Jump to content

yuraskor

  • הודעות

    1,364
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yuraskor

  1. לצערי אין לי אפשרות לשיטת המצליח, אני לא רואה לאן אני יכול לחבר את הצינור הראשון. לגבי הסירקולציה, היה מחובר אליו צינור עם מפצל Y, כאשר צידו היחיד היה מחובר לכלום! - כך הסתבר לי אחרי הפירוק.
  2. מצטער על ההשהיה הארוכה, הייתי בבסיס. אז ככה: כשפירקתי את הדש, דאגתי לסמן הכל, בין השאר סימנתי גם את כל צינורות הואקום, ולאן הם הולכים ביחידת הפיקוד. אחרי שפירקתי, וסידרתי, ובאתי להרכיב בחזרה, שמתי לב ששלושה מצינורות הואקום לא מתחברים לכלום, הם פשוט תלויים באויר - כלומר אם אני אחבר אותם לפיקוד בצד אחד, בצידם השני הם לא יהיו מחוברים למשהו. הצינורות שלא מחוברים לכלום בצידם השני אמורים להתחבר לכניסת הפיקוד הכי עליונה, וכן לכפתור הסירקולציה. אשמח לדעת לאן הם אמורים ללכת. זאת אומרת שאם אחבר אותם ללחצני הפיקוד ולכפתור הסירקולציה, לאן יחובר צידם השני. אשמח אם תוכל לעזור לי בכך.
  3. ישנם חמישה צינורות ואקום שאמורים להתחבר למע' הפיקוד של המיזוג\אורור\חימום. לפני כשבועיים פירקתי את הדש לחלוטין כדי לתקן רדיאטור פנימי שנזל, ולסדר את החיווט השמלי (הלחמות כמו שצריך, שרינקים, בקיצור שלא תיהיה עבודה חאפרית שתגרום לקצרים). ניתקתי הכל ביסודיות ובזהירות, סימנתי את כל החיבורים. כשבאתי להרכיב הכל, שמתי לב שיש לי רק שלושה צינורות, ושניים חסרים - זאת אומרת הם שם, אבל הם לא מתחברים לכלום. על הפיקוד מאחור יש מיספור ליד כ"א מהצינורות, חסר לי צינור מס' 1, וכן שני הצינורות שאמורים להתחבר לכפתור הסירקולציה. אני רוצה לדעת לאן הם מתחברים.
  4. ערב טוב! אני מחפש דיאגרמה או סכמה או כל סוג של הסבר על אופן חיבור מערכת האוורור\מיזוג\חימום בסובארו DL. בצורה ממוקדת אני זקוק לנק' החיבור של צינורות הוואקום שמחוברות ליחידת הפיקוד ליד לוח המחוונים. אשמח אם מישהו יוכל להפנות אותי לדיאגרמה שכזו ברחבי הרשת, או לחילופין יוכל לשלוח לי אותה במייל. בברכה, קורצקי יורי
  5. יש ברשותי מס' חלקים למנועי VW-AUDI משנות ה80 וה-90. גל ארכובה של מנוע 1800 (ניתן להשתיל בתוך בלוק 1600, ואז מקבלים מנוע 1800, עם בלוק 1600) מגיע עם בוכנות וטלטלים (אם אני זוכר יש לבצע בגל טיפול לאיזון) והבוכנות גמורות, שני ראשי מנוע, אחד שזקוק לשיפוץ, ואחד משופץ - גומיות שס' חדשות, מילוי משטח (המשופץ נקנה ב800 שקלים - ימכר ב-600), משאבת שמן, בית פילטר שמן, משאבת דלק מכנית, סעפת יניקה, סעפת פליטה, גלגל תנופה ואלטרנטור. כל החלקים נמכרים בתשלום סמלי (פרט לראש המנוע). מי שרוצה הכל, אני מבקש 1000 שקלים (ניתן להתגמש). אני מטבריה, מגיע לחיפה והקריות. ניתן להשיג אותי ב-0508131362 - יורי
  6. ערב טוב! ברשותי סובארו DL שנת 87 ידנית. אני מעוניין להחליף לה את הדש-בורד, השגתי את כל החלקים הדרושים. אני מעוניין לדעת, האם ניתן להשאיר את צמת החשמל בדש עצמו - למי שמכיר בסובארו הצמה הולכת לאורך הדש מליד הנוסע וד לנהג. כשפירקתי את הדש מסובארו מפורקת, הייתי צריך לשחרר את הצמה, תוך כדי שאני מחזיק את הדש כולו ביד אחת ומתמזמז עם השמשה הלוהטת (טבריה, שעות הצהריים) - ולמען האמת לא שמתי לב אם יכולתי לנתק את הצמה מהקונקטורים ובזה הייתי פותר לעצמי כאב ראש. אם מישהו כאן פירק פעם דש, או הרכיב אחד ויודע את התשובה לשאלתי, אשמח אם ישתף אותה איתי
  7. מחפש את החלקים הבאים: שטיח לפנים הרכב+כל הפלסטיקה שהולכת סביבו.- של סובארו GL כיסא נהג, ונוסע.- של סובארו GL פאנל דלתות. - של סובארו GL דלתות קדמיות (שמאל ימין) - בצבע תכלת - של סובארו DL. לכל מי שיש את החלקים הנ"ל מוזמן ליצור קשר בטלפון נייד 0508131362 - יורי.
