Jump to content

ניקו פ.

  • הודעות

    8,472
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    16

ניקו פ. שיחק אותה בתאריך מרץ 23

התכנים של ניקו פ. היו האהובים ביותר!

1 עוקב

צפיות אחרונות בפרופיל

6,962 צפו בפרופיל

הנקודות של ניקו פ.

כותב. הרבה.

כותב. הרבה. (11/14)

2.4 אלף

מוניטין

  1. אתה צודק, פספסתי את זה. אם זה היה בשטח ציבורי לדעתי היה נפסק לטובת השכן, שכן אסור לחנות על המעטפה גם אם היא של עצמך. זה שזה לא נאכף זה עניין אחר. אולם, ככל שמדובר בשטח משותף אין משמעות למעטפות וכו' כעת. סקרן לדעת איך זה יתפתח.
  2. לא הבנתי דבר אחד: למה הוא תובע אותך. כל אחד מדיירי השטח המשותף יכולים חנות בחניות האלו כולל השכן? או שאלו חניות שצמודות לבית שלך ורק אתה יכול לחנות שם? במידה והתשובה היא השנייה. האם יש סרטוט על כך בטאבו? או שזה כזה "מקובל" שכל אחד מחנה ליד הבית שלו. אם תוסיף צילום של המקום מאוד יעזור. אפילו בטשטוש הבתים/שם הרחוב/מספרי רכב. רק שנראה את השביל המתואר והרכבים העומדים בו (שלך, שכן, שכנים אחרים).
  3. יש אפליקציה של sbb שהיא כמו מוביט. אתה מתקף בתחילת נסיעה ובסוף וזה מחייב אותך. זה בתוך האפליקציה נקרא איזי רייד. לגבי גרמניה לא יודע, אבל אופתע אם אין יישום דומה.
  4. אני משוכנע מאז ה150 אז לריינג'ר לא תהיה עבודה קשה בכלל
  5. תודה אחלה ביקורת. מספיק מעניינת ומפורטת אך לא ארוכה מדי. איזה כיף לגלות הפתעה נעימה כזו. מחירון של משפחתית רגילה בשביל ג'יפון שעל פניו תפי דבריך מצליח להביא למשפחה הבורגנית הממוצעת מכונית שהיא מה שנקרא בול בפוני. יהיה מעניין לראות את נתון הבטיחות שלו במבחני ריסוק. אם יצליח אז כיף גדול. במקרה גם הצצתי על הכתבה שלך על הcx90 וגם הרשמים שלי היו זהים. פתאום התחשק לי 5 ילדים שיהיה תירוץ להשכיב 400k ש"ח על מאזדה. סחתיין על הכתיבה הקולחת.
  6. אני רק אציין בפני כל המוותרים, שניתן לצבןע יום עבודה ולקבלו בן במשפט ובן טרם המשפט אם מגיעים לפשרה שכן אז אין נסיעה לבית המשפט. תביעה ניתן להגיש אונליין כמדומני.
  7. הייתי מאריך אחריות מיבוא מקביל. לא הייתי קןנה יבואן אשמי בפער כזה גדולת הסבירות שתהיה תקלה גדולה יותר לא גבוהה. סטטיסטית במדיח הייתי הולך על יבוא מקביל ואחריות מורחבת של המקביל.
  8. אני לא מקביל כלום לשום דבר ולא זיהיתי שום נקודת דמיון. אתה לא הסכמת שאפשר להגיע ל0 אחוזים איום. אני אמרתי שאני חושב שכן אפשר, לא שכרגע מה שאנחנו עושים הוא נכון או הדרך. למעשה ציינתי שלגמרי אפשר להתכווח האם אנחנו בכיוון חיובי להשגת המטרה וכבר כתבתי יותר מפעם אחת בשרשור שלדעתי ראש הממשלה והקבינט שלו מנהלים מהיום את המלחמה בצורה גרועה מאוד אבל אני רחוק מלהיות מומחה מלחמתי. יחד עם זאת אני לא חושב שיש לוותר על המטרה לשמה התכנסנו ומבחינתי ביטחון תושבי הדרום והצפון שווי ערך לביטחון החטופים. במידה והחזרת החטופים אומרת שלנצח יישאר לך חמאס על הגבול, סליחה, אבל לדעתי כרגע זו לא הדרך. אז אני לא חושב שזה במקום. באמת. תשים לב שככל שאתה נחלש צבאית אתה מתרחק מעסקה. אתה אומר שאנחנו צריכים לשים את האגו בצד ולהתנהל בחכמה אל מול האויב שלנו. כרגע האויב שלנו תופס את מה שקורה כלגמרי מה שהוא היה רוצה. לכן אין בכלל היתכנות לעסקה שלא תכלול את הישארות חמאס כריבון בעזה (או פלשתין אם תקום). אז בפעם הבאה המתקפה כבר תהיה משולבת עם חיזבאללה. אין