SeazeR ,
תקשיב , לי הייתה בעיה דומה , היה בחור שלא היה אפילו גר בבנין לידי , כשהיה בא לבקר את חברה שלו תמיד היה חונה וחוסם את שתי החניות הפרטיות שלי !.
לא אחת אלה את שתיהם , נכנסתי איתו לויכוחים מספר פעמים רבות וכל פעם שהפעלתי כח הוא הפעיל כח חזרה , כך שגם זה לא עבד .. גם הלכנו מכות פעם אחת ואז חברה שלו הגיעה אמרה למה אני עושה את זה ההורים שלי מכרים את ההורים שלה , ובסוף גרמה לי להרגיש רע .
בכל מקרה הפתרון שאני מצאתי לבעיה הייתה פשוט ליצוק עמודים שלא עולים ממש הרבה במקום שבו הוא היה חונה , ובכך יש לרכבים מקום לצאת ולהכנס בחופשיות אך לחנות זה בלתי אפשרי ואם הוא כן יחנה שוב כמבון שהעמודים יפריעו לו ואז יחסום את כל המעבר של כל השכנים . במקרה כזה הם גם יתלננו וגם תהיה לך האפשרות לקרוא למשטרה כי בפעם זאת באמת יחסום את המעבר ולא יהיה לאף אחד דרך לצאת.
זה הרעיון שלי . מקווה שתצליח לסדר את הבעיה הזאת אני יודע כמה היא מעצבנת