Jump to content

eliordadon

  • הודעות

    162
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי eliordadon

  1. אני עם גולף טיפה יותר כבדה משלך (מנוע 2000) אך עם אותה מידה צמיגים ממלא 36 בדרך כלל.
  2. http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-32220-%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%A4%D7%90%D7%91%D7%99%D7%94-1-2-%D7%9C-DSG-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93.aspx ע"פ המגזין אוטו הפאביה זה רכב גרוע (הם חושבים שI20 זה באמת פרימיום). ההבדלים בין הסקירות באמת גדולים , השאלה אם זה נובע מאהבת הפורום לפאביה או המימון שאוטו מקבלים מיונדאי ?
  3. מאוד לא ממליץ על הרכב הזה דניס. הייתה לי אחת כזו במשך שנה וחצי - שנתיים ... כל הנעה תקלה אחרת. לא ממליץ. והבחור עם השם היפה למעלה - הפיג'ו עושה 10 שניות ל100.
  4. אני גר מעל סופרמרקט...
  5. מניסיון עם סינים נשרפו 2. הזמנתי 2 של belkin ב10 דולר שורדים מעולה כבר שנה+.
  6. 7-8 קמ"ל בעיר ו12 בינעירוני בערך..
  7. אני לא חושב שזה רלוונטי לחיפוש שלך.. מנוע שונה וגיר שונה ובכללי רכב שונה לגמרי. אבל לצורך העניין אין בעיות גדולות למזלי, מאוד אוהב את הרכב. רכיבים זולים מאוד (בהשוואה לפיג'ו 206 שהייתה לפני כן וגם בכללי). שנת 2001 מנוע 2000 אוטומט קומפורטליין. ומנהיגה על רכב כמו שאתה מחפש - הרבה יותר חזק משלי ונוח ומאובזר, שדרוג גדול מדור 4. הגטס מרגישה לי כמו הסוזוקי סוויפט שנת 93' =\
  8. ^^ מצטער אבל גם הגולף 2001 שלי עם ESP, ABS ועוד חמוצים. ראיתי לפני שנתיים תאונה בין גולף לגטס- קניתי גולף
  9. אני בעלים של רכב זהה, אצלי הרכב כבר עם 160,000 קילומטר ואני עשיתי כ30K מתוכו. מאוד נוח ומרווח, מפנק באיבזור ביחס לשנתון , ולמרות שזה נפח 2000 הוא מאוד כבר ולכן לא הכי זריז. מקביל ל1600 עדכנית של היום. צריכת הדלק זו הבעיה הגדולה - אני עושה משהו כמו 7-8 ק"מ לליטר בעיר ו12 מחוץ לעיר. בקשר לאמינות הוא בסדר גמור אצלי, הוחלף טרמוסטט והייתה תקלה בחיישן טמפ' ותחזוקה שוטפת מעבר לזה. אני עושה טיפולים כל 10,000. המחיר שהוא מציע סביר לעומת המחירון שהוא משהו כמו 17 אאל"ט. לדעתי , הרכב הכי טוב בסכום הזה.
  10. ^ המוזיקה נשמעת כמו בסרט עריפת ראשים של דעאש
  11. ממליץ על זכוכית דרום בבאר שבע, אולי טיפה יקרנים אבל המקצוענים היחידים בתחום הזה בדרום.
  12. אני בעלים של I25 גיר רציף כרגע, הצריכה היא בין 9 קמ"ל ל10 בנסיעה בינעירונית. ובנוסף הוא הרבה פחות נוח מגיר אוטומט רגיל, מניסיון גם עם אותו הרכב בעל גיר שונה.
  13. אם ה"פרימיום" כרגע עולה 110 אש"ח כמה תעלה הגירסא המפוארת שתגיע ?! ומאוד ממליץ שהגיר הרציף של הI25 לא יגיע גם לI20.
  14. בתור בעלים של I25 מהחברה הגיר הרציף הוא נוראי, כל עצירה ברמזור מקבלים מכה, כל העברה של יחסי העברה בגיר אתה מרגיש את המעבר. צריכה של 10 קמ"ל, במקרה הטוב. הרכב עבר כמעט 30K וכבר היה במוסך לפחות 5 פעמים, מזגן הפסיק לעבוד, מערכת מולטימדיה פעמיים נדפקה (אותה אחת שמקבלים גם מהחברה). והגיר שעדיין מרגיש תקול למרות שבמוסך טוענים שכך הוא מתפקד ונסעתי גם על אחת אחרת וההרגשה אותו הדבר =\. מעבר לזה די מרווח בפנים עם באגז' עמוק מאוד ולא הכי נוח להעמסה אבל לקניות הוא מספיק.
  15. אני קניתי את הפאלקן 914 לפני כחודש מורכבים על גולף. מאוד נוחים, שקטים, אבל האחיזה לא בשמיים. בסכום הזה לא מאמין שיש משהו יותר טוב.
  16. eliordadon