מה לעשות החמאס צריך להתפרק מגדודיו, מההנהגה שלו, מתשתיותיו כמו העיריות בתי החולים וכו. זה ייקח זמן. אולי היה ניתן לבצע את זה מהיר יותר, אולי היה ניתן לבצע את זה חכם יותר (כנראה שלגמרי ניתן היה) ואולי לא. אני בסוף לא יושב מול התכניות של הצבא, אבל בלי קשר לביבי הליצן, מהרגע הראשון הצבא אמר שזה לוקח זמן. צריך לזכור עוד דבר, יש כאן מלחמה שלעולם אף צבא לחם כזו. אף צבא. גם זה טומן בחובו אתגרים. כולן עונות על כך שהסדר מדיני מגיע אחרי שצד אחד מבין שאין טעם להמשיך להילחם. אני רואה מספר פתרונות, כולם עוברים דרך עבודה צבאית, שבסופו של דבר תביא להסכם כל שהוא. זה יכלו להיות שבו עזה תישלט ע"י לא פלשתינים או ממשל בובות כמו קדירוב כמו וישי וכן הלאה. זה יכול להיות הסכם שבו מחליפים שבויים וממשיכים במחלמה במתכונת של פעילות שוטפת, כמו איו"ש. בכל מקרה, איך שלא יהיה, זה חייב להיגמר בעיניי באובדן שטחים. עזה חייב להצטמק פריפרית אחרי מה שהם עשו. לא כנקמה, כאמירה, שלצערנו היא בשפה היחידה שבה העולם הערבי שסביבנו מבין. יש עוד כל מיני אפשרויות אם תרצה אכתוב באריכות בסופ"ש. מה שאני יכול לומר בבטחה זה שאם בסוף המלחמה ניתן להם מדינה אמתית שנשלטת בידי פלשתינים, אז זו תהיה טעות לדיראון עולם שתעלה בהמון חיים של ישראלים. פי כמה וכמה מה7/10. בסוף אם יצא הישג חיובי לפלשתינים, ואני אומר את עם אפס אגו ותחושת נקמה, אנחנו פשוט נראה לעולם שהטרור משתלם. כאשר אתה מוקף בלפחות 5-6 ארגונים כאלו על הגבולות שלך, אתה לא רוצה לתת להם גזר. אתה רוצה להראות להם שטרור מסתיים במקל ולא משיג להם דבר. להפך. הפסד של שטח ושל שלטון, כי מדם לא אכפת להם. אכפת להם להראות הישג כדי להדגים שהשוהדה או המוואקמה עובדות. אנחנו צריכים להראות להם חד וחלק שזה לא. ביבי או לא ביבי גרוע או לא גרוע, אם בסוף הם יצאו עם פרס, גם אם הוא חיובי לכל העולם, זה אסון. אין לי בעיה עקרונית/רעיונית שמתי שהוא תהיה שם פלשתין ולא עזה, הבעיה שזה לא אמור לקרות אחרי מאבק מזוין, אחרת המאבק הבא הוא שאלה של זמן. זו עמדתי ככה בשלוף. עוד דבר שאנחנו כל הזמן צריכים להזכיר לעצמנו, שאנחנו מנהלים מאבק מול חבורה של אנשים שהמוח שלהם לא חושב כמונו. מה שחשוב להם הוא לחלוטין לא מה שחשוב לנו. אור למשל כתב שהוא חובב את שוגון, אז בוודאי יצליח להבין שגלגלי השיניים במוח שלנו מסתובבים אחרת משל הפלשתינים כמו שהם מסתובבים אחרת ביפן הפיאודלית.
  9. 1. אין דבר כזה די בינארי. או בינארי או חא. זה 1 או 0, לא די 1 או די 0. 2. אתה מראש הגדרת את זה כמסוכן או לא, אבל עולם התאונות טיסה לא עובד בצורה בינארית. העולם עובד בהסתברות שאינה בינארית, מן הסתם. הוא ממש כתב את זה בעמוד הקודם, שלדעתו הסבירות לתאונה גבוהה יותר במטוס הזה, ואף נימק במספרים. מכאן הוא הביע את דעתו שההחלטה היא פוליטית יותר מאשר מקצועית. על זה אתה יכול לחלוק כמובן. 3. אני אסכים איתך במידה ותחלוק עליו, שכן אני לא חושב שאלעל היו מתפשרים על בטיחות במידה והיו מאמינים שהמטוס לא בטוח באופן משמעותי יותר. הרי בסוף גם הטייסים שלהם רוצים לנחות בשלום. מקווה שאני צודק והציניות והיהירות עוד לא עברה לרמה של בטיחות בטיסה. לא כי אכפת להם או מזיז להם, אלא כי פשוט זה מאוד לא נכון כלכלית שמטוס שלך יתרסק, וזה עלול לעלות ביותר כסף ממה שעלה חיסכון כזה או אחר ברכישה.
  10. מזה שנים רבות שלא היו סימני שאלה.
