eliordadon
-
הודעות
162 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי eliordadon
-
אהלן חברה... לפני כחודשיים קיבלתי רכב ליסינג מהעבודה יונדאי I25 מנוע 1400 גיר 6 הילוכים (לא מוזכר אפילו באתר של יונדאי). לרכב כ8000 קילומטר. ב2000 קילומטר האחרונים התחילה בעיה שמשגעת אותי... כל בלימה ממש לקראת העצירה בקמ"שים האחרונים האוטו נותן כמו פמפומים של המנוע כאילו עומד להיכבות. מרגיש כאילו כל ההילוכים יורדים אחד אחרי השני בבום. התופעה מלווה בנורת ECO שדולקת בהבהוב בזמן העצירה. הרכב היה כבר פעמיים במוסכים של יונדאי דרך חברת הליסינג כשהם אומרים שזה לא תקלה. ככה זה צריך להיות מישהו מכיר את התופעה הזו או יכול לכוון אותי מה להגיד למוסך? תודה.
-
הייתה לנו אותה תקלה ברכב השכרה מהעבודה. לרכב היה משהו כמו 40 אלף קילומטר ללא כל תקלה והתראה מראש. לפי חברת הליסינג הממיר הקטליטי התפרק לחתיכות וסתם את היציאה.
-
phillips ced 1700 וגולף 2002
eliordadon פרסם הודעה בנושא של eliordadon בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה רבה בנג'י ! הרגעת אותי. וכן אני יודע שהמחיר מוחדש.. לא מטריד אותי. -
אהלן לכולם.... היום קניתי את המערכת הזו במבצע מעולה http://www.wallashops.co.il/%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%9C%D7%98%D7%99%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%94-%D7%93%D7%90%D7%91%D7%9C-%D7%93%D7%99%D7%9F-%D7%9E%D7%95%D7%97%D7%93%D7%A9/pi1PI45550_shoss שעוד פעיל כרגע למי שמעוניין. השאלה שלי האם צריך מתאם מיוחד לחבר את המערכת כי אני יודע שהכיסוי פלסטיק הרגיל יוצא החוצה? כרגע מחוברת מערכת 1DIN של סוני. כמו כן אשמח להצעה לסט קומפוננט שלא צריך מגבר. תקציב 400+-. כרגע יש סט מקורי של בלאופנקט שהוופרים נשרפו. המערכת הנ"ל מוציא 24W RMS אם זה עוזר. תודה רבה.
-
:-(
-
אהלן רבותיי, ברשותי גולף 2000 שנת 2001. לפני כשבוע הלכתי למוסך להכנה לטסט בטיפול הוא החליף תותבים של המשולשים (חלק הגומי במשולשים). הרכב עבר טסט למרות ממיר קטליטי מת. בכל מקרה מאז בכל הפנייה של הגה בזמן נסיעה יש רעש של מכה כל 2 שניות בערך בצד הנהג, בנסיעה ישרה אין רעש. יש לציין שהבולמים חדשים וכך גם הכריות בולם והבולג'וינטים. רציתי לדעת האם משהו בהחלפה אולי היה לא טוב והאם יש לי סיבה ללכת למוסך...? ד"א כמה עולה החלפה של ממיר קטליטי כולל עבודה (לא סיני)?
-
גולף MK4 איך מזהים האם הותקן קולר גיר חיצוני ?
eliordadon פרסם הודעה בנושא של eliordadon בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אהלן חברים, בנוגע לקולר אני לא כל כך מצליח לראות.. מדובר על הרדיאטור לכיוון הרכב או לכיוון הפנסים ? וbennnn מה הייתה העלות של המנגנון ? ויש לי עוד בעיה אולי מישהו יודע... המזגן תמיד פתוח לכיוון הרגליים גם לנוסע וגם לנהג. (הבקרת אקלים לא מכוונת לרגליים.) -
שלום לכולם, קניתי לפני שבוע גולף 2001 אוטומט נפח 2000. רציתי לדעת איך אני יכול לבדוק האם הותקן קולר גיר חיצוני. האם ניתן לראות בלי להרים את הרכב על ליפט? כמו כן יש לי עוד בעיה במגבים של הרכב : הם מתחילים לעבוד ונתקעים באמצע השמשה עד שלא מחזירים אותם ידנית (בכוח). המנועים שלהם ניראים נקיים וללא חלודה או משהו. מישהו מכיר את הבעיה ודרך פיתרון ? האם יש עוד המלצות איך לשמור על הרכב תקין ? טיפולים מונעים וכדומה .. הרכב אחרי 90% יישור קו למעט תושבות מנוע.
