Jump to content

Guy20

  • הודעות

    346
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Guy20

  1. יש משהו?
  2. אני עוד חודש וחצי טס לסין ורציתי בבקשה לשאול איפה אני יכול לקנות את המוצרים הבאים שם ובוודאות לדעת שהם מקורייים ולא מזוייפים הנה המוצרים: המוצר הראשון: .ולנטיין 1 המוצר השני: מתאם BLUETOOTH מדגם CD-BTB200 המוצר השלישי: iPhone 3G s אשמח לקבל עזרה בעניין. בתודה מראש גיא
  3. איזה מהר האשכולות נעלמים לדפים הבאים
  4. האמת יש לי נורת ENGINE הכתומה דלוקה עוד מאז שקניתי את האוטו לקחתי לבדיקה וחיברו ואמרו לי שכנראה החישן חמצן הלך, לא ניתן לבטל את הנורה הזאת ומה שיותר מציק שהיא נדלקת אחרי שאני משאיר את האוטו לנוח כמה שעות בירידה הנורה נכבת אני נוהג ואחרי 10 דקות נדלקות שוב פעם.
  5. מדובר בסיאט איביזה שנת 2003 תיבת הילוכים ידנית ומנוע 1400. אני נוסע בעיקר חצי מרומזר וחצי דרך היא כביש מהיר נסיעה של 90 למשך 10 דקות. בק''מ מדובר ב19 ק''מ בלבד. טיפול אחרון 10000 או פעם בשנה עבר בתחילת מרץ 2009
  6. אוקיי אז ככה אני נוסע עם האוטו לעבודה והביתה כמעט באופן קבוע וצריכת הדלק שלי עומדת על 1:14 / 1:13.5 לאחרונה האוטו עושה כמעט 1:11 / 1:10 אני כמעט ולא נוסע עם המזגן כי אני נוסע בשעות הערב ומוזר גם האוטו בקושי סוחב. מה יכולה להיות הבעייה? הפעם האחרונה ששמתי תוסף דלק (דרגון) היה כמעט לפני שנה תודה רבה לעוזרים הנחמדים
  7. איך האיכות שהוא מוציא ואגב איזה דיסקים הכי מומלצים בישביל קליפים יש לי כרגע silver line והאיכות לא יוצאת מי יודע מה סרט DVD אורגינל שומעים מצויין ובדיסקים האלה לא מי יודע מה איזה מומלצים כולל תוכנה מומלצת כדי להגיע למושלמות?
  8. ניסיתי אבל האופציה שבה מאוד פשוטות והתפריט שבה מאוד פשוט אני רוצה משהו מושקע ואיכותי מבחינת המראה של התפריט
  9. הכוונה שלי היא אמת שזה יפריד בין קליפ לקליפ אבל שיהיה תפריט תצוגה בהתחלה שאני יכול לבחור בין כל הקליפים נגיד משהו כזה:
  10. אני מנסה להכין איזה דיסק קליפים לאוטו אבל משהו עם תפריט ראשי שבנגיעה זה בוחר לי את הסרט שאני רוצה. ניסיתי עם התוכנה: Roxio Creator 2009 Ultimate אבל כל הזמן היא נתקעת לי ניסיתי גם עם התוכנה: DVDStyler אבל היא לא מי יודע מה שבאמצע התהליך היא נתקעה לי ולא הצליחה לסיים את הדיסק. יש למישהו איזה המלצה לתוכנה שאיתה הוא מכין דיסק קליפים לאוטו עם תפריט?
  11. אז אתה ממליץ לקנות את המקורי? או שיש חיקויים יותר טובים?
  12. רציתי לשאול איפה אני יכול לקנות נורות קסנון חיקוי במחיר הכי זול באזור חיפה אני פונה לאנשים שקנו ומה המחיר שלהם H7 ו H3 . תודה לעוזרים
  13. רציתי לדעת האם יש דרך לשפר את המראה של המערכת שיש לי באוטו p5050dvd של פיוניר. אם זה לשנות את התצוגה כאשר שומעים שיר שיהיה איזה סרטונים יפים עד שנוגעים במסך כמו שומר מסך יפה עד לנגיעה או תצוגה יפה יותר של המראה שלה בנגיעה משהו לייפות אותה כי המראה שלה לא הכי מלהיב ויפה. זאת המערכת: וקצת פרטים עלייה: http://www.pioneerisrael.co.il/pioneer/main/products/product.asp?id=542&catid=11&subcatid=47 אשמח לקבל תשובה בבקשה
  14. מישהו יכול לנווט אותי בבקשה?
  15. יש לי בכניסה לאוטו ריח של דודבן וריח מסריח חחחח אני משער שזה מהמושבים איך אני מעלים את זה? בנוסף מאיפה באזור דלית אל כרמל או אזור חיפה אני יכול לקנות כיסויים למושבים דמוי עור בצבא לבן או קרם בזול ובאיכות טובה?
  16. אני מחפש פחיות ריח במחיר ההכי זול בחיפה. בניחוח מסטיק ודובדבן . תודה רבה לעוזרים הנחמדים
  17. על הכיפאק כשאהיה אציג את עצמי יפה
  18. ברור ברור שאף אחד לא חייב לי כלום אבל יש לי בעייה אחת של אי נעימות ראיתי בתמונות שלכם שכולכם מבוגרים ואני עדיין ילד בן 20 ככה שלא ארגיש בנוח. יש גם חברה צעירים? ומתי המפגש הבא ואיפה?
  19. זוהר היכן ניתן להשיג את הפומפה שאמרת ומה מחירה?
  20. מי זה המבין הגדול כאן בפורום שבאמת עשה הרבה כיוונים ויוכל לעזור לי או כשאני יגיע למפגש יוכל לעזור לי? בכל אופן אני לא כלכך מכיר פה אנשים או התחברתי אליהם אני אגיע לשם ו.. איך אדע למי לפנות וכו'? זה בעייתי
×
×
  • תוכן חדש...