Jump to content

alesly

  • הודעות

    458
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alesly

  1. בשידור של יורוספורט רואים את התקרית בבירור! הירבונן קפץ גבוה מדי ונחת עם האף אל תוך האדמה והרכב קיבל זעזוע שהיה יכול להסתיים רע הרבה יותר. היתה פה טעות בהערכה לא נכונה של מידת הקפיצה ומשם והלאה הסיפור ידוע. לסלי
  2. דרור, הפין של הירבונן לא השתחרר סתם אלא בגלל קפיצה מהירה מדי וחישוב לא נכון של ה"באמפ" הזה. וזה עושה הבדל גדול מאם סתם היה משתחרר פין. אסור לנו גם לשכוח שניצחונותיון של הירבונן הן אך ורק בגלל טעויות של לואב ולא בתחרות אמיתית. אני מעריך את ההתמדה והיציבות של הירבונן העונה אבל ניצחון כשהנהג השני עושה טעות הוא לא אותו הניצחון כמו כשהנהג השני נושף בעורפך. זו דעתי לסלי
  3. דני/אלון אני התכוונתי לאיכות השידור המגוכחת של הערוץ הראשון שעליו אני משלם כסף טוב בלי תמורה האיכות של הערוץ היא כמו לפני חמישים שנה ואין לי ספק שזה ישאר ככה עוד חמישים דני, אל תיפגע, אבל לקחת תוכנית של יורוספורט ולשדר עם כתוביות בעברית, אותי זה לא מספק, עם כל הכבוד לחצי שעה שהערוץ "משקיע" בי. לדעתי לא צריך לשמור על משהו רק כי אפשר או "כדי שיהיה" אם אין בו תוכן איכותי (לדעתי). לסלי
  4. בניגוד לאיכות השידור והתוכן הנפלאים של שידורי ערוץ 1 צוחק ובוכה (בגלל האגרה והתמורה) לסלי
  5. ד"ר מישל בפעולה :lol: מלך! דני, תודה רבה על ההסבר (איך משפרים את עניין התוכן ב"ראלי עולמי" ולא רק משדרים שידורים של יורוספורט בעברית?) לסלי
  6. לאף אחד אין מה להגיד בעניין ? לסלי המאוכזב
  7. חברים קודם כל תודה על התשובות ואני שמח שעוררתי דיון ענייני דבר שני, דני, לצערינו בראלי עולמי בדרך כלל משדרים סיכומים של יורוספורט עם תרגום בעברית וקצת הערות שלכם תוך כדי שבדרך כלל נבלעות בצלילי הסרטים או שהריכוז (אני גבר ממוצע) מופנה לסרטים על המסך. לכן אני אודה עם תסביר קצת בכל זאת על ה-LSD (מה זה אומר? צר לי על הבורות) וכל השאר. אם מסתכלים טוב על הסיבובים ניתן לראות שלפעמים ה"קיצור" הוא מאוד קטן ואולי לא משמעותי (20-30 ס"מ) בניגוד להבטחת שלמות הגלגלים/הגחון/המתלים ואולי כך האחיזה גם תהיה טובה יותר כי ה-LSD יעביר כוח לארבעת הגלגלים, אולי לא במידה שווה, אבל בכל זאת האחיזה הכללית תשתפר, לא? לסלי
  8. שלום לכולם בראלי ספרד האחרון ראיתי (גם במירוצים אחרים אבל רק עכשיו עלתה השאלה) שהנהגים "חותכים" סיבובים למרות שמדובר בירידה לשוליים בהם האחיזה נמוכה יותר וגם הבדלי הגובה יכולים לגרום לנזק. נתעלם לצורך הדיון מעניין הבדלי הגובה ונתרכז בהבדלי האחיזה לעומת קיצור הסיבוב. האם לא תהיה לרכב אחיזה טובה יותר אם הנהגים ישמרו על ארבעת הגלגלים על האספלט? האם קיצור הסיבוב עד כדי כך משמעותי? (לפעמים מדובר בלא הרבה סנטימטרים) אני מאמין שאם כל הנהגים בוחרים בזה אז כנראה שזה נכון לעשות, אבל למה? איפה ההגיון? אני יודע שמירב המשקל של האוטו בסיבוב מופעל על הגלגלים החיצוניים בסיבוב, אבל עדיין יש משמעות לגלגלים הפנימיים, לא? אני אשמח ואודה לתשובות ענייניות ומקצועיות בנושא מעניין לסלי
  9. מעניין מה הבדלי הרמות בין האמריקאים לאירופאים, אם יש כאלו (אני מאמין שיש והרבה) מה אתם אומרים? האם הפערים באיכות/סוגי ענפי הספורט המוטורי בין היבשות משפיע גם על איכות הנהגים? לסלי
  10. alesly

