זה עוד בסדר במאזדה 6 האחרונה שהייתה לנו שסבא שלי היה מטפל בה ( כל המכוניות שלו תמיד מבריקות מושקעות עד לפרטי פרטים ) לא העבירו אותנו טסט על משהו בגלגלים הוצאנו את הטופס שהראה שהחלפנו גלגלים שבוע לפני הטסט עדיין לא עבר אז יצאנו מהמקום החלפנו את הגלגלים האחוריים בקדמיים והופה !!! עבר !!
.... פשוט דפוק כל העניין הזה