  8. ערב טוב! אחרי שקראתי מעט על משהו סאב FREE AIR, אשמח לשמוע האם יכול להיות כזה שיהיה SQ (בתנאי שהאיטום מבוצע כמו שצריך). כמו כן, האם יש המלצה לסאב טוב שישמש כFREE AIR, אבל לא גדול מדי, בסובארו DL המגש מאחורה עשוי מתכת, המרחק בין המושב לחלון הוא 30 ס"מ+- שזה אומר לכל היותר "10 . מצאתי באיזה אתר המלצה על ה-2 הבאים:JL AUDIO ZR800-CW KICKER compVT 08CVT654 הראשון לא מוצהר כסאב, והשני מוצהר כסאב. יש המלצות נוספות?
  9. אבל איפה הסראונד בא לידי ביטוי, בטח לא כשאתה מקשיב למוזיקה, זה אפילו הורס לא? ואם הסראונד בא לידי ביטוי רק כאשר יש מערכת מולטימדיה באוטו, אז לאדם שרוצה להנות מאיכות שמע אין בכך צורך, גם לא בלקסוס ושות'.
  10. ומה עדיף בשורה התחתונה? 7 שיתנו במה קדמית, או 19 שיתנו היקף?
  11. הרגע קראתי מבחן נהיגה של לקסוס LH600, ונזכרתי שברכב הנ"ל יש 19 רמקולים. וגם לאופוזיצייה הגרמנית לא חסר - ולאחרונה גם השוודים נכנסו למלחמה. אשמח אם מישהו יואיל בטובו להסביר לי מה היתרון בכך? ממה שקראת פה, רב האודיופילים מרכיבים סט קדמי בין 2 חלקים או 3 חלקים, וסאב - וזאת על מנת ליצור במה קדמית. אז למה בלקסוס, או באודי או בכל חברה אחרת, מציעים 19 רמקולים - לפי ההיגיון הבמה הקדמית תיעלם במקרה הנ"ל. תודה לעונים.
  12. מקום יש, אבל אני מעדיף להתקין זוג של 6.5, שיישבו על המגש האחורי, ולא בתא המטען - אוליי השיקול שלי מוטעה. לגבי מחירים, ה-10 עבור 2-4 אוהם עולה 174$, זה של ה8 אוהם עולה 144$. וזה של ה6.5 עולה 120 $ לגרסת ה-4 אוהם, ו100$ לגירסת ה-8 אוהם - בשורה התחתונה מבחינת מחיר, יצא אותו דבר +-. לגבי הגברה, אני עוד לא סגור, אני בודק כמה אופציות (אני יכול לקנות רק חדש היות והתשלום בכרטיס אשראי), בין השאר חשבתי על המגברים הבאים: HARMAN CARDON CA470 ZAPCO I-FORCE 450 ALPINE MRP-F600 JL AUDIO A4300 כולם בטווח של 2000 שקלים+-. כולם פחות או יותר נותנים אותה עוצמה. את החיפושים אר סט קומפוננט אני עדיין לא השלמתי, כך שגם שם יש פינה פתוחה, אבל את הסט אני בוחר לפי האוזן, את הסאב, פחות.
  13. כדברי הכותרת, האם הסאב מתאים למערכות עם כיוון SQ? האם יש הבדל מוחשי בתדרים שהם מפיקים (הסדרה היא מ6.5-12 אינץ' - אם אני זוכר נכון). וכמובן היכן ניתן להשיג כזה?
  14. היום בבקור הבעיה נפתרה. הגעתי אליו למוסך, הוא עשה נסיעה נוספת. איך שחזר העלה את האוטו על ליפט, פירק בולמים, והחליף (הכל על חשבנו!!!). הוריד את האוטו כשסיים, עשה נסיעה נוספת, ושלח אותי לדרכי. ואכן, אין יותר רעידות. וזה המקום להמליץ על בעל מקצוע אמין, ישר והגון (כמה מוסכים אתם מכירים, שיתקנו תקלה על חשבונם, באם טעו בהערכה הראשונה שלהם?) קוראים לבחור שושן, מי שגר באזור טבריה והסביבה, וברשותו סובארו ועדיין לא מכיר את הבחור, זה הזמן! ותודה לכל מי שניסה לעזור.
