Jump to content

Guy20

  • הודעות

    346
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Guy20

  1. רק החלק עלה לי 1096 הנה הפירוט של מה שעשו לי: בדיקה דיאגנוסטית ע''י מחשב + איתור תקלה ביוניט אור בלם + חיישן חמצן והחלפתם פירוק שסתום EGR וניקוי מפיח + חומר ניקוי גוף מצערת ואיפוס קוד תקלה + נסיעת מבחן סה''כ כולל עבודה: 1856 האוטו ישב במוסך מיום ראשון עד יום רביעי אחרי מיליון בעיות ותקלות עם החיישן פעמיים נסעו להחליף את החיישן כי לא היה תקין... שווה המחיר הזה ?
  2. אוקיי כבר תיקנתי את זה עלה לי 1000 בצ'מפיון התקלות הוסרו נקווה לטוב
  3. אני רוצה לשים נורה לבנה ללוחית הרישוי אך היום הלכתי לאוטו לבדוק איזו נורת לוחית רישוי יש לי מאחורה והפל'ה ופלא אין לי בכלל נורה שם? יש לי סתם 2 פלסטיקים כאלה (לא ניסיתי להוציא אותם) יש לי רכב מדגם סיאט איביזה 2003 1400 סמ''ק ידני הדגם המפואר SIGNO (זה עם האורות ערפל מקדימה) מישהו יודע אילו נורות אני יכול לשים שם? בספר רכב לא כתוב לי כלום שם.. תודה רבה לעוזרים הנחמדים
  4. כן המנוע מהדגם שכתבת למה?
  5. הלך לי החיישן חמצן בסיאט איביזה 2003 1400 סמ''ק ידנית.. זה הגיע למצב שמנורת הENGINE הייתה דלוקה ולאחרונה הייתה נדלקת לי המנורה של epc ושלשום באמצע נסיעה המנוע כבה לי החלטתי להחליף את החיישן חמצן וכעת זה במוסך מישהו יודע כמה העלות צריכה להיות בצ'מפיון? תודה רבה לעוזרים הנחמדים
  6. אני מחפש איזה מדריכון לאיך לשים גרביונים שחורים לפנסים האחוריים כי יש לי את הגוון האדום ברקע והוא ממש מכוער. כזה גוון: תודה לעוזרים
  7. אצלי הסתכלתי על הנורות ברכב שלי (האורות מעבר) ראיתי שיש לי 2 אלקטרודות בכניסה של הנורה קיימת נורה שיש לה 3 אלקטרודות שמתחברות? סתם מעניין אותי לדעת ומן הסתם אם יש חיבור לשלוש אלקטרודות אז אין סיכוי בעולם שזה יתחבר לי לאוטו? תודה רבה לעוזרים הנחמדים
  8. מישהו?
  9. יש ב80 דולר כולל למשלוח לארץ זה יקר מאוד.
  10. מישהו בבקשה?
  11. איפה אני יכול לקנות נרתיק נשיאה לולנטיין 1 אם יש באזור חיפה זה יהיה מעולה.. ככה זה אמור להיראות: פשוט אני לא רוצה לקחת אותו ידני אלא לשים אותו בתוך תיק נשיאה שישמור עליו ולא יגרם לו נזק כלשהו ולא יאבדו לי החלקים, אני רוצה את זה במקום הקרטון הגדול הזה האורגינל שלו. תודה רבה לעוזרים הנחמדים
  12. אוקיי תודה אשמח לקבל עוד טיפים לבדיקת המכשיר ובקשר לאקטיביציה הם יבקשו מהמוכר שיעשה אם הכל יילך חלק הם יקנו זה יהיה התנאי
  13. אוקיי אשמח לקבל עוד שיטות ולגביי האקטיבציה: ברגע שמכניסים את הסים איך עושים את האקטיבציה?
  14. יש לי דודים שנמצאים בסין והבנתי שכשהם יהיו בביג'ין יהיו מלא אייפונים ורציתי בבקשה לקבל טיפים שהם יבדקו האם המכשיר אורגינל או לא? איזה דרכים ושיטות קיימות אני חייב את זה דחוף כי עוד יומיים הם יהיו שם. אני צריך מדריכון יותר ספציפי של איך לבדוק אותו במקום בגדול מה השלב הראשון שהם צריכים לעשות כשהאיפון אצליהם ביד להכניס את הכרטיס סים של חברת פלאפון ומה הלאה? מה אמורים לעשות מהרגע של הכנסת הסים ואילך תודה לעוזרים הנחמדים
  15. אוקיי תודה ומהיכן אני יכול לקנות? מהערים שכתבתי?
  16. הוריי שוהים כעת בסין ורציתי לשאול האם כדאי לקנות משם WII אני פונה לאנשים שכבר קנו משם ואין בעיות. עכשיו שאלותיי: *מה המחיר שקנית *האם זה עם צ'יפ לצרובים *איך לבדוק שלא יהיה מזוייף *היכן מכאן אני יכול לקנות: הונג-קונג מקאו קנטון גווילין שנגחאי סוצ'ו האנגז'ו שיאן הטרה-קוטה בייג'ין החומה הסינית תודה רבה לעוזרים הנחמדים
  17. edan82 אומר שיש לו המון חברים שקנו שם והכל עובד אז בלי עין הרע אני לא מאמין שיהיו בעיות. מחכה בנרות למכשיר הנ''ל... בנוסף חבר'ה אשמח לעוד פרטים עליו בנוגע לתמיכה במקרה של תקלה לא מאמין או מקווה שיהיה אבל לוקח את האופצייה הזאת הבנתי שלא מתקנים מוצר שלא נקנה מהחברה אבל אתם מכירים מישהו שעובד חאפר ומתעסק עם אלו שהביאו מחו''ל?
  18. ומה אני בידיוק אמור לחפש?
  19. בהמשך לאשכול הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=270749 קנו לי את הולנטין1 כמו שאמרתי לגביי הגירסה אני לא כלכך יודע בעוד 20 ימים בערך אדע אותה כשהוא יהיה בידי בע''ה. ברגע שהוא אצלי ביד מה עליי לעשות על מנת להגדיר אותו או מה עושים איך מתקינים וכו'. אשמח לקבל כמה שיותר פרטים בבקשה. בתודה מראש
  20. מישהו יכול לענות לי על התשובה בבקשה?
  21. לא יודע לקנות מEBAY עדיף לי שלא ייתפס במכס או משהו כזה לא נורא. תענה לתשובה שלי בבקשה מבלי לבאס
  22. בהמשך לאשכול הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=270749 קנו לי את הולנטין1 כמו שאמרתי לגביי הגירסה אני לא כלכך יודע בעוד 20 ימים בערך אדע אותה כשהוא יהיה בידי בע''ה. ברגע שהוא אצלי ביד מה עליי לעשות על מנת להגדיר אותו או מה עושים איך מתקינים וכו'. אשמח לקבל כמה שיותר פרטים בבקשה. בתודה מראש
  23. עברתי 4 תחנות דלק וגם שם לא מצאתי
  24. והיכן אני קונה אותם באזור חיפה כי את המקום אני לא מוצא שקונים את הוישרים הזולים
×
×
  • תוכן חדש...