Jump to content

hotride

  • הודעות

    500
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי hotride

  1. גם אני מכרתי כזו לפני שבוע וכן זה אופייני-מה לעשות כמו מיירב הרכבים בשנתון הזה אין הילוך 5
  2. איך אני יכול לדעת איזה ליסינג הרכב היה? ישנם לפחות6 סוגים ולכל אחד ירידת ערך שונה איפה אפשר לברר את זה?
  3. ישנה בעיה ב90% מהפונטו של ההגה החשמלי בעיה שהוא פשוט ננעל והופך באמצע נסיעה לקשה מאוד ומסוכן. הגה חדש יעלה בערך 5000ש"ח מפירוק 2500 תבדוק היסטוריה במוסך-חובה ההגה פשוט מכה אצלם השאר די בסדר. אין תקלות מיוחדות למעט ההגה והתצרוכת דלק די סבירה
  4. אני הייתי די נעול על מאזדה 3 אבל הבנתי שיש לה בעיה במזגן{לא מקרר טוב} ולפעמים גיר לא נוח{אוטומט } אתמול נסעתי על לנסר 2006 והיא די בסדר ואף יותר זולה שני הרכבים יהיו מליסינג שנתון 2005-2006 שניהם יהיו אוטו 1600 סמ"ק מה אתם ממליצים ולמה תודה
  5. הרגע מכרתי רכב כזה אוטומט 100כ"ס די אמין למעט גיר אוטומט אז לא ניראה לי שתהיה לך בעיה
  6. אני בדרך לרכוש מזדה 3 שנת 2005 אוטו 1600 לשעבר ליסינג אני צריך עזרה בכמה דברים 1 איך יודעים איזה ליסינג היה הרכב{תיפעולי,חברה,מרובה או נהג בודד} 2 על מה צריך לשים דגש בבדיקה של המזדה 3 לא קשור כל כך אבל משהו יודע כמה עולה מקיף לרכב בב"ש?
  7. סוף סוף מכרתי את הרכב גולף 99 1600 אוטו. אחלו לי בהצלחה ברכב הבא {כמעט בטוח מזדה 3}
  8. הגג ברכב התחיל לנשור מעט ולפני שאני ינסה לעשות זאת בעצמי אבדוק מחיר אצל רפד-אולי זה משתלם יותר אז מה אתם אומרים? כמה זה אמור לעלות? גולף4 רק תיקון
  9. אם אתה מחפש זול אז יש באוטו דיפו מצבר שנקרא אנרג'י ב400ש"ח 55 אמפר האמת עושה רושם שיותר מעאפן ממנו אי אפשר לייצר
  10. אני מודע לכך שהיצרן אוסר על מילוי תוספים ובכלל החלפת שמן גיר. לומר לך שאני מאמין שזה ביגלל שהגיר רגיש לא ממש.....יותר כי הם מעדיפים שהגיר שלהם ישבוק חיים אחרי 6-10 שנים יש להם חרא של גירים{ שמעתי על לא מעט בעיות גם בחדשיםDSG} אני לוקח אחריות מה יהיה יהיה וזהו. שמעתי גם על חברה ששמו תוסף וזה עשה להם פלאים ברכב והיו כאלה שלא הרגישו שינוי וכאלה שהלך להם הגיר אבל אי אפשר לשייך כלום לכלום אז ננסה אני יחזור לדווח עם תוצאות
  11. מה העלות המשוערת של הפעולה{ לא כולל התוסף}?
  12. אחרי כמה וכמה לבטים החלטתי להוסיף תוסף שמן גיר של BG לגיר האוטומט שלי בגולף4 יש אפשרות לעשות זאת לבד? ללא כלים מיוחדים? אנא תסבירו לי אני צריך לעשות זאת מחר
  13. ולגבי המחיר? 400 ש"ח זה סביר?
  14. מה הטלפון של ברק או טופ קולור אם יש לך
