Jump to content

eliordadon

  • הודעות

    162
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי eliordadon

  1. משהו שחשוב שתדעו בהלוואה מהיבואן , לרוב הם לא נותנים לכם גם את המבצעים שקיימים. ככה שאם תשלם מחירון על רכב חדש יש סיכוי שתחסוך 10K במבצע שמתקיים בדיוק באותו התאריך. ככה שההלוואה ללא ריבית נשמעת מעולה אבל הריבית כבר משולמת על ידך ברכישה. לצורך העניין הפולו נמכרה במבצע לפני שבוע ב120K (עדיין מחיר מוגזם לסופר מיני).
  2. זה בעצם היתרון היחיד על הארונה , בקרת סטייה מנתיב מובנית כולל תיקון אקטיבי. הפולו יקרה יותר , צפופה יותר , מאובזרת פחות. ארונה FR טובה נמכרת בפחות מיום (בדיוק קניתי ומכיר את השוק). שוק רכבי הסופר מיני / מיני וכו' דועך מיום ליום ולא הייתי מתקרב לרכב חדש מהקטגוריה . לצורך העניין הפולו איבדה כ30K בשנה בזמן שהארונה איבדה כ20K על פי מחירון יבש בלבד. מכאן והלאה הפער רק ייגדל.
  3. לדעתי במחיר של הפולו עדיף לקחת את הארונה בלי צל של ספק. הגיר והמנוע זהים ככה שהחשש לתקלות עדיין קיים. אבל אתה תרוויח שוק הרבה יותר טוב והמחירון נשמר טוב יותר .
  4. ^ שאפו אבל אני נסעתי 50 בשנה על בראבו וסבלתי , הוחלפה לסיוויק והנסיעה הפכה לנוחה ונסבלת הרבה יותר. לי אישית הג'אז לא נוחה בשום מצב אז לעשות על הרכב K35 נראה לי די סיוט. עשיתי את אותן הנסיעות גם על אופל קורסה 2017 כרכב חלופי לחודש ולא היה כיף, במהלך השנים היו מידי פעם גם סוזוקי ליאנה וSX4 ואפילו קליאו 2013, אחרי הנסיעות האלה הייתי יוצא באי נוחות שנמשך לעוד כמה שעות , מהסיוויק הייתי יוצא כמו חדש. אבל אולי אני מפונק... לנסיעות מזדמנות אין בעיה לעשות את הדרכים הארוכות האלה ברכבי סופר מיני, אבל על בסיס קבוע המינימום הוא רכב עם מושב נוח מאוד ומרווח טוב. לצורך העניין גם הקקטוס 2017 יכולה לענות על הבקשה אבל זה יגרור תוספת של כמה אלפים.
  5. 30 אלף בשנה זה די הרבה, הייתי הולך על משפחתית נוחה . מכרתי לאחרונה רכב שדי יתאים לבקשה שלך וזה הונדה סיוויק האצבק 2013 . מרווח נוח וחסכוני וגיר פלנטרי שיהיה לך נוח בפקקים .
  6. בתור בעלים של סיוויק האצ'בק 14 עד לפני שבוע זה רכב מעולה. מנוע שקט מאוד ודי חסכוני, סופר אמין ! 3 שנים בלי אף תקלה (45KK). הרכב עצמו נוח ומבודד די טוב , מרווח לא חסר והוא נוח יותר מגולף מקבילה וגם המרווח טוב יותר, המזגן מעולה והגרסאת ספורט המאובזרת יותר שהייתה לי מגיעה עם כל מה שצריך ומעבר. הרכבים האלה מגיעים גם לקילומטרים הרבה יותר גבוהים ממה שאתה מתכנן ללא שום בעיה. המחלה היחידה שראיתי שיש ברכב פה בפורום זה רעידות בסלד נמוך בגלל מצערת מלוכלכת.. שווה לוודא שהמצב לא כך ברכב שתקנה כי הניקוי די יקר (1200 במורשה) . טיפולים במורשה מאודדד יקרים ביחס לסטנדרט 1100 לטיפול קטן עד 2000 לגדול , מצד שני חוץ מבלאי של צמיגים ומצבר הטיפולים יהיו ההוצאה היחידה שלך על הרכב. בנוסף עוד נקודה שאולי לא כל כך רלוונטית אלייך.. הרכב לא סחיר בעליל. ניסיתי למכור המון זמן במחיר שקרוב למחירון ללא הצלחה . הרכב נמכר בכ20 אחוז פחות מהמחירון למרות נתונים מעולים. בסופו של דבר זה כנראה רכב לכל החיים ... סוס עבודה שבא לעשות את מה שתצפה ממנו.