-
אני קניתי רכב זהה לפני כשבוע(קצת יותר קילומטרים). לפני כן הייתי בעלים של פיג'ו 206 1600. הגולף משפרת כל אספקט ביחד לפיג'ו. הרכב נוח ביותר מאובזר מאוד (קומפרוטליין), גיר עובר חלק ומנוע שמרגיש מעולה. לפני דעתי רכישה מעולה אם הרכב נשמר כמו שצריך. לגבי אמינות אני לא יכול לתת חוות דעת אבל מרושם ראשוני רכב מעולה.
-
גם אני בדיוק כמוך אוהב את הצרפתיות ... הנוחות האחיזה השקט והאיכות. אבל בתור בעלים לשעבר של 206 שנת 2003 (בעלת אותו המנוע וגיר בדיוק כמו ב307) אני לא ממליץ בכלל להתקרב. את הגיר אתה תתחיל לשנוא עוד בשבוע הראשון ואת כל האוטו בכללי אחרי מעט זמן. רק צרות באות עם הרכבים האלה בשנתונים האלו. אני קניתי את האוטו עם 118 אלף קילומטר מכרתי אחרי שנה ו12 אלף קילומטר והוצאתי כ15 אלף על טיפולים ש90 אחוז מהם לא מתוכננים. (משאבת מים, שסתומי גיר ואחרי חצי שנה גיר קומפלט ועוד תקלות זיהום אוויר שדרשו החלפת חיישנים שונים ומשונים ועוד ועוד). לסיכום תילך על גולף או משהו בסגנון. שווה לרדת שנה שנתיים בשנתון במקום לשלם על האוטו כפליים.
-
תחזוקה יקרה להחריד בפג'ו 206 XS שנת 2001
eliordadon פרסם הודעה בנושא של Mr. MAG בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מצבך עוד מעולה ביחס לפיג'ו שלי. עד לפני חצי שנה הייתה לי פיגו 206 שנת 2003 > עם 110 אלף קילומטר. קניתי את הרכב הזה אחרי פיג'ו 306 שנת 98 ידני 1600 שלא עשתה פיפס בשנה וחצי אצלי. הבדיקה הראתה שלמעט צמיגים ישנים ופנס דהוי הכל תקין. ואני מדבר על וי בכל הסעיפים של הבדיקה. ביצעתי ישור קו קטן של טיפול 15 צמיגים שטיפת מנוע ויישור פרונט. ומאז באופן ליניארי פעם בשבוע מצאתי את עצמי מניע את האותו ונידלקת לה נורת הCheck Engine הפחד של כל בעל פיג'ו. התחלנו מהחלפת שסתומים לגיר -1500 שקל. לאחר 4 חודשים הגיר הלך טוטאלוס ואחרי חודשיים הוחלף שוב באחריות כי שוב התקלקל. המשאבת מים התפוצצה באמצע נסיעה נאלצתי לגרור את האוטו. החלפתי את כל הגומיות והאטמים ברכב. 3 חיישנים שונים ומשונים של דוושת הגז והגיר. קניתי את הרכב ב20 שזה היה 5 מתחת למחירון ובשנה הוספתי עוד 15 בעלויות לא כולל ביטוחים ומערכת והדברים מסביב. כל זה בפחות משנה ו9K קילומטר. למזלי קנו ממני את האוטו בסופו של דבר. אחרי יומיים התקשר הבחור שקנה ממני את האוטו ואמר שהלך הגיר. מזל -
ואחרי כל זה, היום לאחר כ4 חודשים חזרו התקלות לקפוץ. automatic gear fault. אני אובד עצות תנו לי כיוון מה לעשות... הרכב עם 130000 ק"מ.
-
אני קצת רחוק ממך... באר שבע לצערי. כמו כן שכחתי את החלק הכי חשוב! כשאני משחרר את הברקס אחרי עצירה ברמזור האוטו רועד בטירוף. לאחר כ2 שניות זה מפסיק. זה פוחת אחרי כ10 דקות נסיעה.
