Jump to content

kilek

  • הודעות

    111
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי kilek

  1. kilek

    BHP ו WHP מה הם?

    Z4 3.0si תודה על ההסבר !
  2. זה באמת מבאס . מקווה שההורים ישלמו לך את מחיר השמשה
  3. המס יעלה את המחיר במקסימום 30 אלף שקל לא ? אז איך הגיוני שבמוו מוחרים בהנחות של 100 אלף ? נראה לא הגיוני
  4. אני לא מאמין ... הם ממש זרקו אבנים על מכונית סתם ככה ? ואז באים לבקש סליחה ששברו חלון. O,O לפחות הם לא ברחו
  5. כאדם שנהג עליה במשך כחצי שנה, אני חושב שלהשוות אותה לכרכרת סוסים זה עלבון לכרכרה !. אבל בשביל רכב ראשון היא אחלה .
  6. אני הבנתי שכאשר אתה בירידה בסלד גבוהה המנוע מתנגד לתאוצת יתר ולכן כן יש שירפת דלק כדי לאזן את סיבובי הגלגל וסיבובי גלגלי השניים שמחוברים למנוע . עוד שגם משאיות מאטיות בעזרת המנוע בהורדת הילוך ושורפות דלק בכך , אבל לא משתמשות בברקסים האחרים מסיבה כל שהיא . אני לא מבין גדול ויכול להיות שאני טועה אבל אני חושב שבירידה המנוע בסלד גבוהה עדיין שורף דלק.
  7. אתה בעצמך אמרת . פרחה שלא יודעת להעריך מרחק . אז למה אתה נפגע מהעניין , הייתה פשוט הולך פותח לה את הדלת ומראה לה שאפשר לצאת מהאוטו בלי "לזרוק" את הדלת עד הסוף.
  8. לא יכול להיות ! מדינת ישראל הנאורה גונבת כסף מאזרחיה ?. הכיצד יתכן הדבר -_-...
  9. בגלל זה http://cars.walla.co.il/?w=/4725/1513700 רק לראות את ההבדל בין המאזדה הלבנה לכסופה בסרטון
  10. טעות שלי , זה מה ששמעתי אני מצטער . נא לא לצלוב אותי אם יש אפשרות כזאת תודה רבה . אוהב אתכם XD
  11. איזה יופי . משטרה למופת האמת היא שגם לי היה סמל לא קשור . שנהגתי על פורד פיאסטה שנת 95 הרכבתי עליה סמל של מרצדס מאלה שעומדים על מכסה המנוע . בעזרת חור שהיה לי במקום שהסמל שפורד היה בוא הכנסתי את הסמל של המרצדס והדבקתי אותו עם דבק פלסטלינה שמערבבים אותו עם עוד פלסטלינה הוא הופך חזק כברזל . כמובן שעצר אותי שוטר פעם אחת ראה את הסמל התחיל לצחוק ושחרר אותי אחר כך אז אני לא מבין למה עשו בעיות לחבר שלך :S מקווה שישחררו לו את הרכב בלי הרבה בעיות .
  12. כל STI היא גם WRX . אבל לא כל WRX היא STI WRX היא אימפרזה טורבו , וSTI זה super turbo injection( אוו שלא :S ) ככה שהיא בעצם דגם חזק יותר של הWRX . שכחתי ! גם הכונס אוויר של הWRX מגיע קטן יותר מזה של הSTI הכנף האחורית קטן יותר ( הרבה יותר O.o ) זה למראה חיצוני שמגיע מהמפעל כמובן בלי השיפורים למיניהם על ידי טיפוסים מפוקפקים . פה נפלה שגגת כתיב אנא לא להתייחס לכתוב מעל XD \ אוו להתיחס ולא להרוג ! תודה רבה
  13. SeazeR , תקשיב , לי הייתה בעיה דומה , היה בחור שלא היה אפילו גר בבנין לידי , כשהיה בא לבקר את חברה שלו תמיד היה חונה וחוסם את שתי החניות הפרטיות שלי !. לא אחת אלה את שתיהם , נכנסתי איתו לויכוחים מספר פעמים רבות וכל פעם שהפעלתי כח הוא הפעיל כח חזרה , כך שגם זה לא עבד .. גם הלכנו מכות פעם אחת ואז חברה שלו הגיעה אמרה למה אני עושה את זה ההורים שלי מכרים את ההורים שלה , ובסוף גרמה לי להרגיש רע . בכל מקרה הפתרון שאני מצאתי לבעיה הייתה פשוט ליצוק עמודים שלא עולים ממש הרבה במקום שבו הוא היה חונה , ובכך יש לרכבים מקום לצאת ולהכנס בחופשיות אך לחנות זה בלתי אפשרי ואם הוא כן יחנה שוב כמבון שהעמודים יפריעו לו ואז יחסום את כל המעבר של כל השכנים . במקרה כזה הם גם יתלננו וגם תהיה לך האפשרות לקרוא למשטרה כי בפעם זאת באמת יחסום את המעבר ולא יהיה לאף אחד דרך לצאת. זה הרעיון שלי . מקווה שתצליח לסדר את הבעיה הזאת אני יודע כמה היא מעצבנת
  14. kilek

    רשלנות תורמת מה הכוונה?

    לא ידעתי שחברות הביטוח גם גונבות כסף מאדם שלא אשם בכלום !. אז אם הבנתי נכון הם פשוט מנסים לקחת לך כסף ואם אתה לא נלחם אז הם פשוט עוברים לאדם הבא ?. פשוט חוצפה !.
  15. kilek

    מותה של המכונית האדומה

    הלוואי ואנשים היו מפסיקים לקנות את הצבעים המשעמים האלה , כגון לבן אפור וכו , הייתי רוצה לראות עוד אנשים קונים מכוניות צהובות כחולות אדומות ירוקות כתומות וכו . זה היה עוזר מאוד להוציא את השעמום מהכביש הישראלי הממוצא עם המאזדה 3 שלו הלבנה \ אפורה עכבר. היה יכול להיות נחמד לראות דברים קצת יותר מענינים .
  16. הרגת אותי עכשו ד"ר, תמונה יפה של הקליינטים.
  17. bmw ricer המשטרה לא עושה לך בעיות?
  18. kilek

    נהג משאית שיכור ועונשו!

    *** תוכן ההודעה נמחק. נא לכתוב עם סימני פיסוק ***
  19. kilek

    אמפיבוס

    holy crap ! עוד מעט זה גם יהיה מטוס ... רכב מדהים אבל לטיולים בארצות הברית אוו לעבור את אירופה מצד אחד לשני
  20. מחירים של רכבים לא יעלו ? מכיוון שהמחיר לקנית חדש יעלה אז גם המשומשות יעלו לא ?
  21. הבנתי כשיהיו לי ילדים ! T_T
  22. באמת ? חשבתי שאפשר לראות ולא ניסיתי לא רגע אז למה בחו"ל זה אפשרי ?
  23. אני עדיין לא מבין למה אסור להשחיר את כל חלונות הרכב . למה רק את האחוריים ?
  24. סליחה שאני לא מעודכן אבל החוק הולך להכנס בקרוב אם בכלל ?
×
×
  • תוכן חדש...