אז ככה אני לא מבין ממש באיך פועל המנוע אבל ברצוני לדעת יותר על פעולתו ואיך הוא מייצר את כוחו.
אם משהו יכול בבקשה לתת לי כמה לינקים אוו אפילו להסביר בקצרה על פעולת המנוע , איך פועל הטורבו ומה זה שעון הגדישה מה אנו רואים בשעון ואיך לדעת מה טוב ולא , קצת הסברים על הדיפרנצאלים נעולים לא נעולים , מתלים אף פעם לא הצלחתי להבין מה הם ! .
ואם אם כבר אז כבר ! אם משהו יכול בקצרה להביא מידע על המערכות במכונית כגון ABS ESP וכו ( אני מקווה שלא טעיתי בשמות שם :S )
תודה רבה כבודו .