avi.nissan
-
הודעות
291 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי avi.nissan
-
אני הייתי הולך על הפאביה הצ'כית בשילוב צבעים מעניין (גג לבן \ שחור וכו') אחלה אוטו מקוצרן VW אני מעריך כי עלות הטיפולים היא יותר זולה מהרכבים האחרים בקונצרן
-
אל תרחם על הרכב בנסיעת מבחן. אני בטוח שתקבל הרבה יותר תובנות אחרי הנסיעה. אני מאמין שהאיכות הגרמנית תפתיע אותך לטובה.
-
תופעה מצחיקה - מנסים לעשות עלי רושם בכביש, קרה גם לכם?
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של Shmelov בתוך רכב כללי
אני כנראה גר במקום הלא נכון ונוסע בדרכים הלא נכונות (או ההיפך ). אף פעם לא "התחיל" איתי מישהו. תמיד אני לוחץ עם ה-1.8T השמנה שלי (יש קצת חמוצים אז היא טסה) אבל אף אחד לא נותן מענה. GuyHar מתי אראה אותך בכביש 4 בדרך לאמדוקס ? -
נתפס ע"י מצלמה ב- 161 קמ"ש
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אז יש שם טעות..צילמתי את התמונה היום בבוקר. ק"מ 126 לכיוון צפון בין צומת מורשה לצומת רעננה-כ"ס. -
ידוע שוולוו נפלו חזק בכמה דגמים מסויימים. אני לא זוכר כבר את השנתונים ואת הדגמים הספציפיים אבל חיפוש בפורום יראה את התשובות. (בדקתי היטב פעם, שהתלבטתי בין קניית פאסאט לוולוו ועדיין נשאר לי טעם רע ממה שקראתי) ויכול להיות שה-S60 ממש מצויינת ולא סובלת ממחלות הילדות של הדגמים הקודמים. היה לי מעט ניסיון בנהיגה על וולוו ולא כ"כ אהבתי. בכל מקרה אתה בערך חזרת על מה שאמרתי: "אני חושב שהרגש משחק פה תפקיד יותר גדול מהשכל בנוגע לבחירת מכונית. תבחר מה שמרגש אותך יותר. כמו שהצעתי: אחרי שעשית נסיעת מבחן ללא רחמים על הוולוו ועל הפאסט, קח את מה שהכי עשה לך כייף לנהוג עליו."
-
תסתכל על החתימה שלי, הסבר משכנע למה אני מעדיף גרמניות אבל לתשובה יותר רצינית, האם מבחינת כח ומנוע אתה מבסס את דברייך על נסיעת מבחן או השוואה על הנייר של נתונים יבשים? אני נוטה להסכים עם מה ש- lei1989 כתב. אני גם חושב שהאיכות הגרמנית גבוהה מזו של השבדית. וולוו זה מותג של פעם ובאמת פעם הם היו יותר איכותיים ומובילים, עכשיו הם מנסים לעשות קאמבק, אולי יצליחו אולי לא. ממול VW - מותג גרמני יותר יציב ואיכותי. גם לטווח הארוך הייתי סומך יותר על הפאסאט בכל מה שקשור לאמינות,תקלות, טיפולים וכו'. וולוו קצת "נפלו" בעניין זה עם דגמים מסויימים. כך לפחות לעניות דעתי. למרות זאת, אני חושב שהרגש משחק פה תפקיד יותר גדול מהשכל בנוגע לבחירת מכונית. תבחר מה שמרגש אותך יותר. כמו שהצעתי: אחרי שעשית נסיעת מבחן ללא רחמים על הוולוו ועל הפאסט, קח את מה שהכי עשה לך כייף לנהוג עליו.
-
נתפס ע"י מצלמה ב- 161 קמ"ש
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
קלעת בול. זה לכיוון הנסיעה לרעננה ואכן צפונית לגשר. מה שקצת מוזר זה שבין הק"מ ה-126 ל-127 יש מצלמה (שאני בטוח שהיא דחליל(ה) ממוקמת בין השיחים הגבוהים לצד הכביש. מה גם שהיא נראתה לאחרונה שבורה, אז רוב הסיכויים שמדובר על מולטנובה על ניידת, כמו שהחבר המלומד אלעד הציע. אבל לא כ"כ מסתדר לי שדווקא שם עמדה לה ניידת במארב. השוליים שם יחסית צרים ובאופן כללי לא נראה המקום האידיאלי להצבת מארב.. מצ"ב תמונה. -
מקווה שעזרתי
-
נתפס ע"י מצלמה ב- 161 קמ"ש
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
+1! אני אבדוק את העניין הזה כבר מחר בבוקר בדרך לעבודה. תודה! -
אם המבצע עדיין קיים (וגם אולי בלעדיו) הייתי הולך על הפאסאט. מעדיף גרמניה על שבדית בשורה התחתונה, אחרי שעשית נסיעת מבחן ללא רחמים על הוולוו ועל הפאסט, קח את מה שהכי עשה לך כייף לנהוג עליו.
