Jump to content

eliordadon

  • הודעות

    162
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי eliordadon

  1. http://www.wikiobd.co.uk/vehicle.php?vh=1577
  2. נרשמתי גם
  3. יש מעט מאוד רכבים אם בכלל שמותרת בהם שינוי של מידת הצמיג בטווח כזה קטן. הגדלה של 5 מ"מ כמו פה. תבדוק מה יש ברישיון הרכב ולפי זה תלך. מוזר שאתה עם צמיג שהוא לא מאושר למידה שאמורה להיות. בכל מקרה אם תהיה מעוניין להחליף מידת תבדוק בAutoData שבאמת אפשרי.
  4. אני שילמתי 320 לצמיג בבאר שבע למידה 205/55/16. לא הבנתי איזה מידה אתה צריך כי בכותרת רשמת 205/50 ואחר כך רשמת שעל הרכב 205/55. http://tires4u.co.il/?x=x&iGarageID=&sc=&m=0&search=1&ar=3&r=16&a=55&s=205&CarType=1&page=1&OrderBy=&AscDesc= פה תיראה עלויות של צמיגים +- יש גם כמה dunlop בתקציב שלך.
  5. את הפאלקן הרכבתי לפני שבוע בגולף שלי במידה דומה לשלך. צמיג מאוד נוח אבל האחיזה זה לא הצד החזק שלו כביכול בגלל שהוא אמור להיות חסכוני בדלק אבל עדיין הרבה יותר אוחז מה komho שהיו לפניו. את הovation יש ביונדאי I25 שלנו. צמיד נוראי - רועש ולא אוחז ובמהירות גבוהה מוסיף רעש מונוטוני שהולך ומתגבר ובנוסף גם מאבד לחץ אוויר כל שבוע צריך לנפח את כל הרביעיה (הצמיג עבר 20K).
  6. רעיון מעולה. וגם קיבלת שירות QA מתנה מאדידס
  7. תתחדש על הבראבו. אני גם בתהליך מעבר אלייה . כמה עלתה ?
  8. כל מילה נכונה ! רכב שאצלנו כבר 30KK והוא פשוט נוראי. צריכת דלק 1ל9 בנסיעה בינעירונית של 70 קילומטר ליום. גיר רציף מהגרועים שקיימים ומנוע חלש.
  9. המצבר היום החליט שהוא לא מספיק מוכשר בלהניע את הרכב. הוא יוחלף במסגרת האחריות. אבל משהו יכול להיות גורם לזה ? המצבר לפניו היה בן שנה וחצי. תוצרת וולטה. כמו כן הרעש מכיוון מפסק האורות התחיל לצפצף כל זמן שהאורות אינם דולקים. באיתות הוא מאותת ביחד עם האורות ובפתיחת חלון לדוגמא הוא מתגבר. האם זה מצביע על תקלה כלשהי ?
  10. המצבר חדש בן 3 חודשים. אולי בעיית אלטרנטור ? לפי Engie יש טעינה נמוכה. יש גם רעש מידי פעם מהמתג הפעלת אורות כאשר האורות מכובים. ולא בדקתי עם מנוע עובד.. דוממתי ואז בדקתי. הכמות של הטחינה היא נורא קטנה משהו כמו שני סנטימטר על שניים על המכסה שמן בלבד.
  11. אהלן חברים, ברשותי גולף שנת 2001 מנוע 2000 אוטומט, היום בבוקר הנעתי את הרכב אחרי כ3 ימים שעמד בחוץ בגשם. שמתי לב שההנעה הייתה קשה (קצב הסטרטר איטי) והטורים עלו וירדו בקצב מהיר וזה הורגש כך שכל הרכב זז. מין היחנקויות כאלה קטנות. השארתי את הרכב מונע כמה דקות לפני התחלת נסיעה, תוך כדי בדקתי שמן מנוע ומים הכל היה תקין. אחרי כ5 דקות התחלתי בנסיעה והרעידות נפסקו והכל היה ניראה תקין לאחר נסיעה של כחצי שעה, כיביתי את המנוע והדלקתי מספר פעמים והכל היה תקין. פתחתי את מכסה המנוע בשביל לבדוק שוב שמן מים ושמתי לב שעל המכסה של המיכל שמן הייתה "טחינה" צהבהבה. ניקיתי ועכשיו אני אבדוק כל כמה נסיעות האם התחדשה ה"טחינה". רציתי לדעת האם יכול להיות שנכנסו מים לתוך המנוע ? הטחינה היא תופעה של שילוב של מים ושמן לא ? האם יש צורך לצבע פעולות נוספות על מנת שלא יחזור ? יש לציין שהמים נראים נקיים מאוד ואין שמן בהם. תודה רבה.
  12. אבל מעבר לזה.. איכות סאונד ,עוצמת המערכת, הרמקולים המובנים ? מספקים איכות טובה או שיש צורך להחליף ?
  13. סתם מתעלק על השרשור בתור אחד שרוצה לקנות בראבו בחודש הקרוב. המערכת המובנית לא מספיקה ? אני יודע שיש בלוטות' וUSB וaux. אני מדבר על סנסיישן או מגניפיקו כמובן.
