Jump to content

מוסך גבע

ספונסר פורום
  • הודעות

    168
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי מוסך גבע

  1. קורה שהקולר של הגיר סתום והשמן מתחמם מדי.אין בעיה למצוא קולר מפירוק בעלות הרבה יותר נמוכה והגיונית.
  2. התופעה שאתה מתאר יכולה לנבוע ממצערת חשמלית מפויחת ומעברי סרק סתומים.לא ברור מה הקשר לנורת חוסר דלק וזה מעניין ומאתגר.בכל מקרה לא מומלץ להגיע למצב של נורת דלק דולקת.שלב ראשון הייתי מנקה את המצערת ועושה איפוס מחשב
  3. לא מחליפים מנוע בגלל שרצועת תזמון נקרעה אלא אם המנוע עבר המון ק"מ והיו לו בעיות אחרות קודם.צריך לקחת גם בחן את הסיבה לכל מה שקרה וזה כנראה מהמותחן של רצועת האביזרים אז גם את זה צריך להוסיף לחן.אם להיות מציאותי תיקח בחן שתצטרך להחליף 8 שסתומים והמכונאי ימליץ לך גם לשלוח את הראש לחרט ליישור שטח ובקיצור לא תסיים בפחות מ- 3000 ש"ח
  4. ממליץ לך למצוא מזגניסט עם מכונת שקילה ומיחזור כיאות לטכנולוגיה המתקדמת בעולם.כמות הגז שמוכנסת למערכת צריכה להיות מדויקת ועל פניו אצליך יש כמות גדולה מדי דבר שגורם ללחץ גבוה ופקודה למאוורר לעבוד קבוע
  5. מה שמעניין הוא שברוב המקרים הרכבים דווקא מטופלים במוסכים מורשים.העניין הוא שמוסך מורשה שמסכים לעבוד עם חברת ליסינג מקבל על טיפול מחיר בדיחה וחברות ליסינג מסוימות אף מספקות את החלפים והמוסך מקבל רק על העבודה.
  6. זה מחייב שיפוץ ראש מנוע מלא ופתיחת אגן שמן וניקוי משאבת שמן ומעברים בקיצור המון עבודה שלא לדבר על השחיקה של המנוע עצמו שבודאי קיצר את חייו משמעותית
  7. לא מפתיע כבר נתקלנו בזה פעמים רבות בעיקר ברכבי ליסינג שמקפידים לעשות טיפול כל 30000 כהמלצת היבואן ונהנים מאחזקה זולה ולא הגיונית.בליסינג מחזיקים את הרכב 3 שנים ולא יותר מ- 100000 ק"מ והמנועים בד"כ מחזיקים מעמד.אחרי המכירה אנשים נתקלים בתופעות מוזרות כמו בתמונות הקשות האלה
  8. בד"כ תופעה של גמגום וסל"ד לא יציב ורכב נכבה יכולה לנבוע מתקלה באחד המזרקים או בסליל הצתה.כשיש בעיה במצערת או במנוע צעדים אז אין גמגום המנוע פשוט נכבה או שטורים לא יציבים. על מנת לאבחן במדויק צריך לבדוק תקלות בסורק-יחסוך זמן וניחושים. אתה מוזמן לאיבחון ולבדיקה במחשב לאל עלות או התחייבות לתיקון.בזמנך החופשי ...
  9. מחיר סביר לפנסים חליפים וגם לעבודה
  10. לפעמים עקב נפילת מתח חזקה בהנעה הערכים הנלמדים במחשב הזרקה משתבשים ואז אין סל"ד סרק.בדוק אם לא חסר נוזל במצבר ונסה לפתוח סוויץ ל-10 שניות (זמן למחשב להתאפס מחדש)ואז להניע מבלי לתת גז .מקווה שיעזור אם לא אין ברירה אלא להעזר במוסך
  11. כשהרכב מתחם המזגן מפסיק לעבוד.סוג של מנגנון הגנה. הבדיקה הפשוטה הראשונה שתוכל לעשות לבד היא לבדוק אם המאוורר של הרדיאטור עובד בהפעלת מזגן.אמור לעבוד קבוע במהירות נמוכה.אתה יכול גם לבדוק אם החימום עובד תקין כי אם יש אויר במערכת או חוסר סירקולציה זה מורגש בחימום. את כל שאר הבדיקות (תרמוסטט ,יוניט חום ,משאבת מים ורדיאטור סתום)תאלץ לעשות במוסך.
  12. מטפלים גם במאזדות כולל סריקת תקלות במחשב
  13. באחד בתפריטים קיימת אפשרות של download ושם צריך לבחור איזה מחשב לעדכן. הסורק LEXIA מבצע השוואה בין הגירסה שלו לבין הגירסה שברכב ובמידה ויש תקבל מסך עם פרטי העדכון ותוכל לאשר ולהתקין. ככל שהסורק יהיה מעודכן כך תקבל את העידכון האחרון. למורשי יבואן יש סיסמא להתחברות ועידכון מהיצרן ישירות. כל השאר צריכים לדאוג לרכוש את הגירסה הכי עדכנית