  7. אני הייתי באותה ההתלבטות לפני כשנתיים. הגולף ירדה מהרשימה די במהירות בגלל המון תקלות גיר, ומותחנים במנוע ועוד הפתעות שלא התאימו לי, נותרו I30 וסיוויק האצב'ק , כשמשווים את שניהן הסיוויק מנצחת בנוחות הנסיעה , במרווח הפנימי ובאמינות אבל מפסידה בעלויות המוסך (המורשה). לבסוף קניתי את הסיוויק 2013 בגרסאת הספורט המאובזרת יותר ולא מתחרט, המחירון לא ירד כמעט , אמינות מופתית והרכב מתגלה כנוח יותר מהרבה רכבים מודרניים אחרים. רכב אמין מאוד (אפילו לא בעיה אחת במשך שנתיים ו50 אלף קילומטר ! ) אין קרקושים והרכב מאובזר לא רע בכלל (לקחת גרסא מאובזרת יותר ולא קומפורט). היום הוא למכירה על מנת להשתדרג ,כנראה לסיוויק החדשה יותר . בהצלחה !
  8. מצרף תמונות.. טלפון לפרטים - 0543007357 .
  9. למכירה הונדה סיוויק בציר 2013/10 ,גימור SPORT המפואר יותר שמגיע עם הרבה אבזור ,ג'אנט 17" , בקרת אקלים , חיישני אורות וגשם ולחץ אוויר, דיבורית BT מקורית , מצלמת רוורס ועוד.. סט קומפוננט קדמי JBL ואחוריים פיוניר .יד 2 פרטית (01) במצב מכני מעולה , מטופלת במורשה הונדה , נוח מאוד , שקט , מרווח , טסט ארוך , תא מטען ענק , באמת רכב ברמה גבוהה .כרגע הרכב עומד על כמעט 114,000 קילומטר .. מחירון בסביבות ה65 , מפרסם ב60 וגמיש לרציניים .מוכר בגלל שעברתי עבודה מאוד קרוב לבית ואין צורך ברכב ולכן מחליף לרכב זול יותר .
  10. הייתה אצלי שבועיים כרכב חילופי, חמודה מאוד ומפתיעה, שקטה יחסית וגיר די חלק , אין לה המון כוח אבל אני יכול להעיד שהיא מאיצה יפה גם בכביש 6. טובה מהפיקנטו וI10 בכל פרמטר !
  11. תנסה לשקול הונדה סיוויק האצב'ק, רכשתי לאחרונה אחת שנת 2014 , מפתיעה אותי כל פעם מחדש בבידוד הרעשים גם במהירות גבוהה. ההתלבטות הייתה בינה לבין ה3 החדשה והיא פשוט מבודדת יותר ונוחה יותר. בתקציב שלך תוכל לקנות 2015 מתוחת פנים ששם הבידוד עוד טוב יותר ועוד להישאר עם עודף וגם תחסוך דלק (1 ל15.2 מחוץ לעיר בשיוט לא עדין ).
  12. אהלן , בשל הגדלת הנסועה השנתית ל50K בשנה אני במחשבות על החלפת הרכב הנוכחי (בראבו), המועמדות הן או פלואנס או מגאן דיזל , מנוע DCI 110 כ"ס. לאחר נסיעה על הפלואנס היא מרגישה לי ירידה רצינית מהבראבו בגזרת התאוצה. האם למישהו יש ניסיון עם תוכנת ניהול מנוע למנועי דיזל מהסדרה הנ"ל ? האם יש שיפור / דעיכה בצריכת הדלק ? מהי התאוצה לאחר השיפור ?
  13. מאור , תודה רבה על ההכוונה זה אכן בריחת קומפרסיה לתוך המיכל עיבוי (נוצרות בועות בלחיצה חזקה על הגז אחרי חימום הרכב וגם טיפה מים מהאגזוז) . הפתרון היחיד לבעיה כזו זה החלפת אטם ראש ? אפשר הערכה לעלויות ? כמה יעלה רק החלק ? מצאתי באיביי ב212 ש"ח כולל משלוח קיט שלם ביותר עם משלוח מהיר מבריטניה. ושוב תודה
  14. בדיקת קומפרסיה לא בוצעה, הרכב עבר טיפול לפני כחודש וחצי והכל היה תקין, חיישן MAF תקין על פי איזשהו אשכול שבו רון רשם את הערכים שאמורים להיות והלכתי לפיו, ממיר קטליטי בן שנה וגם מסנן הדלק. אני מחכה לכבל של הVAGCOM שיחזור אליי ואבדוק את עניין המזרקים וההזרקה. אלה הדברים שנבדקו מתוך כל הרשימה .. מכירים מוסך דיאגנוסטיקה טוב בבאר שבע ? מאוד רציתי להגיע לרון אבל בעייתי מהדרום לצאת ככה עם הרכב ..
