Jump to content

eliordadon

  • הודעות

    162
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי eliordadon

  1. אהלן, היום נסעתי ברכב ופתאום הטורים התחילו לקפוץ מ500 ל2000 הלוך חזור וכל הרכב קופץ מצד לצד ומלא עשן שחור יוצא מהרכב בזמן הזה. זה נמשך משהו כמו 10 שניות והפסיק ואחרי חצי דקה שוב חזר ל3 שניות והפסיק ומאז לא חזר. יש לציין שבבוקר שאני מניע יש תופעה דומה רק הרבה פחות עשן אבל הקפיצות האלה עדיין נמשכות וזה נמשך כדקה עד לחימום המנוע. רציתי לדעת מה יכולה להיות הבעיה ואיך אפשר לטפל בזה. נ.ב הרכב עבר טיפול 10000 לפני כחודש שכולל פילטר אוויר חדש פלאגים שמן מנוע חדש ופילטר שמן.
  2. שלום, לפני כשנה תידלקתי את הרכב שלי עם דלקן ברכב של חבר ושכחתי איך עושים את זה. חיפשתי בפורום מידע על זה ולא מצאתי. אם מישהו יכול לעזור לי אני אודה לו על זה
  3. תודה רבה. וכנראה שהידית של האורות הגבוהים לא תקינה אצלי אני אחליף.
  4. אהלן, קניתי השבוע קנו קליאו rt שנת 92 במצב מכני מצוין. יש כמה שאלות שרציתי לשאול ולא מצאתי תשובות בחיפוש. לא מצאתי את המיכל מים של המגבים, מישהו יכול לתת לי כיוון פחות או יותר ? כמו כן איזה דלק אני צריך לתדלק ? 96 או 95 ? המוכר אמר לי 95 על האוטו יש מדבקה של 96. וגם איך מדליקים את האורות הגבוהים ברכב ? אם קיים בכלל ? תודה לכולם
  5. דגם ה1300 הוא עם 60 כוח סוס, מנוע קצת ישן אבל אמין מאוד. דגם ה16V הוא גם הצורה החדשה שנכנסה בשנה הזו וגם יותר חזק. המנוע הזה הוא שיתוף פעולה בין ימהה ופורד שיצרו מנוע טוב מאוד עם 75 כ"ס. הוא פחות אמין מה1300 הרגיל אבל נורא זריז.
  6. לא, אל תדאג זה רק החלקים החיצוניים. אם היה מדובר על קורת רוחב ואורך אז היית יודע כי היה רשום לך.
  7. אוקיי. תודה ניסן. מחר אני אלך למוסך וניבדוק מה הבעיה.
  8. לא נדלקת שום מנורה. יש לציין שהנסיעה מתחילה חלק ואחרי כשתי דקות מתחילות הבעיות. כמו כן המנוע עובד חלק כשהוא על ניוטרל ומשמיע רעש כמו שצריך בלחיצה על הגז.
  9. אתמול בערב הפוקוס פתאום התחילה לעשות את הבעיה הזאת. יש לציין שהרכב הוא אוטומט, מנוע 1600 ושנת 2000. היא עושה בעיות בהעברת הילוך, נחנקת בטורים קצת גבוהים ומרעידה את כל הרכב. יש לי צילום של השעון טורים בזמן הבעיה.כמו כן הטורים מגיעים לכ500 בזמן עמידה וגם מתחת לזה. רציתי לדעת מה זה יכול להיות ולאן זה יכול להגיע ?
  10. ואיך הסיאט איביזה 1.4 שנת 2000 לעומתו ? אני יודע שהמנוע שלה הוא מתוצרת VW ושהיא די אמינה. אבל טיפולים שוטפים ודלק לעומתו ? יש לציין שהרכב מהצורה הישנה דגם CLX ולא הצורה החדשה שבאה באותה השנה.
  11. אני מדבר על הדגם 1.6 הידני. רציתי לדעת עד כמה הרכב הזה אמין? האם הוא חסכוני בדלק? ועד כמה יקרה אחזקה של רכב כזה החל מביטוחים ותחזוקה שוטפת. חיפשתי בפורום ולא מצאתי שום דבר על הרכב הזה.
  12. רון בקשר לפוקוס, אני 187 ואני נוהג במרווח עצום. הרכב הזה הוא אחד הרכבים היו מרווחים שיש. ודרך אגב הוא גם יותר מהיר מלנטיס וקורולה. מניסיון.
  13. פורד פוקוס שנת 2001 מחירון שלו 31 אלף. רכב מצוין אני הבעלים של אחד. אמין ביותר, תיקונים לא יקרים, חזק ויציב מאוד על הכביש.
  14. אבל הבעיה היא שאין שם פגיעה בשילדה... אין אופציה כזאת. מישהו יכול לתת לי חוות דעת ?
  15. אהלן לכולם, השבוע החלטנו למכור את הרכב ולעבור לרכב יותר קטן. הרכב פורד פוקוס, שנת 2000, יד ראשונה, 230000 קילומטר. לפני 5 שנים הרכב עשה תאונה קלה ביותר (הוחלף פנס קדמי בלבד). אתמול הרכב עבר בדיקה במכון לבדיקה (אוטוטופ באר שבע למי שמכיר). התגלה קצה שילדה.. עיקום קטן בשילדה . על גבול המינורי. הרכב עבר היום בדיקות במוסך ונמצא שזה לא משפיע על כלום. רציתי לדעת מה המחיר הסביר לבקש על הרכב הזה אם המחירון הוא 29,300 ? יש לציין שחוץ מהקילומטרז' הגבוה והקצה שילדה הכל תקין.
×
×
  • תוכן חדש...