Jump to content

kilek

  • הודעות

    111
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי kilek

  1. נכון זה צורך יותר דלק אבל עשיתי כבר את החישובים שלי. ואני קונה את הרכב לא בשביל צריכת דלק נמוכה אלה בשביל הכיף וחלק מן הכיף זה המראה תודה
  2. הממ אין פשוט מוסך אשר מוכר וגם מתקין אוו שאני צריך לספק את הספויילר ? תודה
  3. שלום אני רוצה לקנות WRX, אך מכיוון שאינה מאובזרת בספויילר של דגם הSTI רציתי לדעת אם זה אפשרי להרכיב לרכב את הספויילר הרצוי . ואם כן היכן אפשר לעשות את זה ומה המחיר . אם יש למשהוא לינק מסויים לאתרים אשר מפרסמים מכירת ספולייר כמו של ה STI אני אשמח לקבל אותו . נ.ב רציתי לבקש סליחה על כך שאני לא מבין בפורומים ואם משהוא כבר ענה על שאלה דומה לא מצאתי את זה בחיפוש. תודה
×
×
  • תוכן חדש...