    חדשות ערוץ 10

    ראו חתימה...
  11. כמה דיברנו על השיטה המעצבנתתתתת הזאת... דובי, דני, מקצוענים, למה לעזאזל הם ממשיכים בשטות הזאת? אני בטוח שאנחנו לא היחידים שזה מטריף אותם :evil: לסלי
  12. שלום כולם דרור, הקדמת אותי לפני שבאתי להעלות שאלה... והשאלה היא האם לואב מתחיל להזדקן? האם הוא מתעייף? מאבד ריכוז? מאבד את ה"אייסמניות" שלו? מה אתם אומרים? לסלי
  13. איזה יופי!!! אני שמח בשביל פטר...הוא חזר לעניינים בגדול ואשכרה מתחילים לחזר אחריו, כל הכבוד! מעניין איך הוא יסתדר עם ה-C4? לסלי
  14. מישל יקר אני מצטרף לברכות, והרבה אין מה להוסיף, אתה מלך (עד עכשיו היית נסיך ) לסלי
  15. היי דובי... לדעתי צריך לתת לו "חופש" יזום של מירוץ, שניים ולהחזיר אותו "על תנאי". הוא חייב להענש ולעבור ניעור טוב לפני שהוא שוב חוזר להתחרות... הוא בעצמו אמר, עם דמעות בעיניים, שהוא יבין אם יעיפו אותו מהקבוצה. חבל...כל כך חבל לסלי
  16. טוב נו...אבל תודה שטורקיה היה יריית הפתיחה לעצירות בוטות וכו' לסלי
  17. דובי לדעתי כבר לא מתרעמים פשוט כי זה כבר הפך למוסכמה...לצערי! בטורקיה זו פשוט היתה הפעם הראשונה שהטקטיקה בוצעה באופן מוחצן כל כך. נראה לי שלא עושים פה איפה ואיפה עם סיטרואן/לואב ופורד, כמו שאתה רומז. לסלי
  18. ירון מה לגבי נכים שלא משותקים ברגליים? האם החוקים חלים עליהם כמו כל אדם שלא נכה? הייתכן שיש ניצול לרעה של נכים שכן מסוגלים ללכת? אני ראיתי מס' מקרים כאלו... לסלי
  19. דובי אם כבר מדברים על קיט קאר, אתה יכול לתת קצת רקע על הרכב והתחרויות? מה ההבדלים מרכב WRC? למיטב זכרוני גם לואב התחרה בקיט קאר לפני שעבר לWRC, נכון? מה היו ההישגים שלו שם? גם אחרים מוזמנים לענות בחפץ לב... תודה לסלי
  20. דובי אנחנו חייבים להסכים!!! לא אמרתי שהוא טוב מהירבונן אבל אמרתי שהוא בהחלט מתחיל להראות כבעל עתיד מזהיר ועם פוטנציאל אדיר שאולי לא ראינו בו בעונה שעברה... לסלי
  21. אני תומך בהצעה לקיים את ההפגנה ביום הזה! ולא לעצור את האירוע!!! אני מוכן לעזור בכל אשר אוכל... לסלי
  22. דובי אני חולק עליך לגבי סורדו הוא מראה יכולות מדהימות שהולכות ומשתבחות עם הזמן ועכשיו הוא בהחלט מערער את מיקומו של הירבונן (לא רק בגלל הפרישה) ובטח של לטבלה. מעבר ליכולות שלו על האספלט הוא מראה יכולות גם על כורכר ובכלל... וסבסטיאן אוז'יה...יש לו עוד הרבה זמן עד שילמד "להשתלט" על המכונית החדשה שלו, ולא משנה מה מנהל סיטרואן (אוהב צרפתים מן הסתם) קבע שיהיה. לסלי
  23. מה אתם אומרים? לסלי
  24. חברים, כבעל ליסינג (מאזדה 3 2.0 ליטר) אני חייב לציין שלמרות שרכבים מסויימים הם מאותה קבוצה זה ממש לא מחייב שהם עולים את אותו המחיר לעובד. יש במחיר הרבה גורמים אחרים שמשפיעים עליו, כגון: סחירות כמשומש, אמינות, דיל עם היבואן ועוד... רק לידיעה לסלי
  25. קיימים הרבה רכבים בקטגוריה שאתה מדבר עליה (לא שרירים אבל ספורט זולות), אבל לא מייבאים אותם וגם אם יביאו הם יעלו משום מה הרבה מעבר לכל פורפורציה ביחס לכמה הם עולים בחו"ל... להיפך, בגלל עלויות הדלק, הירוקים למיניהם ועכשיו גם המשבר הכלכלי הנישה הזאת מתפתחת מאוד! אני קורא נלהב של המגאזין TOP-GEAR ושם כל חודש יש עוד ועוד גרסאות חמות (יש יותר ויש פחות) של הרכבים הקטנים, כגון: הרנו טווינגו החדשה (הגרסא החמה מטורפת ומדהימה)! הפיאט פנדה! הפיאט 500 (יש גם ספורט וגם אבארט)! פיאסטה, קורסה, יאריס (שבחו"ל מחירה תחרותי ושפוי בניגוד לארץ), סוויפט ועוד רבות וטובות. הן אמנם לא מתחרות באיבו/WRX אבל הן כיפיות וזולות משמעותית מכל הבחינות. משום מה לא מיבאים אף אחת מהן לארץ ושוב, אם כן יביאו הן יעלו ללא כל הגיון. חבל, כואב, אבל פה אנחנו חיים לסלי
×
×
  • תוכן חדש...