אהלן לכולם,
השבוע החלטנו למכור את הרכב ולעבור לרכב יותר קטן.
הרכב פורד פוקוס, שנת 2000, יד ראשונה, 230000 קילומטר.
לפני 5 שנים הרכב עשה תאונה קלה ביותר (הוחלף פנס קדמי בלבד).
אתמול הרכב עבר בדיקה במכון לבדיקה (אוטוטופ באר שבע למי שמכיר).
התגלה קצה שילדה.. עיקום קטן בשילדה . על גבול המינורי. הרכב עבר היום בדיקות במוסך ונמצא שזה לא משפיע על כלום.
רציתי לדעת מה המחיר הסביר לבקש על הרכב הזה אם המחירון הוא 29,300 ?
יש לציין שחוץ מהקילומטרז' הגבוה והקצה שילדה הכל תקין.