Jump to content

kilek

  • הודעות

    111
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי kilek

  1. אם יש לך זמן תמשיך בעבודה הטובה
  2. לא עדיף למכור את הרכב שיש לך כרגע לקנות רכב חדש בעזרת הכסף מהרכב שלך + ה33 אלף ובמקום לבזבז את ה 70 אלף שיש לך לשמור אותם וזהו ?
  3. http://www.youtube.com/watch?v=j8_Cc07uNUU&feature=related דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. זה הפתרון הטוב ביותר שמצאתי
  4. אני לא ראשון אבל B4 יכולה להיות יותר יפה מB3 כספורט לא ?
  5. למרות שאני רוצה לראות אותו נשרף XD אין לך דרך כל שהיא לפרק ולהרוויח עליו אפילו קצת ? לא חבל על ה25 שהלכו כבר ? למרות שאם אתה כבר מחליט לשרוף בבקשה סרטון
  6. בהחלט הייתה יפה ! אבל פחות מה2006~2007 לפי דעתי למרות שהGT במקום השני ^^
  7. לדעתי הB3 STI לא יפה הדגם הקודם לה האימפרזה 2006~2007 נראית יותר טוב לדעתי . בהחלט עבודה יפה עד עכשו עוד בבקשה ^_^
  8. שברולט להתגאות בה ! XD
  9. מעניין מאוד תודה רבה
  10. ואו הבחור יודע להשתמש בפוטושופ ! בבקשה עוד אם אפשר ^_^
  11. ואו ! כל כך כיף לשמוע שיש מקומות בארץ עם שירות של חו"ל !! מאושר בשבילך תודה ששיתפת !
  12. זה עוד בסדר במאזדה 6 האחרונה שהייתה לנו שסבא שלי היה מטפל בה ( כל המכוניות שלו תמיד מבריקות מושקעות עד לפרטי פרטים ) לא העבירו אותנו טסט על משהו בגלגלים הוצאנו את הטופס שהראה שהחלפנו גלגלים שבוע לפני הטסט עדיין לא עבר אז יצאנו מהמקום החלפנו את הגלגלים האחוריים בקדמיים והופה !!! עבר !! .... פשוט דפוק כל העניין הזה
  13. אני גם חושב לשלם ופעם הבאה לא לחנות איפה שאי אפשר גם אם זה ב2 בלילה
  14. אני מסכים לדעתי כל אדם חייב לעבור קורס נהיגה מתקדמת לקבלת רישון . חבל שזה לא ככה בארץ
  15. kilek

    Fifth gear

    תודה על העונה האחרונה ! ! ! יש עוד משהוא עם עוד עונות ? תודה מראש
  16. kilek

    Fifth gear

    אין לראות ONLINE ? להוריד זה קצת טרחה .. אין לי ממש כח להוריד תודה בכל מקרה !
  17. kilek

    Fifth gear

    טוב עכשו אחריי שסיימתי לראות את כל הפרקים של טופ גיר אני מחפש פיפט גיר משהו מכיר לינק לפרקים ? מעונה 8 \ 9 \ 10 עד האחרונה זה טוב תודה
  18. כי כל אחד נדחף וזה מה שמעצבן בארץ נדיר שמשהוא עוצר ונותן לך לצאת מאשר פשוט לנסוע למרות שזה זכותו אבל קצת תרבות אתה רואה שמשהוא רוצה להכנס לנתיב אוו לצאת מחניה וכו תן לו תהיה בידיוק 2 שניות יותר מאוחר מאיפה שהייתה אמור להגיע לא כזה נורא ולא התחלת את הבוקר בריב אוו בכעס אלה במעשה טוב
  19. שטויות במיץ ! מה זה החרטא הזאת להגביל את המכוניות ל 110 ? לא יקרה בחיים ואם יקרה המדינה תקרוס מה יעשו שוטרים בלי דוחות על מהירות ??? חוץ מזה נכון לנהוג כמו משוגע זה טיפשי ! אבל גם המהירויות בארץ טיפשיות ! שלא נדבר על זה שרוב התאונות הגדול לא נגרם מנהיגה במהירות מופרזת ?צריך כמו בפינלנד שכל תלמיד נהיגה יעבור 3 שנים של למידה לפני טסט עם משטחי החלקה וכו
  20. לא אלי הוא מתכון לטסט לרכב משהו שעושים כל שנה כדי שהרכב יהיה מותר לנסיעה על הכביש . חוץ מזה לא יכולים ממש לענות לך בגלל שלאף אחד אין מושג איך אתה תנהג פרוע אוו לאט איזה סוג רכב יהיה לך וכמה עולה תיקונים עליו אוו כמה דלק הוא צורך למרחק מסויים של קילומטרים . מה הביטוח שיהיה לך מקיף אוו לא וגם כמה הוא יעלה וכו יש כל כך הרבה פקטורים שאי אפשר לתת לך תשובה אפילו לא יודעים כמה כסף תעשה וכו לכן עדיף לך כרגע לשכוח מהעניין ולחצות את הגשר שתגיע אליו בהצלחה
  21. oferh אני לא מסכים איתך בכלל . יש לי כביש בדרך לבסיס שאף פעם אין שם משטרה לכן אנשים מנצלים את זה לרעה יש פניה ימינה עם תמרור עצור יש ישר ושמאלה . ישנם אנשים הגונים שעומדים בתור שבצד ימין לפניה ומבצעים את העצירה רוב האנשים פונים שמאלה עוברים על האי תנועה ובאים מהצד השני כלומר האנשים בתור הימיני עם העצור חייבים לתת זכות קדימה למרות שהם היו שם הרבה לפני והאחרים פשוט "גנבו עוד דקה" ועברו את כל הטור ואז כמובן יש את אלה שבאים בקו ישר אפילו לא פונים שמאלה מעל האי תנואה כדי "לקבל" את זכותם לעבור אלא פשוט נכנסים לצומת בנתיב שמוביל רק ישר ללא לעצור בתמרור וחותכים גם את אלה שגנבו וגם את התור "הצדיק" כנהג נורמאלי מה אתה הייתה עושה במצב זה ? איך הייתה מתגבר על תרבות הנהיגה המגעילה חסרת ההתחשבות והמסוכנת ??
  22. חזק זה היה מצחיק !
  23. אני לא מבין הרבה אבל אני הייתי בורח משם בריצה \ מונית \ אוטובוס \ אופניים וכו שוב אני לא מבין יכול להיות שאני טועה זה פשוט לא נשמע מי יודע מה
  24. אין מה לעשות הלוואי והיה תנסה אתה לנהוג כמו שצריך וגם אם זה יהיה 5% מכל ישראל שינהגו כמו שצריך אולי רק אולי זה יתפוס
  25. גם אני רוצה נראה כל כך כיף
×
×
  • תוכן חדש...