Jump to content

kilek

  • הודעות

    111
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי kilek

  1. אני מסכים לגמריי . חוץ מזה אני מעדיף לקנות יד שניה במחיר הזה רכב שהרבה יתר בטוח ... והרבה יותר טוב מכל הבחינות חוץ מזה שהוא היה על הכביש כבר ...
  2. ממש נחמד שהם נסעו לחו"ל כדי לצלם את זה אבל האיביזה החדשה ממש לא יפה :S היא נראת כל כך מוזר נשמע נחמד מבחינת שיפור המתלים התנהגות הכביש וכמובן עניין תת ההיגוי אבל עדיין לא הייתי קונה אחת למרות המחיר
  3. kilek

    ציור שציירתי על הונדה.

    אין מילים .. פשוט יפה ! כל הכבוד ! עוד תמונות !!
  4. ברגעים כאלה אני מצטער שאני לא במשפחה מרובת ילדים !! אה רגע אז הייתי גם צריך לחלק את הפורשה לא משנה !! ולא חשבתי על הרעיון של הסלט זה באמת טוב ! יאללה פורשה פורשה !!! וmayrun בטח שללכת לאכול רק בגלל הפורשה ! מי יאכל במקדונלדס זה מגעיל ולא בריא ! בהצלחה לכולם ? אמן 5 הזוכים מפה XD?
  5. לצערי אתה צודק . גם אני "ידפק" מהעניין בקרוב ... חשבתי להחליף את האוטו שנה הבאה כנראה שזה לא יבוא לפעול עם המחירון יעלה . ואתה צודק עכשו אנשים יחסכו בבטיחות יהיו יותר תאונות עם מקרי מוות ואז גם יורידו את המהירות המקסימלית בכבשים ! איזה יופי ... שלא נדבר על ספורט מוטורי ... המטרה הולכת ומתרחקת אני אוהב את המדינה הזאת אבל למה אי אפשר להנות אוף
  6. אני לא מכיר את הרכב ויכול להיות שאתה צודק למרות שאם הוא מאוד ישן למרות הכובד אוו הקשיחות שלו יותר גדולים יכול להיות שהוא לא בטוח לנהג אבל זה לא משנה מה שאני מנסה לומר פה זה שאוטו קטן עם 5 כוכבי בטיחות זה טוב אבל זה לא בטוח יותר מאוטו גדול עם פחות זה כל הכוונה
  7. אין צורך בקללות ושפה כזאת פה ... אתה יכול להתלהב שאתה מתחיל לנהוג אבל אתה עדיין לא יודע כלום אז להגיד משהו כמו המורה הזה הוא הכי תותח והאוטו הזה הוא הכי שיש אוו משהו כזה זה לא רציני .. בקשר לקלאץ זה יבוא עם הזמן אתה תלמד איך לשחרר אותו נכון והאוטו לא יקפוץ לך יותר .. בקשר למהירות אל תתלהב יותר מידי על המהירות שהגעת נסה ללמוד לשלוט על האוטו אחר כך כבר יהיה לך הרבה שנים של נהיגה
  8. יש לה 5 כוכבי בטיחות לגודל שלה אני יעדיף להכנס לתאונה עם פאגרו 4 כוכבי בטיחות מאשר יונדאי I20 עם חמש ... מעניין מי יצא מזה ומי לא ...
  9. תוכנית נחמדה רק חבל שבקרוב היא תהיה על פריוס והונדה הייבריד וכל שאר החרא הירוק
  10. אני מוכן !! נשמע טוב מאוד. נמאס ! שהיה מס על שתיה חריפה וסיגריות ! לא אכפת לי !! זה משהו שולי שרק פוגע ולא תורם אבל דלק ?? כל אדם שני במדינה הזאת צריך דלק בשביל עבודה אוו להגיע ממקום למקום בצורה הגיונית למשל אני נוסע לבסיס שלי 10 דקות באוטו אוו שעתיים בתחבורה ציבורית !! זה לא הגיוני אני מוכן לתרום את חלקי
  11. כן אבל גם אם ההשפעה בידינו אנחנו לא מגובשים כדי לא לקנות יש אנשים שזה מזיז להם ...
  12. שניה אני מוציא עוד 25000 שקל ... זה כל כך מבאס למה המדינה חייבת תמיד לגנוב למה. . .
  13. ואז יהיה מס על מכוניות ללא כריות אוויר ( כי הוציאו אותם כדי לחסוך כסף ולעשות מכוניות יותר "נחמדות" לסביבה וככה זה ימשיך עד שנעבור למכוניות חשמליות ואז גם אז יהיה מס !!! על משהו אני עדיין לא יודע על מה אבל יהיה !! נמאס !!!