  15. הרעידות היו גם לפני...
  16. אני חושב שזה המקום להודות ליבגני (JEKA) על שנתן לי "להתנחל" אצלו ברכב ולו לזמן מועט, בכדי שאוכל להקשיב למערכת ברכבו, הגיע עד לבסיס בו אני משרת ואסף אותי משם. זוהי בנאדמיות לשמה. אני אנצל את ההזדמנות גם להודות לליאור (ארזה) על "שהרים את הכפפה" והציע לשמוע גם את המערכת אצלו ברכב. אני מודה לכם, ואין לי מספיק מילים כדי להראות עד כמה. תודה רבה!
  17. האוטו אצלי קרוב לשנתיים, הרעידות התחילו מלפני חצי שנה - בתקופה הזו לא נסעתי כמעט ברכב, והייתה תקופה מסויימת שהאוטו נגנב, ונמצא לאחר כמה שבועות. בנוגע לג'אנט, כשעשו לו איזון המכשיר הראה סטייה של 0.1 (אם אני זוכר נכון), אני לא חושב שזה יספיק. ג'נט עקום יגרום לרעידות בטווח מהירות מסויים, אבל עומס לא ישפיע על עוצמת הרעידה או היווצרותה, שימו לב שאצלי עומס על הסרן האחורי מפחית את עוצמתה. אני אישית חושב שזה בולם, אבל אני אנסה, שוב, להחליף גלגל.
  18. אבל בכל איזון אפשרי הכל תקין, ואין שום סימן חיצוני שנראה על הצמיגים. כמו כן: "עוד סימפטום שיעזור אוליי הכוון אותי זה העובדה שבמהירוית נמוכות (כדוגמת 40-60), אם אני עולה על מהמורה, או שיבוש מתמשך בכביש קורות שתי תופעות. הראשונה זה שגם אחרי שאני עובר את השיבוש יש רעד מכיוון החלק האחורי, כאילו ואני נוסע על כביש חצץ מלא מהמורות במהירות של 60, ודבר שני, שאם אני נמצא בפנייה ימינה, ה"אף" מתחיל להדק את הפנייה - זה לבדו גורם לי לחשוב על הגלגל האחורי בצד של הנהג." "נ.ב.1, ככל שיש יותר משקל מאחור, כך פוחתות הרעידות." "הרגע חזרתי מהמוסך שבו עשו לי איזון. הסברתי לו את מהות הבעיה, הוא ביצע איזון חוזר. ביצעתי נסיעה במהירות הבעייתית - הרעידות פחתו בצורה משמעותית, אבל לא נעלמו לחלוטין... התבצע איזון נוסף שהראה שאין מה לאזן, ויש עקמומיות קלה בג'נט עצמו, הוא המליץ לא להחליף ג'אנט, בכל אופן לא עכשיו." הייתי אצל שלושה בעלי מקצוע שעושים איזון וכיוון פרונט, וכולם הסכימו פה אחד, שהסטייה שקיימת בג'אנט, אין בה מספיק לגרום לכאלה רעידות, מה גם, שהחלפתי בין גלגלים, והבעיה נשארה, והרעידות תמיד מתחילות מאותו מקום.
  19. שלום, ובוקר טוב (לא לי בכל אופן). הרגע חזרתי מהמוסך, החלפתי שתי ציריות בעלות של 550 כולל עבודה. ולצערי, הרעידות לא פסקו. המוסכניק אמר ליסוע עוד יום יומיים, ואם הן לא נפסקות לחזור אליו, והוא ימשיך בניסיון לאתר את התקלה. כשהאוטו היה על הליפט בדקתי את כל הגלגלים לחופש במייסבים - ואין שום חופש. בגלל הקדמי אין גם חופש בתפוחי היגוי, או תפוחי משושלים. עצות לגורם התקלה? אני מהמר על משהו בגלגל האחורי שמאלי (זה שבצד הנהג), אבל מה בדיוק, איןלי מושג.
