Jump to content

peter

  • הודעות

    285
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי peter

  1. תודה רבה לכולם. ממש אהבתי את המסלול, נהניתי מאוד. לא הצלחתי להעלות את התמונות לפה, כנסו ללינק וזהו, התייאשתי. http://picasaweb.google.com/greenpeter/kRGDMC
  2. למי שמתעניין בתחום, הארכנו את המסלול, המסלול טכני ומעניין מאוד לדעתי, אתם מוזמנים לבוא ולשפוט. זמני הקפה טובים כרגע עומדים על איזור ה 20.5 שניות (שיא המסלול כרגע 20.25).
  3. ולגבי הדיעה של האנשים שהקלץ' מיותר וכו' אני משחק כרגע עם הגה של מיקרוסופט, אני לא אוהב שיש לי בקושי סיבוב מנעילה לנעילה, וחסר לי הקלץ' קלץ' צריך במשחקים הקצת יותר רציניים, בבלימה חזקה והורדת הילוך המשחק בלי עזרים לא נותן גז ביניים ודיי זורק את הקלץ' מה שגורם לפעמים לתחת להזרק וגורם לאיבוד זמן הקפה למי שמשחק בסימולטורי נהיגה שהם דיי HARD CORE מה שנקרא, יהנו הרבה יותר מהגה עם קלץ' לגבי שיפטר / מאחורי ההגה / או הילוכים כמו ב G25 זה יותר קטע של הנאה... הקלץ' במשחקים מסויימים לדעתי זה כבר עניין של שליטה כמובן שהדגמים החדשים של לוג'יטק גם עם 900 מעלות בהגה, שזה הרבה יותר נחמד....
  4. יש לי בבית הגה ישן, לא רוטט, במצב פיזי טוב, עם זוג דוושות, ויש לו שיפטר כזה בצד, לא הצלחתי להפעילו אותו כי זה חיבור של GAME PORT ולא מצאתי לו דרייברים וכו', לא היה לי זמן, הוא אמור להיות תקין... פשוט תבוא ותקח.... http://picasaweb.google.com/greenpeter/Stuff/photo#5053764794583359314 אני מנתניה
  5. תודה רבה.
  6. הורידו את הרכב מהכביש על מספר סעיפים, השאלות הם לגבי הדיוק של החוק. מדובר בבמוו 325 E30 שנת 87. 1. "אורות חניה בגוון ירוק" - הוא טוען שהאור חניה חייב להיות בצבע לבן או כתום. זה נכון? 2. "אורות ערפל קדמי ואחורי מקורי ולא תקין" - אני לא סגור על זה שזה מקורי, אבל גם אם כן, זה באמת חייב לעבוד? הטענה שלו הייתה בגלל שיש כפתורים מקוריים באוטו לפנסים אז הם מקוריים וחייבים לעבוד. 3. "אופן + צמיג חליפי לא במידה" פירוש, המידה של הצמיגים באוטו הם 215/40/16 מאושרים ברשיון. אבל המידה של הספייר היא המקורית, אני לא סגור על המידה המדוייקת, אבל זה משהו כמו 195 14 אינץ' ואני לא זוכר תחתך. הטענה שלו שזה חייב להיות במידה המדוייקת, לכן שאלתי מה לגבי רכבים חדשים עם ספייר קטן, אז הוא אומר שהגובה של הצמיג ספיר בדיוק כמו הגובה של המקורי. בקיצור מישהו יכול להסביר לי בדיוק מה החוק אומר במקרה הזה? חייב לשים את אותו גובה / אותה מידה מה לעשות עם זה? שאר הסעיפים יסודרו, אבל אשמח לדעת מה החוק בדיוק אומר על הדברים האלה. ושאלה אחרונה, האם אני צריך ללכת למשרד הרישוי ולהוציא תופס חדש לטסט או משהו בסגנון?
  7. peter

    טסט ראשון

    אז ככה, טסט לדעתי בגדול זה הצגה. אתה מציג לטסטר שאתה יודע לנהוג. ואתה צריך לדאוג להראות לו בדיוק את מה שהוא רוצה לראות. לדוגמא, שאתה מסתכל במראות, תסובב את כל הראש, שיראה שאתה מסתכל במראות. עצירה בקו עצירה שתהיה מוחלטת. מעבר בין נתיבים שיהיה נקי, עם בטחון עצמי, בלי היסוסים, אבל גם לא להראות לו שיש לך עודף בטחון, אל תשחק אותה "גבר גבר" אני נוהג מגיל 3. סע בדיוק לפי החוקים, סע תמיד במהירות המקסימלית שמותר באיזור, כמובן אם התנאים מאפשרים. אם יש עבודות / כביש משובש להוריד את המהירות קצת, למהירות סבירה ובטוחה. קיצור זיינתי תשכל, תנהג כמו שאמרו קודם "לפי הספר".
  8. כן ראיתי את זה, משלוח על מוצר שני זה כבר ""רק"" 100 דולר אם היינו מזמינים הרבה אנשים, זה היה יוצא טיפה יותר זול, אבל עדיין יוצא ממש יקר, ואני מאמין שיש גם מכס על זה. אם תגידו לי שאני סתם מחכה, וזה יגיע לארץ רק עוד שנה, אז אני מסוגל לקנות מחול, אבל אם תוך כמה חודשים זה יגיע אז שווה לחכות
  9. מתי לדעתכם ה G25 יגיע לארץ אם בכלל ומה יהיה מחירו
  10. peter