  11. יש כמה וכמה דרכים. איך גרמניה כבר לא איום על אירופה? איך הצ'צ'נים כבר לא איום על הרוסים? איך מצריים וירדן כבר לא איום על ישראל? איך יפן כבר לא איום על המערב? איך הפתח כבר לא מהווים איום על החמאס? איך אשתו של או ג'יי כבר לא מהווה איום עליו? (סתם זו בדיחה).
  12. אני מאמין שהמטרה ברת השגה. באמת ובתמים. יש הבדל בין "ניצחון מוחלט" לבין 0% איום. הראשונה אמורפית לחלוטין. השנייה מאוד מוגדרת, אפשרית צבאית ואפילו מדינית, אם כי לא קלה להשגה וככל הנראה תדרוש הרבה מחירים. אפשר להתווכח האם הם שווים. אפשר גם להתווכח האם ניהול המלחמה עד עתה קידם אותנו לשם (לדעתי לא). זכותך לחשוב שזו דעה מטומטמת או בלתי אפשרית או אפילו שתיהן, כפי שעולה מדבריך, אבל ניסיון החיים שלי הראה לי שהרבה דברים שלעתים נראו בלתי אפשריים לאחד התבררו ככאלו שכן לאחר. אני לא אוהבת להיות נחרץ בדברים שאני לא מומחה בהם, אז אני בהחלט מקבל את דעתך שהאיום של חמאס לעולם יצליח להיות מוסר ומבין למה אתה חושב כך, אבל לא מסכים אתך.
  13. אני חולק עליך. אני חושב שאם בסוף המלחמה לא נגיע למצב שבו תושבי הדרום יכולים לחיות בביתם עם 0% איום מכיוון עזה, זה לא ניצחון, עם חטופים או בלי. אני מאוד שמח על החטופים שחזרו וזה מרגש וזה היופי של העם שלנו במובנים רבים. בימים כאלו אני נזכר למה למרות כל החרא כיף לי ואני גאה להיות ישראלי. יחד עם זאת, אני חושב שאם נפקיר את תושבי הדרום והצפון זה יהיה מעשה מגעיל, לא הומני ויהווה כישלון של המלחמה כמו שלהפקיר את החטופים יהיה אותו מעשה. אני שם בצד את זה שהמלחמה לא נוהלה מספיק טוב לעניות דעתי שרחוקה מלהיות של מומחה צבאי. לסיכום, אני לא חושב שיש הבדל בחשיבות בין 2 מטרות המלחמה לעיל, כפי שהוגדרו. ועוד מילה אחת בתוך השמחה הגדולה, ארנון זמורה, שנתן את חייו להציל אזרחים. זה רחוק מלהיות המבצע היחיד שהוא השתתף בו. אדם שבחייו הציל חיים של רבים תוך חירוף נפש שעל רובם לעולם לא נדע. יהי זכרו ברוך.
  14. אני בעיקר בערוצים מקצועיים שרלוונטיים לתחום שלי. זה נחמד מאוד, אבל לא חושב שזה איזה שוס מדהים. האלגריתם אכן פח אשפה, גם אחרי שאני נמצא בכמה ערוצים הוא מקפיץ לי דברים לחלוטין לא רלוונטיים.
  15. אהלן, השק נמצא בתל אביב, ליד רכבת סבידור מרכז וקרוב לדרך נמיר. נקנה ביולי 22 כמתנת יום הולדת מאשתי ב-850 שקלים. היום שק חדש כזה עולה 700 במבצע (800 עם משלוח, יש קישור למטה). המחיר המבוקש הוא 500 עם גמישות לחברי פורום. אני חושב שזה מחיר הוגן לשק במצב די חדש שלא שומש כמעט מאז המלחמה. מעדיף תשלום בביט/פייבוקס, בלי מזומן בבקשה. אציין למי שאין ניסיון עם שקים גדולים שהשק מאוד כבד ולא מומלץ להגיע לקחת אותו לבד. צריך שני אנשים כדי לסחוב אותו. אני סחבתי אותו לבד מהחנות לחניון וזה היה קשה. אני אגיד בכנות שאני לא זוכר אם הוא מגיע עם מתלה לקיר או שקניתי אחד בנפרד, אבל בכל מקרה המתלה יפורק בקרוב והוא יימסר עם השק ביחד בחינם מן הסתם. זה הלינק לשק חדש. https://megasport.co.il/product/568415150000 מצרף תמונות של השק והמתלה. ניתן לראות שיש שפשוף קל חסר משמעות. מעבר לכך הוא כמו חדש. בלי נקודות רכות בלי קרעים. המתלה נתלה באמצעות דיבלים ג'מבו כל מה שצריך זה מקדחה ועיפרון לסמן שיהיה ישר. תליתי בעצמי עם חבר. 20 דק עבודה כי אנחנו ידיים שמאליות. אפשר לכתוב לי בפרטי אם מעוניינים או שיש שאלות.
×
×
  • תוכן חדש...