-
אהלן ברשותי פיג'ו 206 אוטומט שנת 2003 מנוע 1600. הרכב נקנה לפני כחצי שנה ומאז התחילו הבעיות. אחרי כשבוע מהקנייה הייתה בעיית אנטיפולושין שטופלה על ידי ניקוי מצערת. רעידות בסרק - הוחלפו כל התושבות. לאחר כחודשיים תקלה בגיר ...החלפת שסתומי לחץ. לאחר מכן עבר עדכון תוכנה בגיר במוסך מורשה. מאז ישנם מספר בעיות שלפי דעתי קשורות בגיר. בעמידה ברמזור כשאוטו על D האוטו רועד ועושה רעש כאילו המנוע מנסה לדחוף את האוטו ורועד, זאת אומרת כאילו לחצתי על הגז. כאשר מחזיר לניוטרל - שקט טוטאלי. כמו חדש. כמו כן יש הרגשה של חנק של המנוע בעת עצירה. כאילו הוא משתעל ונותן מכות קטנות שמזיזות את כל הרכב. בנוסף לכל זה כל העברת הילוך מורגשת וכביכול נמשכת עוד כ-200 סלד בסוג של החלקה כזו. המכות בעברות מופיעות במיוחד בין ההילוך הראשון והשני ובאמצע ההילוך השני - בעת פעולה של ממיר המומנט. אני לא יודע מה לעשות הגיר הזה הפך להיות מטרד. למרות שמצאתי בו הרבה דברים טובים ביחס לכל גיר יפני אחר. מה עוד אוכל לעשות ? זה מתחיל לשגע אותי ולא בא לי להוציא עוד סכום גדול בנוסף לכל הטיפולים שהרכב עבר.
-
פיג'ו 206 אוטומט, בעיה מתמשכת בגיר.
eliordadon פרסם הודעה בנושא של eliordadon בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הוחלף גם המוח לניסיון והבעיה לא נפתרה. מה עוד אפשר לעשות ? -
פיג'ו 206 אוטומט, בעיה מתמשכת בגיר.
eliordadon פרסם הודעה בנושא של eliordadon בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שכחתי לציין שלאחר שחזרתי למוסך בוצעה ספירת שמן ומילוי שמן שהיה חסר והבעיה נותרה בעינה. -
אהלן, לפני כ3 חודשים קניתי פיג'ו 206 1600 אוטומט שנת 2003. הרכב נקנה עם 128000 קילומטר, לפני כשבועיים התחילו לקפוץ תקלות בגיר. הרכב נלקח למוסך שקרא בעזרת המחשב (מקורי פיג'ו) שהבעיה הינה בשסתומי לחץ והסולונואידים. הם הוחלפו כמו כן גם הרכב עבר עדכון תוכנה. לאחר העדכון והכל ההילוכים מושכים עוד קצת וכאילו מחליקים עד שקופצת תקלה. לפי המוסך כנראה שגם המחשב גיר הלך למרות שאני בספק רק כי התקלות האלו התחילו להופיע רק לאחר העדכון במוסך המורשה. מעולם לא היו הבעיות האלו. כמו כן יש עוד משהו שדי מפריע לי ורציתי לדעת אם זה ככה בגיר או רק אצלי, בהילוך השני בסביבות ה2500 טורים הרכב מוריד טורים ואז ממשיך שוב לעלות. מרגיש כמו גיר רציף. בוודאות זאת לא הורדת הילוך. מישהו מכיר תופעה זו ? רציתי לדעת אם למישהו קרתה הבעיה הבעיה הזאת אי פעם ומה פתרונה ואם זה אכן המחשב גיר? חיפשתי בפורום ולא מצאתי מישהו שאחרי החלפת שסתומים המשיכה הבעיה.
