שלום
אני רוצה לקנות WRX, אך מכיוון שאינה מאובזרת בספויילר של דגם הSTI רציתי לדעת אם זה אפשרי להרכיב לרכב את הספויילר הרצוי . ואם כן היכן אפשר לעשות את זה ומה המחיר . אם יש למשהוא לינק מסויים לאתרים אשר מפרסמים מכירת ספולייר כמו של ה STI אני אשמח לקבל אותו .
נ.ב
רציתי לבקש סליחה על כך שאני לא מבין בפורומים ואם משהוא כבר ענה על שאלה דומה לא מצאתי את זה בחיפוש.
תודה