  14. בשרשור של הפונטו הסכום החודשי כולל את עלות הקניה של הרכב. אני כבעלים של גולף 2001 מנוע 2000 ואוטומט (כל האלמנטים ליוקר) בסיכום השנתי מגיע לכ12000 שקל . נוסע בשנה 10 אק"מ. אתה תיסע פחות וגם עם רכב שאמור לצרוך פחות דלק.
  15. אם יש בך אהבה לנהיגה זה לא האוטו. לא נוח בעליל, כל נסיעה מחוץ לעיר עושה לי בחילה ובנוסף גם רועש מאוד. הצריכה דלק טובה לכיוון ה1:13 משולב.
  16. http://www.kml.co.il/Car/%D7%A9%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%98_%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%96_2012-%D7%95%D7%94%D7%9C%D7%90%D7%94_11280 http://www.kml.co.il/Car/%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99_%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%A1%D7%98%D7%A8_2011-%D7%95%D7%94%D7%9C%D7%90%D7%94_10469 השברולט לפי האתר עושה 9.4 שניות ל100. הולוסטר עושה 10.3. או שהחבר שלך עם קרוז 1600 שנמדדת מ0 ל100 בדקות ולא שניות או שמשהו לא הגיוני.
  17. בדקתי אם האוויר יוצא מפתחים אחרים - לא יוצא שום דבר מפתח אחר. מה שכן הפתח המרכזי לא נסגר עד הסוף. היכן נמצאת המניפה אלעד ? ומרק הדימר פעיל רק התאורה של הבקרת אקלים לא תקינה. מסוג climatronic. יש שיטה להוציא את פתחי המזגן ? אני רוצה להוציא משם את חתיכות הספוג שתקועות שם ומתפוררות מרגע לרגע.
  18. הרכב נסע מאז ההחלפה כ10000 ק"מ. בדרך כלל לא מחליפים אחרי נסועה כזאת. בדקתי את הפילטר והוא ניראה כחדש.
  19. אהלן חברים. בזמן האחרון המזגן שלי התחיל לרדת בעוצמת המיזוג, מאז שקניתי את הרכב העוצמה לא הייתה חזקה אבל עכשיו ירדה פלאים. זאת אומרת שהמזגן מוציא קור אבל העוצמה של המאוורר חלשה. לפי דעתי המאוורר עובד חזק מאוד כמו שצריך אבל משהו כנראה לא נותן לו להוציא את האוויר החוצה בפול עוצמה. זה מורגש מאוד בשני פתחי המיזוג הקיצוניים שכמעט ולא עובדים. כמו כן אם מפעילים את האוויר החוזר המאוורר נכנס לפעולה יותר חזקה אבל עוצמת האיוורור יורדת עוד יותר. בנוסף לזה יש את כל חתיכות הספוג המתפורר הנפוצות כל כך בגולף. ועוד משהו - אין תאורה בבקרת אקלים.. איך אפשר להחליף את הנורות שם ומאיזה סוג הם ? נ.ב פילטר המזגן הוחלף לפני כשנה. תודה רבה
  20. אהלן חברים. בשנה וחצי האחרונות אני נוסע על גולף מודל 2002 מנוע 2000. האוטו שירת אותי נהדר באמינות מוחלטת (כ20000 קילומטר). עכשיו אני רוצה לשדרג לרכב יותר מתקדם . חשוב לי שהנוחות תהיה לפחות ברמה של הגולף, רכב מהיר יותר ,מאובזר יותר ואמינות בסיסית לפחות. כמו כן שתהיה אוטומטית - טיפטרוניק והכי חשוב- האטצ'בק. לא מעוניין בקוראיניות מתפרקות וכדומה... חשבתי על מזדה 3 מנוע 2000 ופיאט בראבו טורבו. אין צורך בהרבה מקום רוב הזמן נוסע יחיד או זוג. אשמח להצעות נוספות
  21. http://www.hyundai-forums.com/233-rb-2012-accent/237466-2013-hyundai-accent-recall-transmission-control-module.html פה מדברים על ריקול לגיר. כנראה שיש בעיה ידועה לגיר הזה... זאת לא רק התחושה שהרכב עף קדימה זה נשמע כאילו הוא נחנק. כמו שרשרת של מכות.
  22. בוודאות לא כמו שאמורה להיות... 1ל9 עד 10 במקרה הטוב. מתדלק כל 350 קילומטר. אתה טיפלת בבעיה ? ניסית לברר ממה היא ולמה זה בא ?
  23. כמו בכל התיבות הרציפות יש כמה מצבים מוגדרים מראש (כביכול טיפטרוניק). רק לא ידעתי שזה רציף כי גם בDrive הוא עדיין מרגיש גיר אוטומטי רגיל וברוטלי... גרוע אפילו מהAL4 של פיג'ו. בכל מקרה מישהו יכול להכווין לבעיה ?
  24. עכשיו אני רואה שהתעדכן... לא ידעתי אפילו שהתיבה היא רציפה כי היא לא מרגישה ככה בשום צורה שהיא. בכל מקרה לא מצוין שום דבר שקשור איכשהו לתקלה.
×
×
  • תוכן חדש...