  20. שלום! הבעיה עדיין קיימת, ועדיין אין אחד שאמר מהו המקור שלה, אף מכונאי לא מוכן להתחייב מה מקור הבעיה. הרוב שהייתי אצלם, אמרו שזו צירייה - לי קצת קשה להאמין. נסעתי עם הרכב דיי הרבה בשבוע-שבועיים האחרונים ויש לי הרגשה שהבעיה היא לא בצירייה, אלא דווקא במיסב, או בנאבה (עדיין קשה לי הגיד אם קדימה או אחורה, מה שבטוח שזה בצד של הנהג). עוד סימפטום שיעזור אוליי הכוון אותי זה העובדה שבמהירוית נמוכות (כדוגמת 40-60), אם אני עולה על מהמורה, או שיבוש מתמשך בכביש קורות שתי תופעות. הראשונה זה שגם אחרי שאני עובר את השיבוש יש רד מכיוון החלק האחורי, כאילו ואני נוזע על כביש חצץ מלא מהמורות במהירות של 60, ודבר שני, שאם אני נמצא בפנייה ימינה, ה"אף" מתחיל להדק את הפנייה - זה לבדו גורם לי לחשוב על הגלגל האחורי בצד של הנהג. נ.ב. קראתי בלא מעט מקומות שזה יכול להיות גם:בולם, תושבת בולם - איך ניתן לבדוק זאת בלי לפרק ולראות? אם יש למישהו עצות נוספות אשמח לשמו את דעתכם.
  21. חיפוש כבר עשיתי לא מעט פעם, ואני יודע שהוא הרמקול המומלץ, והרבה מאוד אנשים אוהבים אותו. ברור לי שאיך שהרמקול נשמע על הקיר זה לא איך שהוא ישמע ברכב, אבל לצערי, כרגע זה מה שיש. אם אני אבחר במורל, אני כנראה אלך על סט DOTECH OVATIN, עם מגבר של JBL GTO75.4. ובכל אופן, המגבר כנראה ישאר גם אם אחליט על זוג אחר.
  22. עדכון קל. היום קפצתי לאוטוס לשמוע כמה רמקולים. אמנם, כמו שאמרתי מקודם, הם כולם תלויים על קיר. הקשבתי לFOCAL, HELIX, RAINBOW ומורל. את ההליקס שללתי על ההתחלה, מאוד לא אהבתי את הצליל שלהם, הם עוצמתיים יותר מהשאר אבל לא מדוייקים, וצורמים לאוזן. הריינבואו נפלו אחריהם בצליל מעט חסר לטעמי, היה חסר שם פאנץ' הפוקל, שמעתי את ה6X9 הפשוט יותר, והצליל היה אמנם חזק ומדוייק, אבל היה חסר את הטווח הרחב והמלא. והמורל, שמאוד אהבתי, היו בעלי צליל מדוייק, פחות עוצמתי מההליקס, בעלי טווח גדול מאוד של פרטים. הדגמים היו: RAINBOE SLX265 MOREL DOTECH MKII HELIX ESPIRITE136 בין המורל והפוקל השוותי בין רמקולי 6X9 FOCAL 690CA MOREL TEMPO 6X9 מחר אני אשמע עוד כמה דברים, כך שאני נשאר עם ראש פתוח. סליחה מראש על השימוש הלא מקצועי בעליל שלי לתיאור הרמקולים.
  23. אז זה לא שעתיים, זה יותר בכיוון של 4-5 שעות נסיעה בלבד, ועם כל הכבוד (ויש לא מעט), בשישי-שבת שאני לא סוגר, לא בא לי לנצל את כל כולו (גם אם זה עניין חד פעמי) על נסיעה כזו. מצד אחד חשוב לי לשמוע סטים שונים, חשוב לי לראות את השוני, אבל לא על חשבון יום שלם עם חברים או משפחה.
  24. כמו שכתבתי, אני רוצה להגיע למפגש באזור הצפון (למה צפון ולא מרכז, כי אני משרת, ואני יוצא חצאים ושלישים, ולהגיע מטבריה לנתניה (הבנתי ששם יש מפגש צפונמרכז - אבל הוא כבר היה, והבא יהיה רק בדצמבר) זה לא להיט) כך שאוכל להקשיב לסטים שונים ברכבים שונים. אבל ממה שהבנתי אין חיה כזו, ולכן אני פונה אל אנשים שיש להם סטים בטווח המחירים הנ"ל והם מאזור חיפה\קריות, ויש להם כח שאדם שהם לא מכירים יגיע אליהם ויתנחל להם ברכב לכמה דקות יאפשרו לי לעשות זאת. אגב, בנתיים רק שני אנשים הציעו את עזרתם - ועל זה, תודה! נ.ב. לחכות עד דצמבר זו לא אופצייה, כי בחודשים יולי אוגוסט יש לי זמן שביחידה שלי נותנים "רגילה", וזה רק ביולי אוגוסט, אז אם אני ארצה להתקין את המערכת זה הזמן, ואם לחכות עד דצמבר, זה אומר לחכות שנה שלמה עד יולי אוגוסט הבא.
×
×
  • תוכן חדש...