-
שלום.. לפני כחודשיים קניתי פיג'ו 206 שנת 2003 1600 אוטומט. לפני יומיים הוספתי תוסף למערכת הדלק ומאז ישנה בעיה.לא יודע אם קשור או לא. בהדלקת הרכב מופיעה במסך תקלה :anti pullotion fault. כאשר הרכב בP או N הטורים יושבים על 1500 עולים ויורדים כל הזמן בלי הפסקה. כשהאוטו בD הוא נוסע בסדר חוץ ממכות בהעברת הילוך ונסיעה לא נעימה כל כך, עד שעוצרים ואז הגז כאילו לחוץ והאוטו מנסה להתקדם ועושה הרבה רעשים מוזרים. בשחרור של הבלם האוטו נותן וויברציה חזקה ויוצא לדרך. חיפשתי בפורום על משהו בסגנון ולא מצאתי כלום . יש לי עוד שאלה בקשר לחום מנוע. כאשר האוטו עומד החום מגיע לכ100 מעלות לפי השעון.. כאשר מתחילה הנסיעה בתוך כ10 שניות החום מנוע יורד ל82. כל הנסיעה זה ככה. זה תקין ? אם מישהו יכול לתת לי כיוון מה הבעיה אודה לו מאוד.
-
לצביקה שלום, מאז השרשור שציינת החליפו את הקרבורטור כי הבעיות האלה נבעו מקרבורטור שבור או עם חור שהשפריץ דלק החוצה. הקרבורטור שישנו עכשיו עבר בדיקה לפני שהרכיבו לי אותו בשתי מכוני קרבורטורים, נפתח פורק למלא חלקים וגם נוקה באותה ההזדמנות. כיום הבעיה עם העשן השחור נעלמה לאחר ההחלפה. ואני יודע שלא מחליפים למנוע וגיר חדשים מהחברה. אבל המנוע והגיר נבדקו ונמצאו תקינים לחלוטין. אז אילו עוד סיבות יכולות לגרום לצריכת דלק מוגזמת כל כך ?
-
אהלן, לפני כ9 חודשים קניתי רנו קליאו שנת 92 ידנית, מנוע חדש גיר חדש הכל חדש. בהתחלה צריכת הדלקת הייתה אחת ל12 בנסיעות משולבות בלי פקקים וכאלה . לאט לאט הצריכת דלק נהייתה גרועה וגרועה יותר. כיום אני עומד על 1 ל 6. החלפתי קרבורטור לחדש ונקי שנבדק בשתי מקומות והוכרז כ"מושלם" לפני כ3000 קילומטר. הרכב עבר טיפול 10000 שכלל החלפת פלאגים, חוטי הצתה, פילטר דלק, שמן ועוד כל מיני דברים לפני 4000 קילומטר. הוא עומד כיום על 193000 ק"מ. מה אפשר לעשות כדי לשפר את הצריכה? נ.ב. כשהילוך משולב ואני לוחץ על הגז אחרי שהרגל לא נוגעת בגז יש מין דחיפה קטנה קדימה, כמו מכה קטנה.. ממה זה יכול לקרות ? תודה
-
עוד שנה היא כבר תישלח לגריטה ואני אקבל 3000 שקל אז ככה שכאילו לא קניתי את האוטו.
-
לי יש בבעלותי רנו קליאו שנת 92 קניתי אותה ב3000. רכב אמין מאוד עד עכשיו חוץ מכמה פיוזים שנשרפו (עלות של כמה אגורות) הכל היה תקין. צריכה דלק טובה ובכללי אוטו טוב... ממליץ.
-
בעיה מוזרה, עשן שחור וקפיצות רנו קליאו 92
eliordadon פרסם הודעה בנושא של eliordadon בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כן זה גרם לעצירות פתאומיות. היום הייתי במכון קרבורטורים אמרו לי שניקוי יעלה לי 500. לפי מה שקראתי בפורום המחיר נע בין 200 ל350 בגג. מישהו מכיר מכון קרבורטורים טוב בבאר שבע ? -
בעיה מוזרה, עשן שחור וקפיצות רנו קליאו 92
eliordadon פרסם הודעה בנושא של eliordadon בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מושך לצורך התנעה בלבד ומוריד אחרי כמה שניות שהמנוע מורץ. משהו בסביבות ה10 שניות לא יותר. -
בעיה מוזרה, עשן שחור וקפיצות רנו קליאו 92
eliordadon פרסם הודעה בנושא של eliordadon בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כמו כן עוד משהו שקרה לי היום ולפי דעתי אין קשר בין השתיים. המפוח של המאוורר הפנימי שבק חיים כנראה או לא יודע מה. אני שם עם מצב 3 או 4 או לא משנה מה ופשוט לא מוציא אוויר. הבנתי שזה יכול להיות מפיוז או משהו אבל השאלה שלי היא איפה יושבים הפיוזים ואיך אני אדע אם זאת הבעיה?