    תחרות גראן טוריסמו

    אני בעד, רק מומלץ שיהיה הגה ודוושות... וחבל שלא שיחקתי במשחק בחיים
  11. חבר לי מוכר כרגע אלפא 33. מצלצל אליו מישהו הקונה: שלום, איזה אלפא זאת? רומיאו? המוכר: אתה מכיר אלפא שהיא לא אלפא רומיאו? הקונה: אממ אני יודע? אלפא סוד!
  12. על זה שאשתו חסמה אותו ***ננעל***
  13. באמת כל הכבוד לך!! אני שמח שתפסת אותו, תמשיך לעדכן...
  14. אני גם נרשמתי לפתח תקוה לתחרות, הייתי כבר פעמיים בשביל להתאמן, וגם אני התאכזבתי מהיחס לצערי, רק פעם אחת אחרי שהצגתי את עצמי למנהל שם וניהלתי איתו שיחה רצינית לקחו אותי קצת יותר ברצינות. לגבי הקארטים, אני לא יכול להגיד שיש בינהם הבדלים, זה יותר נכון שכל קארט שם הוא מקרה לגופו. כלומר אין שום קשר, אבל כלום, בין קארט לקארט, אחד לא פונה, אחר רק מחליק, אחד מאיץ טוב אבל אחרי כמה שניות מפסיק להאיץ ונתקע על 40 קמש ~ , קארט אחר לא מאיץ אבל אחרי כל הישורת מגיע למהירות סבירה. בתור אחד שנמצא בתחום הקארטינג באמת התאכזבתי מהרמה של הרכבים, ומהיחס של עובדי המסלול. בפעם הראשונה שהייתי בכלל התאכזבתי, גם אחרי שדיברתי עם המרשל והראיתי לו רשיון לקארט 4 פעימות הוא לא התאמץ בכלל לודא שהקארט לא מוגבל... הייתי שמח לדעת מה הזמנים הטובים לימים האלה, כלומר אני יודע שהשיא מסלול זה 19.00 אבל בהתאם לתנאי הקארטים ולחום הכבד שמשפיע על המנוע מה נחשב לזמן טוב עכשיו ?
  15. peter

    משחק חניות נחמד.

    56.4 !!
  16. וכמובן להודות למי שאירח אותך בקרטינג בנתניה
  17. peter

    אנשים שצריך להרוג

    * אנשים שנותנים לנו לדחוף את קארט 6 במקום לסדר לו את הכבל הנעה * אנשים שלא מצליחים לכוון לי את המערכת. * אנשים שלא בונים לי תיבה נורמלית לסאב. * אנשים שלא מסדרים שקארט 2 יניע כמו שצריך. * אנשים שחשבו לקנות יונדאי אקסנט
  18. peter

    אנשים שצריך להרוג

    * אנשים שחושבים שאני לא מכיר אף אחד ולא יודע איך הם נראים
  19. peter

    אנשים שצריך להרוג

    * כאלה שלא מראים את הפנים שלהם בפורום ועושים פוטושופ לתמונה.
  20. peter

    אנשים שצריך להרוג

    10 דקות
  21. peter

    אנשים שצריך להרוג

    * אנשים שיש להם אוטו מיוחד. * אנשים שמשקיעים באוטו המיוחד הזה הרבה זמן וכסף. * ואחרי זה מציעים למכור את זה לחבר בשביל לקנות מרצדס עם חצאיות.
  22. peter

    אנשים שצריך להרוג

    * אנשים שהצמיגים האחוריים שלהם ברוחב של האוטו שלי. * אנשים שעוזבים את העבודה ובגללם ינסו להפיל עליי להעביר קורסים. * אנשים שיורדים לי על האוטו במקום לנסות לעזור לי לסדר אותו.
  23. peter

    אנשים שצריך להרוג

    * בנות שמקנאות בבנות אחרות שיכולות להסתובב בחוטיני.
  24. peter

    אנשים שצריך להרוג

    * אנשים שנוסעים חודשים בלי חלון. * אנשים שהאוטו שלהם לא יכול לרדת לחניה וצריך לעמוד ולסדר בשבילו קרשים שיצליח. * אנשים שנוסעים יותר מדי על הצד. * אנשים ששותים דיאט קולה.
  25. peter

    שיקולים בשדרוג רכב

    לפי מה שאני מבין אתה רוצה יותר את ה M3, אבל אני שוב שאל, למה לחכות? הרי יש משהו שאתה רוצה יותר מזה, אז למה לבזבז זמן (כי כסף אתה אומר זה לא שיקול) החיים קצרים, לך על מה שאתה באמת רוצה... ואם בכל זאת אתה רוצה משהו חדש, לפי מה שאני רואה מהתגובה הזאת זה שבא לך לראות איך האוטו יסע עם המנוע האטמוספרי. אז יאללה תפסיק לחשוב ותשתיל את המנוע. תהנה קצת, תכיר משהו שונה. ואחרי זה תתקדם.
×
×
  • תוכן חדש...