  15. שלום לכולם, מזה כחודש הגולף (מנוע 2000 דגם APK שנת 2001) החליטה שלא בא לה לעבוד כמו שצריך... זה מלווה בהמון פספוסי הצתה שמורגשים בכך שכל המנוע זז וביחד איתו כל הרכב ובקפייר באגזוז, העברת הילוכים לא חלקה והרגשה שאני נוסע במנוע חלש בהרבה מהרגיל. עד עכשיו הוחלפה כל מערכת ההצתה - פלאגים חדשים ע"פ הדגם שצריך + חוטי הצתה + כויל הצתה. אין תקלות פתוחות בVAGCOM , בוצע כיוון מצערת בתוכנה וגם כיוון טיימינג בגלל חיישן מצב קאמשאפט שנקרע. מה עוד ניתן לבדוק על מנת למצוא פיתרון לתקלה ? יש לי VAGCOM וכל כלי אפשרי על מנת למצוא פתרון.. נ.ב שמתי לב שהאלטרנטור נותן מתח די נמוך - 13.5+- , האם יכול להיות קשר לבעיה ? תודה לכולם.
  16. http://volvo-israel.co.il/_Uploads/dbsAttachedFiles/_v40.jpg סליחה מצטער, חשבתי שקיים רק דגם ה2 ליטר טורבו T5. זה הדבר היחיד שסקרו עד עכשיו. בגירסת ה1.6 קיים אותו הגיר כמו הפוקוס. אצלנו בחברה יש 2 פוקוס שניהן +- בנות שנה וחצי עם 40K ק"מ ושניהן בתור להחלפת מצמדים כבר חודשיים.
  17. http://www.aliexpress.com/item/On-Sale-2014-New-Green-Kit-Transmitter-Car-MP3-Player-Wireless-FM-Transmitter-Modulator-USB-SD/32247858363.html יש את האופציה הזולה הזאת והלא כל כך איכותית. מחבר למצת של הרכב והיא קוראת את הUSB או הכרטיס זיכרון ומשדרת לתדר רדיו שתבחר. יש רכיבים שמתחברים למערכת המקורית מאחורה ומוסיפים יציאת USB וAUX והם עולות משהו כמו 600 ש"ח אבל לא מצאתי לרכב שלך.
  18. אם אתה רוצה לפנות ימינה בפנייה הראשונה אחרי הכניסה לכיכר אתה צריך לעשות את זה רק מהנתיב הימני ביותר - משמע להיכנס לכיכר מהנתיב הימני. כל פנייה שהיא לא הראשונה בכיכר תעשה מהנתיב השמאלי ועלייך לעבור לנתיב הימני בכיכר לפני היציאה ממנה.
  19. אם אתה מתכוון לV40 החדשה אז בה יש גיר 8 הילוכים אוטומטי רגיל, לא כפול מצמדים כמו בפוקוס (זוועה של גיר!). על פי מבחני דרך הוא מעולה.
  20. גולף דור 7 (2013 וצפונה..) נמכרות החל מ90+-, הרכב הכי שקט שיצא לי להכיר. בנוגע לאמינות הדעות חלוקות אבל הגיר שופר בגולף ואני מאמין שיהיה די אמין. סופר בטיחותי וגירסאת ה1200 גם חסכונית.
  21. זהו רכב החלומות שלכם ?!?!:shock:
  22. חבר שקיבל I35 חדשה קיבל את אותה המערכת שמותקנת אצלי בI25, מערכת סינית גרועה עם מלא תקלות ואיכות סאונד סבירה ולא יותר. ביאריס של החברה המערכת יותר טובה.
  23. למכס יש גם פקס, אחרי שלא ענו לי שבועיים במכס שלחתי פקס עם מספר המעקב וביקשתי שיחזרו אליי בקשר לחבילה עם הפרטים. אחרי כמה שעות חזרו אליי ואמרו לי שהם משחררים את זה באותו הרגע. אם לא הייתי מציק להם זה יכל לקחת פי כמה. היעילות הישראלית שוברת גבולות ממליץ לך לנסות להשיג אותם בפקס הזה או להמתין....ולהמתין....
×
×
  • תוכן חדש...