  14. אוקי אז .. אם הבנתי נכון יהיה עכשו מס על קניית מכוניות חדשות ?? או למשל יש בירשותי איזה רכב למשל פאגרו דיזל .. אז עכשו אני צריך לשלם מס עליו ? אוו רק אם אני הולך לקנות אחד .?? ואני מפחד לדעת כמה סובארו טורבו עכשו תעלה ? זה אומר שאני חייב לנהוג על פריוס למשך כל החיים שלי ?!
  15. אותי עצר שוטר על כך שהוא חשב שהאוטו שלי גנוב מסיבה כל שהיא למרות שאמרתי לו שהאוטו שייך לחברה של המשפחה גרם לי לאחר לבסיס ... זה היה קצת מבאס אבל לא נורא ככה זה שאתה נוהג על אוטו ישן עם מדבקת "החיים יפים" מאחורה
  16. אז עדיף לעזוב את הבלמים ואם אי אפשר ואתה צריך להחזיק אותם ולקבל את המכה בכל הכח אני מניח שתצטער שאתה לא נוהג על משאית ...
  17. תודה רבה !! באמת רצית לראות את העונות ^_^
  18. הלוואי וככה תהיה תרבות הנהיגה בארץ ... זה כל כך כיף גורם לך לרצות לנהוג באירופה !! נו טוב אני כבר רגיל לעמוד בנתיב הימני ולראות את כולם עוקפים אותי ( נדחפים לטור חושבים שהם יצאו חכמים עבדו על כוווולם ) פעם בקורה לי שאני מתעצבן ולא נותן לאף אאחד להכנס אבל זה נדיר אני גם יתחיל להשתמש ב: . 4 וינקרים כאשר מגיעים לפקק ולפני עצירה . 2. אור גבוה לסימון על משטרה בדרך. 3. הבהוב אור גבוה למתן זכות קדימה (כלומר אני רואה רכב אשר רוצה לצאת מהחניהאני מסמן לו אור גבוה האדם מבין שהשטח פנוי והוא יכול לצאת). 4. 4 וינקרים לאות תודה על עזרה (כאשר עזרו לי לצאת מהחניה בעזרת אור גבוה או שסימנו לי שיש משטרה בדרך). 5. איתות חד פעמי ימינה מסמן שיש אפשרות לעקוף (בדר כלל נהוג אצל משאיות כבדות כאשר שדה הראיה מוגבל) 6. איתות חד פעמי שמאלה מסמן שאין אפשרות לעקוף (סימון לעקיפה מסוכנת רכב בא ממול משטרה ממול וכ'ו). מקווה שיבינו אותי !
  19. תודה רבה על הלינקים אני ישב יקרא קצת ^_^ שככתי גם מומנט מקווה שיש שם דברים מעניינים
  20. אז ככה אני לא מבין ממש באיך פועל המנוע אבל ברצוני לדעת יותר על פעולתו ואיך הוא מייצר את כוחו. אם משהו יכול בבקשה לתת לי כמה לינקים אוו אפילו להסביר בקצרה על פעולת המנוע , איך פועל הטורבו ומה זה שעון הגדישה מה אנו רואים בשעון ואיך לדעת מה טוב ולא , קצת הסברים על הדיפרנצאלים נעולים לא נעולים , מתלים אף פעם לא הצלחתי להבין מה הם ! . ואם אם כבר אז כבר ! אם משהו יכול בקצרה להביא מידע על המערכות במכונית כגון ABS ESP וכו ( אני מקווה שלא טעיתי בשמות שם :S ) תודה רבה כבודו .
  21. האם ממל"ז זה "האקדח" הזה שאיתו מודדים מהירות ? שהשוטר יושב בצד הדרך ?
  22. אז היו צריכים לקרוא לשוטר בעל יכולת לנהוג ברכב זה . אוו אפילו לגרור את הרכב ואת הבחורה לקחת הביתה בניידת \ מונית . להחזיר אותה מאחורי ההגה במצב שהיא כל כך שיכורה זה פשוט דבילי וממש מפגר !! אבל שוטרי התנועה של ימינו רק יודעים איך להתחבא בסיטרואן ולנסות לתפוס אותך נוסע במהירות כדי לקחת את הקנס שלהם !!
  23. אם היה לי מושג לאן להתקשר זה היה יכול לעזור D: יש לך אולי את המספר ?
  24. להגיע לאוטו שלי בחניה זה קצת בעיה כי יש לי כניסה פרטית לדיירי בניין וגם אז הוא בתוך חניה מקורה הבעיה היא להרכיב את הספויילר
  25. אני מוכן להשקיע בזה כסף. אין כסף לSTI לפחות שהWRX תראה ככה . מסכים להוציא כסף על ספויילר מקורי מהחברה . כמה זה יעלה לי אם אפשר לדעת ?
×
×
  • תוכן חדש...