם התצוגה לא היו הפתעות - מפואר ונעים, כיסא ספורטיבי למהדרין, אפילו דוושות כאילו מחוררות. בדיוק מה שהיית מצפה ממשהו שמיוצר בשנות ה 2000. רק דבר אחד היה חשוד - ההגה, משום מה, חשמלי. נו שוין, אמרתי לעצמי, נחיה עם זה. האוטו הגיע. הלם קל של התחלה, ההגה אמנם חד אך נטול תחושה, תיבת ההילוכים צועקת "ספורט זה לא אני" עם מהלך ארוך באופן מחפיר גם למשפחתית מאוד עצבן, ועוד כמה רמזים לעתיד, אבל עדיין הייתי אופטימי כי עוד לא התחלתי ללחוץ את האוטו - הרצה, אתם יודעים. 206 GTI היא מכונית שלא החליטה מה היא רוצה להיות. מן גרסת אבזור משופרת ל 206 רגילות, מן דרך של פיזו לצאת ידי חובה, שלא יגידו שאין משהו ספורטיבי בארסנל. אז זהו פיזו, אין משהו ספורטיבי בארסנל. ההגה פחות טוב משל C3 , וזו אגב הבעיה העיקרית לדעתי כי זה בכל זאת המינימום, המנוע חזק כאילו אבל לא מרגש בגרוש, תיבת ההילוכים מתקשה להעביר הילוכים תחת עומס ומהלכה ארוך כשל משאית, הצמיגים מהיצרן גרועים ביותר, השילדה גמלונית למרות פוטנציאל כלשהו, האיכות ירודה - כל האוטו מקרקש אחרי 30 אלף ק"מ, מצד שני יש לאוטו "תכונות ספורטיביות" : עצבנות בדרכים מהירות, המנוע רועש כמו טרקטור (ואין לו שום צליל ספורטיבי), חוסר נינוחות כללית, בקיצור - לא לכאן ולא לשם, בין הכסאות, פרווה, וכו וכו. אין תמורה. שלא תבינו לא נכון - הייתי מעדיף את הדרעק הזה על כל משפחתית, אם הוא היה עולה אותו הדבר. אפילו קצת יותר. אבל הוא עולה 1500 שקל יותר, בחודש. אין תמורה. כבר אמרתי? איך נפלו גיבורים
  16. מי שהזכיר את הניסאן אלמרה התייחס לאחת ספציפית שעברה תאונה ומשכה לצד שמאל.
  17. אני יודע שאני לא מחדש לכם עכשיו אבל נראה לי שגם אני אלך על האקסנט 1500 סמ"ק, שנת 96. רכב בלי נוחות, עם הגה אלחוטי ובלי מד סל"ד(לדעתי זה מעצבן).
  18. אלכס501

    טיול בוקר בפאריז

    כנ"ל. תודה רבה
  19. נכנסתי לערך "ניסן" והתחלתי לשוטט, מודל 99 הופיע שם מספר קטן מאוד של פעמים וכמובן לא ליד אלמרה. נראה לי שאני ארד מהאתר בחו"ל ואחפש בארץ.
  20. ומה פורסם למעלה? 188 אלף יורו, רבע מליון דולר(בקירוב).
  21. חיפשתי וחיפשתי באתר ומצאתי רק בולמים אחוריים לאלמרה פרפקט, הם לא מתאימים לאלמרה שלי. מספר הדגם שליאור כתב לא מופיע באתר (או שאני עיוור). נראה לי שהכי טוב זה להתקשר ליבואן וברר. אהה ובקשר לאתר, החלפתי את ה-I ב-Y...
  22. אלכס501

    חרם צרכנים על "פז"

    בוקר טוב אליהו, ישנת שנה בערך. ליטר דלק עולה היום סביבות החמישה וחצי שקלים.
  23. מישהו יכול להביא לי את האתר של קוני? חיפשתי בגוגל ולא מצאתי אתר ישראלי(אם יש) ולא אתר עולמי.
  24. תודה רבה, אגב המחיר של הקוני הוא הרבה יותר גדול מה-KYB?
  25. סרטון נחמד, לא יודע למה אבל צפיתי בו 3 פעמים ברצף, כנראה בגלל המבטא והצחוק שלה
×
×
  • תוכן חדש...