    כרית לישבן ברכב

    http://www.dr-gav.co.il/?CategoryID=252&ArticleID=778 אני מכיר משהו מהסגנונות האלה. מהניסיון שלי מאוד נוח לישיבה ממושכת אבל עם הזמן הולך ודועך (מאבד מהצורה)...
  17. רק חסרה מקלדת QWERTY על ההגה וסוגרים פינה... כמה כפתורים אפשר להעמיס על ההגה ?!?
  18. לפי הסרטון הזה כנראה תגיע בראבו חדשה לעולם בקרוב
  19. ^^^ אני כרגע בעלים של גולף 2001 מנוע 2000. נהגתי על הרבה רכבים יפנים וקוריאנים ( I30 , סיד, קורולה ודומיהם..) ואף אחד מהם לא אהבתי כמו את הגולף. משהו בהם אף פעם לא שלם לעומת הגולף על כל השנים שלו, אם זה באיבזור , בנוחות ובאיכות הכללית.
  20. הייתה לי את אותה הבעיה בגולף לפני כשנה וחצי. התרמוסטט נשאר פתוח. כשתיסע בעיר הטמפרטורה תעלה לאט אבל כתיסע בכביש בינעירוני הטמפ' לא תעבור את הרבע. קניתי תרמוסטט תחליפי ב60 שקלים ומיכל מים לרדיאטור והלכתי למוסך שהחליף אותו ב5 דקות עבודה.
  21. מכמה נסיעות על הMPV 2007 של דוד שלי מדובר ברכב די נוח ומרווח, אמין לדבריו (לכיוון ה250K ק"מ) אבל שתיין דלק גדול. כנשהגתי עליו הרגיש די חזק עם מנוע 3000 לא הכי יעיל. אצלו ברכב אין כיסאות תינוק אז אני לא יכול לתת חוות דעת אבל נסענו 7 מבוגרים ולא הרגשנו ממש חוסר במרווח.
  22. טוב אז בתור אחד שהיה במצב שלך הלכתי לבדוק פיאט בראבו באחת מחברות הטרייד הגדולות. הרכב שיש לי כרגע הוא גולף דור 4 מנוע 2000 אז הכל יושווה אליו. ההחלפות של הגיר לא כאלו נוראיות כשאתה נוסע באיזי ולא רוצה לנסוע מהר מנגד שאתה רוצה להעלות את הקצב - תעביר לM ותשלוט אתה וההילוכים יעברו חלק. ההגה באמת קצת לא מגיב עד נניח להפנייה של 10 מעלות לכל כיוון ואז הרכב נזכר לפנות. המנוע מזיז את הרכב בצורה נפלאה ולא מורגש חוסר של כוח בשום שלב (ובתוספת של כ2000 ש"ח אתה מגיע ל150 כ"ס). נהגתי על 2 דגמים - אחד שנת 2009 מדגם מגניפיקו והשני דינאמיק 2010. ב2009 הרכב מאובזר בצורה מלאה כולל כל הפינוקים למעט איבזור בטיחות ESP ויש רק 4 כריות אוויר, משנת 2010 הרמה הדומה היא סנסיישן רק עם כל האביזרי בטיחות פלוס HILL HOLD שזה די קריטי עם הגיר הרובוטי. והדינאמיק 2010 שמגיע יחסית בלי הרבה פינוקים ובלי USB לדוגמא שהוא די קריטי בשבילי ובקרת שיוט ועוד דברים שדי נדיר למצוא ברכב בתקציב הזה, אבל עם כל איבזור הבטיחות. המושבים שופרו משנת 2010 וזה מורגש מאוד. בסעיף הנוחות לא התלהבתי כל כך אבל גם לא סבלתי. מזכיר את הגולף מאוד. בשורה התחתונה אני מחכה לסכום קטן וכנראה ארכוש את הרכב. מקווה שעזרתי.
  23. וואלה התלהבו מהרעיון שלך והעתיקו http://cars.walla.co.il/item/2823982 אצלי פיג'ו 306 שנת 98 ידנית 1600 נקנתה ב5 נמכרה ב6 כשהמחירון היה לכיוון ה7,000. פיג'ו 206 1600 אוטומט 2003 נקנתה ב20K ונמכרה אחרי שנה וחצי קשות מאוד מבחינתי לאחר שבוע ביד 2 ב19K כשהמחירון היה 20,000. וכרגע גולף 2001 מנוע 2000 נקנתה בK17 כשהמחירון היה בזמנו 27,000.
  24. את המערכת הזו יש ברוב רכבי יונדאי שמקבלים אותה מובנית אחרי התקנה בארץ. אצלנו ביונדאי היא סבירה עם הרבה אופציות אבל פעולה איטית והרבה באגים. הוחלפה פעמיים בגלל שפעם אחת עברה לתדרים אמריקאים - דילוגים של 0.2 KHZ ברדיו. ואחרת בפשוט הייתה נכבית וגם הקול של הג'יפיאס היה מתעורר כל כמה דקות. צועק עלייך וחוזר לישון
×
×
  • תוכן חדש...