-
נתפס ע"י מצלמה ב- 161 קמ"ש
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
זכור לי שיש משהו כזה...זה איזה שלט קטן עם מספר שצץ לו מדי פעם ממעקה הבטיחות? -
נתפס ע"י מצלמה ב- 161 קמ"ש
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אכן עולם קטן -
נתפס ע"י מצלמה ב- 161 קמ"ש
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
גם אני מגיע מאותו כיוון וגם עובד באמדוקס רעננה אתה חונה במינוס 2 בחניון החיצוני ליד המעלית, כמעט תמיד באותה חנייה? ואכן אם המצלמות בקטע כביש זה היו פעילות, לא רק שהייתי בשלילה אלה מאחורי סורג ובריח. לגבי המצלמה שליד תע"ש - אני בספק אם היא בכלל פעילה. לכן ההפתעה של חברי שקיבל את ההודעה הנ"ל היתה גדולה...אני חושב שמסקנתו של אלעד: "...יוצא שנשארנו רק עם מולטנובה על ניידת..." היא הכי קרובה למציאות. -
נתפס ע"י מצלמה ב- 161 קמ"ש
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
תודה על תשובתך. ע"פ הדו"ח אי אפשר להיות בטוחים כי מדובר במצלמה נייחת? האם לניידות משטרה יש יכולת בכלל לצלם? -
נתפס ע"י מצלמה ב- 161 קמ"ש
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
-
נתפס ע"י מצלמה ב- 161 קמ"ש
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
מתי קרה המקרה הראשון? לפני כמה שנים? -
נתפס ע"י מצלמה ב- 161 קמ"ש
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אכן כוונתי מצומת מורשה לכיוון צפון לצומת רעננה-כ"ס, אבל אני לא ממש בטוח. אני בכלל חשבתי שכל המצלמות שם לא פעילות. אם יש פה מישהו שידע לפענח את הצופן שמופיע על הודעת המשטרה: "...במקום 4 ק"מ 126.6 מדרום..." - נדע בדיוק איזו מצלמה. -
מצלמת מהירות
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של Noa90 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
רציתי לשתף שכנראה איזו מצלמה התעוררה שם לחיים לאחרונה. מיקום מדוייק: "במקום 4 ק"מ 126.6 מדרום.." שזה מצומת מורשה לכיוון צפון - צומת רעננה-כ"ס. -
נתפס ע"י מצלמה ב- 161 קמ"ש
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
מדובר על מצלמה מהדור הישן. אלו שממוקמות על כביש 4 בין צומת מורשה לצומת רעננה - כפר-סבא. -
נתפס ע"י מצלמה ב- 161 קמ"ש
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אני לא יודע עד כמה תגובות כאלו מוסיפות לפורום הזה. מקצועי זה בטוח לא. מצחיק - תלוי את מי. -
שלום חברים, אני מנסה לעזור לחבר קרוב, הוא קיבל לאחרונה בדואר רשום "הודעה על ביצוע עבירת תעבורה" ממשטרת ישראל. תמצית ההודעה: "במקום 4 ק"מ 126.6 מדרום, נהגת ברכב הנ"ל בדרך.......בה מותרת מהירות מירבית של 90 קמ"ש, במהירות של 161 קמ"ש, בניגוד לתקנה 54(א) לתקנות התעבורה. סמל עבירה 6555. בהתאם לצילום שנעשה ע"י מצלמה אלקטרונית/מד מהירות.." בהודעה הוא מתבקש להודיע למשטרה אם מישהו אחר נהג ברכב ושהזמנה לדיון תשלח בהמשך. מה עושים, איך מתגוננים, האם הוא חייב עו"ד?
-
למכירה צינור מקורי של VW להזנת שמן לטורבו (פורק מפאסט 1.8T עקב החלפת קיט טורבו וצינור חדש שהגיע בקיט) הצינור במצב טוב מאוד, תקין והכי חשוב נקי ממשקעים. צינור חדש כזה עולה בצ'מפיון כ- 800 ש"ח , ימכר ב- 400 ש"ח לפרטים ניתן לפנות אלי בנייד-054-2222-478
-
טוב אז ככה, אני כבר מכיר טוב את מוסך רון ומטפל אצלו ביותר מדי מכוניות של הקונצרן - VW שיש במשפחה, אבל למרות ההיכרות המצויינת הוא הצליח להפתיע אותי לטובה...אחותי קנתה לאחרונה פולו 1.4 16V וקצת "נפלה" עם האוטו. בגלל בעיות בוצה נגרם נזק למנוע והוחלפו מכסה עליון + קאם שאפטים ועוד כמה חלקים כאלו ואחרים אצל מוסך רון. לאחר זמן מה קרו עוד תקלות: הלך המדחס מזגן וגם הנוזל קירור G12 "נעלם מעצמו" (ראש מנוע...) ומפח הנפש של אחותי היה גדול מאוד לנוכח ההוצאות הכספיות הכבדות "והנפילה" עם האוטו....(בקושי חודשיים אצלה) כמובן שכל התקלות טופלו ותוקנו בצורה המקצועית ביותר במוסך רון אבל ההפתעה הרבה היתה שרון התחשב והבין לליבה (ולכיסה) של אחותי לנוכח "הנפילות" עם הרכב וגם לקח בחשבון את הטיפול האחרון שבוצע אצלו והיה הוגן מעל ומעבר עם המחיר של תיקון הראש מנוע והחלפת המדחס מזגן. לזה אני קורא "מוסכניק מתחשב" תודה רבה, אחותי מדווחת שהאוט נוסע פיקס והמזגן מקפיא! THX * 10
-
סקודה פאביה Vs סיאט איביזה Vs פורד פיאסטה תקציב של 75K
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של samg בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לי אישית מאוד קורצת הסקודה פאביה, במיוחד נוכח האפשרות המגניבה של שילוב צבעים (גג לבן וגוף אדום למשל...) מעבר לזה מדובר על איכות מבית - VW ושאר היתרונות של הקונצרן.