  15. יש לי השהייה של מס שניות {בערך 5-6} מהפארקינג לדרייב. המליצו לי לבצע החלפת שמן גיר ופילטר לשיפור הלחצים והקטנת ההשהייה. המכון גירים פה בעיר {ב"ש} אמרו לי 400 ש"ח לטיפול הנ"ל. האם המחיר טוב? והאם זה יפחית את ההשהייה או יבטל אותה? בנוסך יש תוספי שמן גיר שמסמיכים את השמן ויוצרים לחץ טוב יותר מה שאולי יכול לשפר את הבעיה עוד יותר טוב-מומלץ? אני יודע שהיצרן לא ממליץ לבצע זאת אבל אני צריך להעביר את הרכב בדיקה {אני מבצע החלפה בטרייד-אין} ולא בא לי לשמוע שיש בעיה בגיר כי בתכלס הוא די טוב למעט ההשהיה. מה דעתכם אגב אם יש איזה תוסף שאתם ממליצים אז תרשמו לי. הרכב הוא גולף דור 4 אוטומט עם 140000 ק"מ שנת 99 יד 2 למי שמעוניין תודה
  16. החלום הראלי{מס חודשים} יהיה כמעט בטוח מזדה 3 {בגלל האישה} אבל הלב שלי אומר 147 סלספיד 2.0 עם מושבי עור חום ורכב לבן כשלג
  17. חשבתי על משהו יותר חזק\פחות עבודה כמו מסיר סומנים או סנו אוקסי לא?!
  18. קודם כל -מברוק אבל שמתי לב שהצבע יצא לך מעט גלי\בועתי זה נכון? זה תוצאה של צבע בלי תנור או שמה זה איכות הצבע? בכל מקרה יצא חמוד תתחדש
  19. עברה שנה בערך מאז שתפתי ידני את הרכב והצתבר מעיין פיח חום בחישוקי הגלגלים איך הכי מומלץ לנקות את זה ועם איזה תכשיר כדי{עדיף למשהוא ביתי-אין לי זמן לרוץ לקנות} תודה
  20. עד כמה שידוע לי לגולף תצתרך כבל אחר כיוון שהחיבור הוא שונה{vag-com} אבל תברר את זה בכול זאת לגבי תוכנה תריץ בגוגל תחת השם של הכבל
  21. האם השריקה באה מכיוון הגלגל? אם כן סביר להניח שהצלחת שלך כנראה נוגעת בקפיץ או ברפידת ברקס בדרך כלל יכול לקרות לאחר החלפת צלחת\רפידות
  22. אוקי MANN אבל לידיעתך זה תחליפי!!! ואגב זה כבר לא מיוצר על ידם ולא בגרמניה וכן לזה התכוונתי 30-50 ש"ח
  23. יש לך מזל כי לפני 4 חודשים עשיתי את זה קודם כל תפתח את 2 הברגים של המגבים{מפתח 13 נראה לי} אחר כך תפרק את הפלסטיק שבין השמשה הקידמית למכסה מנוע{5 ברגים לאורכו ע"י הפילטר מזגן בצד שמאל} בצד ימין יש את המנוע של המגבים-3 ברגים וקונקטור והחוצה אם הוא זז אז WD40 אם הוא תקוע שים אותו בנפט יום יומיים נקה ואז WD40 בדיקה שהוא נע בחופשיות וזהו להרכבה ****חשוב מאוד***** בעת ההרכבה לפני שאתה סוגר חזרה את המכסה בצע בדיקה שהמנוע מכוון והמגבים עולים ויורדים מהמקום למקום בהצלחה אגב אם כבר אתה מבצע זאת תחליף את פילטר המזגן 30-50 ש"ח לתחליפי
  24. מה שרשמו יכול באמת להיות הבעיה אבל לדעתי צריך לבצע ניקוי מצערת. שיש גז הכל טוב שהרגל עוזבת הטורים יורדים והרכב נכבה. לדעתי ניקוי מצערת עם ספריי קרבורטור תוך גדי מתן גז והתזה-אם זה עובד תסים תוסף K44 אחר כך במכל הדלק
  25. קל לומר חורה כסיפה רהט בלה בלה לא לבלבל ת'מוח מכיר מקום תן שם לא מכיר אל תגיב דרך אגב ילד הם עצמם עושים בחברון אבל לא מומלץ להכניס לשם רכב של יהודי כי אם יש בעיה מי יוציא לי אותו??? אה
×
×
  • תוכן חדש...