קיימים הרבה רכבים בקטגוריה שאתה מדבר עליה (לא שרירים אבל ספורט זולות), אבל לא מייבאים אותם וגם אם יביאו הם יעלו משום מה הרבה מעבר לכל פורפורציה ביחס לכמה הם עולים בחו"ל...
להיפך, בגלל עלויות הדלק, הירוקים למיניהם ועכשיו גם המשבר הכלכלי הנישה הזאת מתפתחת מאוד!
אני קורא נלהב של המגאזין TOP-GEAR ושם כל חודש יש עוד ועוד גרסאות חמות (יש יותר ויש פחות) של הרכבים הקטנים, כגון:
הרנו טווינגו החדשה (הגרסא החמה מטורפת ומדהימה)! הפיאט פנדה! הפיאט 500 (יש גם ספורט וגם אבארט)! פיאסטה, קורסה, יאריס (שבחו"ל מחירה תחרותי ושפוי בניגוד לארץ), סוויפט ועוד רבות וטובות.
הן אמנם לא מתחרות באיבו/WRX אבל הן כיפיות וזולות משמעותית מכל הבחינות.
משום מה לא מיבאים אף אחת מהן לארץ ושוב, אם כן יביאו הן יעלו ללא כל הגיון.
חבל, כואב, אבל פה אנחנו חיים
לסלי