  14. כאשר יש בעיה בתושבות הרעידות מורגשות לא רק בהפעלת מזגן אלא מיד בשילוב להילוך ובמשך הנסיעה.אם הרעידות רק בהפעלת מזגן יכולה להיות לזה סיבה אחרת.ציינת שהחלפת התושבות לא שינתה דבר בנוגע לרעידות ולכן אני מציע שתיכנס למוסך לבדיקה ואיבחון ותימנע מניחושים. לגבי התושבת התחתונה ניתן לרכוש בוקסה מקורית ב 140 ש" בערך וזה מבטל את רעידות שנובעות מהתושבת.
  15. שסתום אחד אחראי על ויסות לחצים והשני על נעילת ממיר מומנט.לא בהכרח שצריך להחליף את שניהם.תלוי איזו תקלה רשומה במחשב ואיזה שסתומים יש ברכב.בכל מקרה אני ממליץ לך להשתמש בשסתום ושמן מקוריים.1200 ל- 2 שסתומים מקוריים + 4 ליטר שמן גיר מקורי +איפוס ועידכון מחשב =מחיר הגיוני
  16. יש תהליך מדוייק לביצוע הכיוון והוא כולל שימוש בסורק המקורי.ניתן לדלג עלזה ולעשות כיוון דרך שינוי הזוית שלחיישן הגובה האחורי.זה תהליך פשוט מאוד אבל לשם כך תצטרך ליפט מסילות שבו הרכב מונע ועומד על 4 גלגלים
  17. כמה ק"מ עשה המנוע?
  18. אתה מוזמן לבדיקה (גם במחשב וגם נסיעת מבחן) ולקבלת חוות דעת לגבי התנהגות הגיר ללא עלות והתחייבות לתיקון.
  19. חיישן דוושת גז. אליו מתחבר כבל עד לדוושת גז בתוך הרכב.החיישן מספק מידע למחשב מנוע על זוית הלחיצה על הדוושה ובהתאם לכך נותן פיקוד למצערת החשמלית להיפתח ובאיזה זוית
  20. ישנן תקלות רבות ושאינן קשורות אחת לשניה.אם יש תקלה בחישן אויר או במצערת אז בטוח שהיו תופעות מורגשות בנסיעה.אני מציע לאפס את כל התקלות במחשב וליסוע עם הרכב ולראות איזה מבין התקלות חזרה ולטפל נקודתית בבעיה.
  21. השמן הוא שמן רק של משאבת ההגה(החשמלית) ואין קשר למחזירי שמן.צריך לבדוק את מערכת ההגה הצינורות והמשאבה באם אין דליפות.רעש מהמשאבה החשמלית יכול לנבוע מחוסר שמן או שהמשאבה לא תקינה
  22. ההגה בקסנטיה הוא הידראולי ונהנה משמן ה"חייזרים" כמו שאר מערכות הבלמים והמתלים.השיפוץ של ההגה הוא שונה מאחר ויש גם את החלק ההידראלי (הסקטור)שלשפץ אותו לא כולם יודעים.לדעתי אפשר לשפץ הגה כזה בעלות של 1500 ש"ח כולל עבודה וכיוון גלגלים.הבוכנה של ההגה אכן יקרה אבל ברוב המקרים הבעיה היא רק הבוקסות בקצוות וניתן להחליפם ב- 300 ש"ח .
  23. לא ציינת איזה רכב.בכל מקרה לרכבים פרטיים אין "שאסי" והרכב בנוי ממרכב מרותך ועליו מתקינים ומחברים את שאר חלקי הרכב.בכל טופס בדיקת רכב במכון תמצא התיחסות לתאונות עם חוות דעת על ליקויים בעלי משמעות גבוהה או נמוכה.המקרה שלך לדעתי הוא בקטגוריה של משמעות גבוהה מאחר ובוצע חיתוך וריתוך מחדש של המרכב מאחור.אני מניח שגם קיבלת פיצוי כספי על ירידת ערך.בשפת העם זה רכב עם פגיעת שאסי למרות שהשימוש במילה אינו מדויק.האבסורד במקרים כאלה הוא שהשמאי נותן פיצוי בגין ירידת ערך של אחוזים בודדים 3-7% וכשאתה מנסה למכור את הרכב אתה צריך להוריד עשרות אחוזים מערכו.
  24. בכל המקרים יש נורות שניתנות להחלפה.בפאנל כיוון מכני יש כבלים מאחור שמקשים על העבודה.צריך לפרק את המתגים של הפיקוד ולחלץ את הלוח השחור של הפאנל ומתחתיו יש מנורות
  25. כמו שציינתי בעזרת סורק מקורי DIAGBOX/LEXIA/PPS מעודכן (ויש לנו כזה בגבע) ניתן לעשות עדכוני תוכנה
×
×
  • תוכן חדש...